NEC-AZ (zo 7 mei, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 07 mei 2017, 21:07 Heldere analyse, maar bij bekerwinst of play offs winst, en dus behalen doelstelling EL, zouden ze hem wel laten aanblijven, ondanks de dramatische instelling van de spelers en het vertoonde spel. Nu zullen ze hem, als de play offs zo verlopen als iedereen verwacht, toch moeilijk kunnen laten aanmodderen. Moet er niet aan denken dat het volgend seizoen gewoon zo door gaat. Maar het wordt een dure grap. (Afkoop contract en slechte verkoop seizoenkaarten. ) Ondertussen blijf ik er van overtuigd dat een trainer die het uiterste uit deze groep weet te halen, zoals Adriaanse vroeger, zou kunnen zorgen voor spectaculaire wedstrijden en resultaten.
Ik denk ook zeker dat er meer uit deze groep te halen is.
Ik denk ook dat bij een tijdig ontslag, dus voor 31 mei (immers de uiterste datum om je stoeltje te reserveren), er minder supporters zullen afhaken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dat zo'n jongen van NEC toch echt denkt dat ie scoort dankzij zijn god.
God is the Greatest staat er op zijn shirt......... :?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

salmonyappi schreef: 07 mei 2017, 22:55 Dat zo'n jongen van NEC toch echt denkt dat ie scoort dankzij zijn god.
God is the Greatest staat er op zijn shirt......... :?
Om Van den Brom als god te benoemen gaat wel erg ver eiegenlijk...
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Wat zou Brom in een jaar verdienen? 500.000? Dat afkopen is samen met het contract voor Boadu de beste investering die je kan doen deze zomer.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef: 08 mei 2017, 06:26 Wat zou Brom in een jaar verdienen? 500.000? Dat afkopen is samen met het contract voor Boadu de beste investering die je kan doen deze zomer.
De beste investering zou de nieuwe trainer moeten worden!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

salmonyappi schreef: 08 mei 2017, 06:28 De beste investering zou de nieuwe trainer moeten worden!
Die zou toch raar staan kijken als hij op zijn eerste dag zijn kantoor binnen loopt en Brom zit nog op zijn bureaustoel.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

De aller, aller, allerslechtste speler bij AZ was Alireza. Met als hoogtepunt de bijna onthoofding van een speler van N.E.C.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef: 08 mei 2017, 07:10 Die zou toch raar staan kijken als hij op zijn eerste dag zijn kantoor binnen loopt en Brom zit nog op zijn bureaustoel.
Dat op zich is al geen goed beeld: Brom moet op het veld staan, niet op een bureaustoel zitten :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Het kan natuurlijk zijn dat er een gelimiteerde afkoopsom in het contract van Van den Brom zit. En dat ze niet de volledige som van het contract hoeven af te tikken.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Brom wegsturen met een afkoop zakcentje. Verdien je makkelijk terug met de verkoop van nieuwe seizoenskaarten dan. Die worden, als hij blijft, ook nu minder aangeschaft en is de schade, zowel sportief als financieel nog groter dan.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Denniz schreef: 07 mei 2017, 18:47 He die is van mij! Maar wel leuk!
Brom: enkeltje A9
Moet ik copyrights afdragen bij gebruik?
Ja, ik zag hem eerder voorbijkomen hier op het forum, mooi verzonnen. :)
Ze smelten de kazen!
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Roadman schreef: 08 mei 2017, 08:44 Brom wegsturen met een afkoop zakcentje. Verdien je makkelijk terug met de verkoop van nieuwe seizoenskaarten dan. Die worden, als hij blijft, ook nu minder aangeschaft en is de schade, zowel sportief als financieel nog groter dan.
Denk je dat er 2000 seizoenskaarten (500.000 afkoop / 250 euro prijs seizoenskaart) meer of minder worden verkocht door de aanstelling of het ontslag van een trainer?
Plaats reactie