FC Twente-AZ (za 17 dec, 20.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Een logische regel om het spel aantrekkelijker te maken is als spelers gewoon al over de middenlijn mogen gaan staan. Ofwel dat het een aftrap een vrije trap wordt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef:Ergens moet iemand weer de regels aangepast hebben. Voorheen was het zo dat er twee spelers in de middencirkel stonden die de bal minimaal één rotatie voorwaarts moesten spelen om het spel te beginnen of te hervatten. Maar nu speelt een enkele speler de bal. Misschien weet Forza AZ meer van deze spelregelwijziging ?
Ja, ik geloof afgelopen zomer is de spelregel over de aftrap gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

begrijp ik het goed dat ze bij handbal niet hoeven te wachten tot de spelers van de tegenpartij terug zijn voordat de aftrap wordt genomen?
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

RULEAZ schreef:begrijp ik het goed dat ze bij handbal niet hoeven te wachten tot de spelers van de tegenpartij terug zijn voordat de aftrap wordt genomen?
Ja, dat viel me ook op gisteren. Mooie regel op zich, lost ook meteen dat overdreven juichen op.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ach zo saai was het nog niet hoor. Oké het was geen hoogstaande enerverende wedstrijd maar heb me prima vermaakt. AZ combineerde veel makkelijker dan FC Twente maar werd daarbij helaas zelden gevaarlijk. Aan de andere kant werd er weinig weggegeven en had Rochet goede uittrappen / spelhervattingen en een prima redding. Ik heb al eens eerder Alireza bekritiseerd en die bevestigde mijn mening voor een groot deel deze wedstrijd. Maar toch moet alles over hem. Het uitvak was vol maar was helaas aan de overkant niet te horen omdat vakje P bijna continu zong. Om 23:50 haalde ik de bussen in die toen bijna bij afslag Twello waren... still a long way to go! 13 januari thuiswedstrijd voor mij!
Plaats reactie