Podcast 67 (en andere AZ gerelateerde podcasts)

Praat hier over verschenen stukken in de media over onze glorie
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Ik heb ze allemaal wel aanstaan in de auto. NHD luister ik dus ook trouw. Kan mij soms echter enorm irriteren aan de presentator die duidelijk ver van de club af staat. Theo Brinkman die als recalcitrant mannetje altijd een tegenovergestelde mening heeft. Hij praat mij ook net even teveel mee met de goed nieuws show van AZ, best kwalijk als journalist wat mij betreft. Jeroen haarsma en Brian Wijker hoor ik wel weer graag.

AZalerts kan ik wel enorm waarderen. En dat is voornamelijk doordat zij veel nieuws weten te brengen voor de grote media. Bijzonder dat een fan in zijn vrije tijd meer inside informatie weet te vergaren dan een fulltime journalist.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

In de laatste podcast van AZAlerts een heel stuk over Manhoef die volgens de presentatoren linksbuiten speelt. Terwijl hij vooral rechtsbuiten voetbalt bij Vitesse.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 16 aug 2023, 17:22 In de laatste podcast van AZAlerts een heel stuk over Manhoef die volgens de presentatoren linksbuiten speelt. Terwijl hij vooral rechtsbuiten voetbalt bij Vitesse.
Wilde ik net gaan luisteren krijgen we deze winstwaarschuwing ...

Vind AZalerts ook wel leuk, maar voetbalinhoudelijk niet altijd even goed. Meewandelen in de hypes van Clasie en Verhulst getuigt van weinig kritisch kijk-vermogen.

:wink:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dani de Wit altijd opstellen, wint minstens 9 punten per seizoen voor je als club. Geeft nooit op en neemt het hele team op sleeptouw.

Aldus de vogels bij AZ Alerts.

Gelukkig is de window bijna gesloten, dan kan ik dat gelul in z'n geheel weer overslaan.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 22 aug 2023, 21:48 Dani de Wit altijd opstellen, wint minstens 9 punten per seizoen voor je als club. Geeft nooit op en neemt het hele team op sleeptouw.

Aldus de vogels bij AZ Alerts.

Gelukkig is de window bijna gesloten, dan kan ik dat gelul in z'n geheel weer overslaan.
Wat ik al zei: ze hebben weinig kritisch kijkvermogen.

Ze waren in de laatste podcast ook Hatzidiakos aan het ophemelen. "Legende."

:?

Het is iets teveel "fanbased" en met een beetje hard werken en naar de supporters zwaaien is het al snel goed.

Zie ook hun lobby voor Verhulst en Clasie,.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Verrassend leuke aflevering, iedereen zelf maar even luisteren! =D>

https://twitter.com/sefalkmaar/status/1 ... 4873509030
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Antti Opdam schreef: 23 aug 2023, 06:25 Wat ik al zei: ze hebben weinig kritisch kijkvermogen.

Ze waren in de laatste podcast ook Hatzidiakos aan het ophemelen. "Legende."

:?

Het is iets teveel "fanbased" en met een beetje hard werken en naar de supporters zwaaien is het al snel goed.

Zie ook hun lobby voor Verhulst en Clasie,.
Even een lans breken voor deze jongens (ken ze niet persoonlijk), maar moeten we dit soort initiatieven niet supporten? Het zijn leuke jonge gasten die AZ bij een nieuwe generatie introduceren en dat puur op eigen initiatief doen, hartstikke veel werk en ze brengen kloppend nieuws vaak als eerste.

Het mag ook fanbased zijn en dat is juist het leuke. Lekker subjectief. Anthony, Emil en andere gasten die ik even niet voor de geest kan halen: ga zo door, laat je niet remmen door de mopperende oude mannen op dit forum. Klasse guys!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Leeuwenhart schreef: 29 aug 2023, 07:07 Even een lans breken voor deze jongens (ken ze niet persoonlijk), maar moeten we dit soort initiatieven niet supporten? Het zijn leuke jonge gasten die AZ bij een nieuwe generatie introduceren en dat puur op eigen initiatief doen, hartstikke veel werk en ze brengen kloppend nieuws vaak als eerste.

Het mag ook fanbased zijn en dat is juist het leuke. Lekker subjectief. Anthony, Emil en andere gasten die ik even niet voor de geest kan halen: ga zo door, laat je niet remmen door de mopperende oude mannen op dit forum. Klasse guys!
Daar ben ik het óók mee eens hoor.

Luister veel afleveringen met plezier. En vind het ook leuker dat de NHD en VI podcast.

