Sponsoren

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
AZ fanatic 4-life
Seizoenkaarthouder

schoorl schreef: 21 aug 2021, 08:34 https://www.afas.nl/sponsoring/AZ

Contract loopt juni 2022 af onduidelijk of het word verlengd.
Ik heb wel begrepen dat ze het totaalpakket wat af willen bouwen. Afas heeft nu alles (jeugd, stadion, shirt) en dat wil AZ anders gaan doen omdat zij denken meer geld op te kunnen halen op die manier.
schoorl
Seizoenkaarthouder

De deal met unibet en AZ staat nog zeker tot begin 2022 in de koelkast. Unibet kreeg nog geen vergunning, omdat het van de Ksa eerst een 'afkoelingsperiode' moet uitzitten. Pas daarna kan opnieuw een vergunning worden aangevraagd.
ALKMAAR CITY OF DREAMS
AZ fanatic 4-life
Seizoenkaarthouder

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-en-afas- ... gende-stap

Benieuwd wie Afas op gaat volgen. Als je het bericht leest dan lijkt dit vanuit AZ te komen....
Kass
Seizoenkaarthouder

Komt dan nu eindelijk dat Red Bull sprookje waar 6 maanden terug zoveel om te doen was en ieder moment meer details over zouden komen die niet kwamen?
Langedijk
Co

Red Bull
Unibet
Gazprom
Bitcoin
RedBall

Ik hoop alleen dat de nieuwe stadionnaam iets met Victorie gaat worden. Red Bull Victorie Stadion klinkt best goed.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Kilkenny
Moderatort

Beheerder

Logistiek bedrijf uit Nieuw-Vennep, maar de holding is gevestigd in Bergen NH. Lijkt mij een prima partij om er bij te hebben, maar als hoofdsponsor lijkt dit mij toch wat te klein.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Kilkenny
Moderatort

MO7 schreef: 24 nov 2021, 20:30 Logistiek bedrijf uit Nieuw-Vennep, maar de holding is gevestigd in Bergen NH. Lijkt mij een prima partij om er bij te hebben, maar als hoofdsponsor lijkt dit mij toch wat te klein.
Ik denk ook niet dat je een nieuwe hoofdsponsor zo introduceert :lol:
Beheerder

Wat is die trend om de post te citeren die gewoon boven je staat? Hoeft niet, neemt alleen onnodige ruimte in.
Bob Ross
Invaller
Contacteer:

MO7 schreef: 24 nov 2021, 21:25 Wat is die trend om de post te citeren die gewoon boven je staat? Hoeft niet, neemt alleen onnodige ruimte in.
Snap er ook niets van.

:wink:
Hup AZ.
Kilkenny
Moderatort

MO7 schreef: 24 nov 2021, 21:25 Wat is die trend om de post te citeren die gewoon boven je staat? Hoeft niet, neemt alleen onnodige ruimte in.
Dat is geen trend, dat doe ik altijd als ik op iemand reageer. Het is dan gewoon duidelijk op wie je reactie gericht is, ook al staat die erboven. En anders zie ik ook niet in de notificaties dat iemand op mijn post heeft gereageerd en kom je daar 3 dagen later pas achter. Ja, je kan het deel van de post waar je niet op reageert wissen, om het overzichtelijk te houden. Dat doe ik dan vaak weer wel.
Beheerder

On topic: CTS heeft afgelopen zomer voor 3 jaar verlengd als strategisch partner.
Plaats reactie