Muamer Tankovic

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef:Hij was blij met de overwinning en hij krijgt al meer vertrouwen. Verder gaf hij aan dat hij vooraf niet twijfelde aan een goed resultaat. De buitenwacht had misschien wel zijn twijfels maar hij niet. Hij had al een goed gevoel overgehouden aan de laatste training. Verder ging het over de spanning die hij voelde op de bank in de laatste minuten. Daar kwam het in het kort een beetje op neer.
Ah, merci :smt001
we can come an end
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

AZ 4 Life schreef: Ik weet niet of je het cynisch bedoelt tegen de rest die nu beweren het altijd al in hem te hebben zien zitten, of tegen mij, maar ik ben altijd fan geweest. Dat is me ook regelmatig op verwijten komen te staan.
Zoooo... jij bent speciaal zeg =D> #-o
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Omdat ik geen Leeroy Echteld topic zie:

AZ-assistent Leeroy Echteld was daarin belangrijk voor Tankovic. "Ik heb het maandenlang heel zwaar gehad bij AZ, maar mede dankzij de gesprekken Leeroy ben ik blijven vechten. Ik zie Leeroy eerder als vriend dan assistent-coach", zegt hij. "Zijn rol binnen AZ is ongelooflijk belangrijk."

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/72 ... ehad-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
we can come an end
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Een speler lijkt het eindelijk te laten zien en ineens moet iedereen laten weten dat zij de eerste waren die dat al hadden gezien. Lijkt wel of er allemaal Piet Vissers hier zitten #-o .

Ik ben al lang blij dat er een linksbuiten is die z'n potentie begint te lijken waar te maken. Daarvoor zal Muamer het echter nog een aantal wedstrijden moeten laten zien. Ik hoop van harte dat hij die kans nu ook krijgt en dat hij het vertrouwen terug betaalt. [-o< Over twee maanden praten we wel weer verder.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DiepeMast schreef:Een speler lijkt het eindelijk te laten zien en ineens moet iedereen laten weten dat zij de eerste waren die dat al hadden gezien. Lijkt wel of er allemaal Piet Vissers hier zitten #-o .
Naar wie of wat verwijst dit?
we can come an end
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Waarschijnlijk naar kristenforever, diehard Tankovic fan van het eerste uur. Legendarisch zijn de discussies die hij/zij moest voeren met Tankovic haters op de tribune :lol: :lol:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef:Naar wie of wat verwijst dit?
Ik wilde al zeggen, ik heb nog niet eens wat gepost. Maar dat komt er binnenkort wel aan. :lol:
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Tankovic is gewoon een nuttige speler voor AZ, hij speelt tegenwoordig wat meer in dienst van het elftal en zorgt ervoor dat spelers als Weghorst ,Jahanbakhs en Friday beter tot hun recht komen door zorgvuldiger om te gaan met de ruimte en de verdediging bezig te houden.

Als Tankovic, Jahanbaksh en Bel Hassani aan hun afwerken gaan werken dan staat er opeens een heel andere voorhoede, als de ballen er dan wel in gaan hoeft men zich minder druk te maken over de verdediging.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1784
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Was gisteren betrokken bij een opstootje dat eigenlijk niemand gezien heeft. De scheidsrechter blonk de hele avond al uit door op ieder appel of kreet direct te fluiten. Ik ben dan ook vrij stellig van mening dat hier een rode kaart is gegeven voor een overtreding die niet gezien is.
Ik stond gisteren op gelijke hoogte met het incident maar heb niets waargenomen. Een AFC supporter naast mij had het over een klap maar hij was de enige (van een twintigtal supporters) die ook maar iets had waargenomen. Opvallend dat ons arbitrale trio het wel had waargenomen.

Overigens was Tanko overijverig maar weinig gelukkig in zijn acties.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Lecompte schreef: 09 mar 2017, 20:28 Was gisteren betrokken bij een opstootje dat eigenlijk niemand gezien heeft. De scheidsrechter blonk de hele avond al uit door op ieder appel of kreet direct te fluiten. Ik ben dan ook vrij stellig van mening dat hier een rode kaart is gegeven voor een overtreding die niet gezien is.
Ik stond gisteren op gelijke hoogte met het incident maar heb niets waargenomen. Een AFC supporter naast mij had het over een klap maar hij was de enige (van een twintigtal supporters) die ook maar iets had waargenomen. Opvallend dat ons arbitrale trio het wel had waargenomen.

Overigens was Tanko overijverig maar weinig gelukkig in zijn acties.
Maar toch de matchwinnaar in een relatief belangrijk duel.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Met een penalty. Voor een scout zou dat niet zo indrukwekkend moeten zijn als je het hierboven laat blijken.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

~AZ~ schreef: 10 mar 2017, 07:29 Met een penalty. Voor een scout zou dat niet zo indrukwekkend moeten zijn als je het hierboven laat blijken.
Nee was voortbordurend op het feit dat ik hierboven al aangaf dat Tankovic voor dit AZ gewoon een nuttige speler is om er bij te hebben, op de bank of bij Jong AZ, hij is nog jong en kan groeien, bij Jong-AZ heeft hij toch echt wel een bijdrage geleverd aan het mogelijke kampioenschap/de promotie dat is toch iets en in het Eerste loopt het echt wel beter met hem in het veld naar mijn mening.

Overigens bewezen Mattias en Alireza tegen Cambuur dat niet iedereen een penalty er zomaar inschiet :lol:
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2020
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Van den Brom heeft Tankovic gestraft wegens een paar keer te laat op de training verschijnen: Een week bij Jong AZ. Heel verstandig een week voorafgaand de belangrijkste wedstrijd van het jaar waarbij je iedereen hard nodig kan hebben.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Perry schreef: 22 apr 2017, 08:21 Heel verstandig een week voorafgaand de belangrijkste wedstrijd van het jaar waarbij je iedereen hard nodig kan hebben.
Tja, misschien ook gewoon erg onprofessioneel van de speler in kwestie?
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2020
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ferry schreef: 22 apr 2017, 08:39 Tja, misschien ook gewoon erg onprofessioneel van de speler in kwestie?
Eens, en een straf is ook wel op zijn plaats. Maar kon dat nou niet een week eerder of later?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5465
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Als ik Tankovic was, had ik gevraagd of ik verhuurd kon worden. Hij krijgt bijna geen kans. Toen hij die wel kreeg, speelde hij goed, maar wordt Dos Santos na een paar wedstrijden weer op zijn plek gezet.
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2309
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Tankovic scoort trouwens de 2-0 bij JongAZ.
Kan Brom niet wachten tot na de competitie om Muhamer op zijn lazer te geven?
Dos "Saint"os op de plek van Tankovic zetten zegt meer over het tactisch onvermogen van Brom dan het voetballend vermogen van genoemde speler.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Als ik Tankovic was zou ik ondertussen ook niet meer komen opdraven, die heeft net als Van Overeem onnodig veel te verduren gehad.

Vergeet niet dat Joris bereid was om nar Greuther Furth te vertrekken en misschien wilt hij nog altijd wel weg, Tankovic doet het nog wel rustig aan.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Last Scout schreef: 22 apr 2017, 14:18 Als ik Tankovic was zou ik ondertussen ook niet meer komen opdraven, die heeft net als Van Overeem onnodig veel te verduren gehad.
Mee eens.

Echt een 'waste of talent' dit. Ik ben erg benieuwd hoe hij gaat renderen onder een trainer die hem wel weet te raken...
Gesloten