Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 01 sep 2023, 08:21 Prima zo
Voor mij is dit helemaal niet prima.

Hatzidiakos is voor mij de personificatie voor exact hetgeen mis is gegaan de afgelopen 5 jaar en waarom we geen prijs gepakt hebben:

- Geen doortastend aankoopbeleid in de verdediging (denkt met weemoed aan Jaliens, Mathijsen, Wuytens, Moreno etc.)
- Te lang vasthouden aan spelers die bewezen hebben het niveau niet aan te kunnen.
- Op belangrijke moment niet thuis geven, ergo: als eerste door de mand vallen.

Als persoon heb ik niets op hem aan te merken, maar we zijn wel gewoon een betaald voetbalorganisatie.

Ik hoop dat deze saga nu ten einde komt en we eindelijk een vervolgstap kunnen maken.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 09:09 Voor mij is dit helemaal niet prima.

Hatzidiakos is voor mij de personificatie voor exact hetgeen mis is gegaan de afgelopen 5 jaar en waarom we geen prijs gepakt hebben:

- Geen doortastend aankoopbeleid in de verdediging (denkt met weemoed aan Jaliens, Mathijsen, Wuytens, Moreno etc.)
- Te lang vasthouden aan spelers die bewezen hebben het niveau niet aan te kunnen.
- Op belangrijke moment niet thuis geven, ergo: als eerste door de mand vallen.

Als persoon heb ik niets op hem aan te merken, maar we zijn wel gewoon een betaald voetbalorganisatie.

Ik hoop dat deze saga nu ten einde komt en we eindelijk een vervolgstap kunnen maken.
Man laat los...
Het tijdperk Hatzidiakos is voorbij, de behaalde eindklasseringen en Europese campagnes misstaan helemaal niet op zijn CV of zelfs niet op de CV van een club als AZ.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 09:09
Als persoon heb ik niets op hem aan te merken, maar we zijn wel gewoon een betaald voetbalorganisatie.
Eens met je post. Alleen op dit stukje heb ik wat aan te merken. Het voetbal draait steeds meer om geld. Terwijl voetbal van het volk hoort te zijn. Spelers die clubliefde hebben of zich verbonden voelen met de club dat is ook heel erg belangrijk. Wellicht niet voor de resultaten, maar wel voor het gevoel. Ik vind het jammer dat voetbal steeds zakelijker wordt.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 01 sep 2023, 09:35 [..] de behaalde eindklasseringen en Europese campagnes misstaan helemaal niet op zijn CV
Inderdaad de verdienste van Pantelis. Net als de kwalificatie voor het hoofdtoernooi gisteravond.
:lol:
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 01 sep 2023, 09:40 Inderdaad de verdienste van Pantelis. Net als de kwalificatie voor het hoofdtoernooi gisteravond.
:lol:
Speelde een puike wedstrijd hoor met heel veel goede ingrepen en spelinbreng!!!

Maar ja dat mag je hier niet zeggen als hij er ergens een fout tussen zit. Iedereen maakte fouten en zelfs grotere dan hij maar jij en anderen weten precies waar ze hun zout neerleggen.

Kan er alsjeblieft een slotje op dit topic, zo weinig respect is gewoon te zielig voor woorden.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Shota-Arveladze schreef: 01 sep 2023, 09:38 Eens met je post. Alleen op dit stukje heb ik wat aan te merken. Het voetbal draait steeds meer om geld. Terwijl voetbal van het volk hoort te zijn. Spelers die clubliefde hebben of zich verbonden voelen met de club dat is ook heel erg belangrijk. Wellicht niet voor de resultaten, maar wel voor het gevoel. Ik vind het jammer dat voetbal steeds zakelijker wordt.
Allemaal leuk en aardig, maar Hatzidiakos loopt al een jaar of drie te zeuren om een transfer.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

FugAZi schreef: 01 sep 2023, 09:53 Speelde een puike wedstrijd hoor met heel veel goede ingrepen en spelinbreng!!!

Maar ja dat mag je hier niet zeggen als hij er ergens een fout tussen zit. Iedereen maakte fouten en zelfs grotere dan hij maar jij en anderen weten precies waar ze hun zout neerleggen.

Kan er alsjeblieft een slotje op dit topic, zo weinig respect is gewoon te zielig voor woorden.
Niet gekeken hoe hij z'n man vrij liet inkoppen bij de corner?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 01 sep 2023, 09:53 Maar ja dat mag je hier niet zeggen als hij er ergens een fout tussen zit. Iedereen maakte fouten en zelfs grotere dan hij maar jij en anderen weten precies waar ze hun zout neerleggen.
Mogen we de fouten van Pantelis dan niet benoemen? In zijn spelerstopic?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 01 sep 2023, 10:03 Mogen we de fouten van Pantelis dan niet benoemen? In zijn spelerstopic?
Ik benoem ze toch, waarom mogen we zijn goede dingen niet bespreken?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 01 sep 2023, 10:08 Waarom mogen we zijn goede dingen niet bespreken?
Dat mag zeker. Maar dan hebben we weinig gespreksstof.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

2.5 miljoen. niet gek
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Mag ik, als zijn grootste fan, het laatste woord hebben in dit topic?

Succes op Sardinië! Wat was je slecht 8 jaar lang
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 09:55 Allemaal leuk en aardig, maar Hatzidiakos loopt al een jaar of drie te zeuren om een transfer.
Bij Hatzidiakos noem je het zeuren, bij Karlsson vragen?

I rest my case en ben het helemaal eens Shota en fugAZi.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 01 sep 2023, 12:32 Mag ik, als zijn grootste fan, het laatste woord hebben in dit topic?

Succes op Sardinië! Wat was je slecht 8 jaar lang
sorry Langedijk

Dank Pantelis. Je hebt er voor gestreden en ben steeds waardevoller geworden. Veel succes en plezier op Sardinie
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 01 sep 2023, 10:03 Mogen we de fouten van Pantelis dan niet benoemen?
Serieus, ga je dat nu nog vragen? Man jullie deden niet anders. Maar oor voor een andere mening was er niet bij.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 01 sep 2023, 12:59 Serieus, ga je dat nu nog vragen? Man jullie deden niet anders. Maar oor voor een andere mening was er niet bij.
Ik vind Hatzi gewoon een magere verdediger. En als je hem dan zo ongeveer persoonlijk verantwoordelijk maakt voor het bereiken van de halve finale van de Conf. League: ja, daar heb ik wel een mening over. Maar dat is het idee van een forum, is het niet?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ach deze discussie kan dan eindelijk gesloten worden. De persoon gun je deze overstap gewoon.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 01 sep 2023, 13:58 Ach deze discussie kan dan eindelijk gesloten worden. De persoon gun je deze overstap gewoon.
Absoluut. Hij heeft het verdiend!

Die discussie gaat overigens gewoon verder in andere topics, wanneer de volgende pispaal gekozen is.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

Forzadiakos! 👋🏼
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Bedankt Panta. Een jongen met hart voor de club, die altijd alles gegeven heeft. Een echte AZ'er, die wat mij betreft een plekje op ons stadion verdient.
Gesloten