Dat ze voetbalinhoudelijk de plank vrij vaak mis slaan is voor mij niet zo erg. Ik blijf wel terugkomen. Zie ook dit forum.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Antti Opdam schreef: 23 aug 2023, 06:25 Wat ik al zei: ze hebben weinig kritisch kijkvermogen.
Als je dit forum volgt dan heeft AZ al meer dan genoeg "kritisch kijkvermogen", je kunt het ook omdraaien, wordt dit forum niet teveel gedomineerd door een overdosis aan "kritisch kijkvermogen"?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ-073 schreef: 29 aug 2023, 11:50 Als je dit forum volgt dan heeft AZ al meer dan genoeg "kritisch kijkvermogen", je kunt het ook omdraaien, wordt dit forum niet teveel gedomineerd door een overdosis aan "kritisch kijkvermogen"?
Er lijkt een verwarring te zijn rond het woord 'kritisch'. Ik denk dat Antti ermee bedoelt 'opmerkzaam, scherp' en jij 'negatief'
Je ziet op het forum best vaak mensen die dit verwarren en door het tweede te doen menen het eerste te doen.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Sir Robbert schreef: 28 aug 2023, 16:43 Verrassend leuke aflevering, iedereen zelf maar even luisteren! =D>

https://twitter.com/sefalkmaar/status/1 ... 4873509030
Die Noa komt weloverwogen en volwassen over en de referenties naar JWP waren leuk, maar het is nu niet zo dat ik op het puntje van mijn stoel zat of dat ik iets heel nieuws of grappigs hoorde.

Maar goed. Ik ben zelf ook eens te gast geweest en toen was het ook niet veel.

:wink:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 29 aug 2023, 12:01 Antti ermee bedoelt 'opmerkzaam, scherp'
Exact.

Bij AZalerts kijken ze naar AZ zoals jongens van 14 - met hun eerste drie bier achter de kiezen - naar AZ kijken.

Ze zijn bezig geweest met het - klakkeloos - ophemelen van De Wit, Hatzidiakos, Verhulst en Clasie. Spelers die bij elkaar nog geen 6 miljoen transferwaarde vertegenwoordigen en meer wedstrijden voor je verliezen dan dat ze voor je winnen.

Maar ze werken zo lekker hard en slaan met hun vuist op het logo.

(Maar verder wel vermakelijk hoor.)
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Sir Robbert schreef: 28 aug 2023, 16:43 Verrassend leuke aflevering, iedereen zelf maar even luisteren! =D>

https://twitter.com/sefalkmaar/status/1 ... 4873509030
Noa maakte nog wel één pijnlijke vergissing: dat mensen een kwartier eerder weg gaan om een kwartier eerder thuis te zijn.

De praktijk (van P9 e.a.) is dat als je 10 minuten eerder weggaat je ongeveer een (anderhalf) uur eerder thuis kan zijn. Afhankelijk van de stemming van de parkeerregelaars.

Als je een student bent maakt anderhalf uur niet uit. Als je een knappe baan en druk sociaal leven hebt kan zoiets anders zijn.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 31 aug 2023, 06:50 Als je een knappe baan en druk sociaal leven hebt kan zoiets anders zijn.
Lijkt me een knappe baan of een druk sociaal leven, beide kan natuurlijk niet
Laatst gewijzigd door differentcook op 31 aug 2023, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 31 aug 2023, 09:33 Lijkt me een knappen baan of een druk sociaal leven, beide kan natuurlijk niet
Ik weet het allemaal te combineren.

Naast dit forum.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

differentcook schreef: 31 aug 2023, 09:33 Lijkt me een knappe baan of een druk sociaal leven, beide kan natuurlijk niet
Bovenstaande lijkt mij een aanname van jou te zijn. Ik heb iemand op dit forum daar meermaals anderen op zien wijzen dus voordat diegene dat ook bij jou doet, doe ik het maar alvast. 😉
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZuid-Scharwoude schreef: 31 aug 2023, 10:57 Bovenstaande lijkt mij een aanname van jou te zijn. Ik heb iemand op dit forum daar meermaals anderen op zien wijzen dus voordat diegene dat ook bij jou doet, doe ik het maar alvast. 😉
Ja, ik steiger wanneer mensen van allerlei vergaande conclusies trekken of uitspraken doen die op zijn minst twijfelachtig zijn (dan ben ik geneigd aan te geven wat er m.i. aan schort)
Maar hier wil ik gewoon aangeven wat ik versta onder een knappe baan, eentje die je helemaal opslokt, niet meer dan dat (een mening dus, geen aanname)
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 31 aug 2023, 11:07 een knappe baan, eentje die je helemaal opslokt,
Dan hebben we daar een ander beeld bij.

:|
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Antti Opdam schreef: 31 aug 2023, 06:43 Die Noa komt weloverwogen en volwassen over en de referenties naar JWP waren leuk, maar het is nu niet zo dat ik op het puntje van mijn stoel zat of dat ik iets heel nieuws of grappigs hoorde.

Maar goed. Ik ben zelf ook eens te gast geweest en toen was het ook niet veel.

:wink:
Dat was ook wel inderdaad wat ik verrassend leuk vond, vaak toch een ander beeld bij zo'n gozer.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 31 aug 2023, 06:46 Exact.

Bij AZalerts kijken ze naar AZ zoals jongens van 14 - met hun eerste drie bier achter de kiezen - naar AZ kijken.
Met hun lobby voor Lahdo zaten ze wel goed.

8)
Plaats reactie