Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Jim Beam schreef:[..]


Mads Junker en Danny Koevermans kunnen beide beter voetballen dan Jonathas. Overigens hebben ze alle twee maar één seizoen boven de 20 goals gemaakt in de Eredivisie.Jonathas heeft inderdaad wel een neusje voor de goal. Dat heb ik ook nergens ontkend. Maar wie zegt dat hij dat een seizoen lang kan volhouden in de Eredivisie? Het is nogal een stap van Jong AZ naar het eerste. Een hoop mensen hier gaan er blind vanuit dat hij er wel even 20 inlegt. Terwijl jouw voorbeelden daar ook nogal moeite mee hebben.
En als Marcus Berg terug naar de Eredivisie wil, is hij financieel wel haalbaar volgens mij. Zeker bij een huurcontract.
Hebben ze dat in ieder geval voor op Berg, want dat is hem al helemaal niet gelukt. 21 treffers in 52 wedstrijden van Goteborg. Verder respectievelijk 15 en 17 bij Groningen en 4 in 22 wedstrijden bij HSV. Verder denk ik dat zijn salariskosten cq. salariseisen eerder bij 020 dan "AZ post DSB-tijdperk" passen, ook in geval van huur.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef:[..]


Hebben ze dat in ieder geval voor op Berg, want dat is hem al helemaal niet gelukt. 21 treffers in 52 wedstrijden van Goteborg. Verder respectievelijk 15 en 17 bij Groningen en 4 in 22 wedstrijden bij HSV. Verder denk ik dat zijn salariskosten cq. salariseisen eerder bij 020 dan "AZ post DSB-tijdperk" passen, ook in geval van huur.
Ik denk dat het met huur wel meevalt in dit geval. HSV zal hem namelijk willen laten rijpen en hebben hem nog niet helemaal afgeschreven. Hem ergens anders ervaring op laten doen is voor hun ook een investering, ik denk dat je met een salarisverdeling van 50-50 of 60-40 wel een aardig eindje kan komen.

Ik heb ook niet het idee dat hij één van de grootverdieners is bij HSV.
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

Metalingus schreef:[..]


Hebben ze dat in ieder geval voor op Berg, want dat is hem al helemaal niet gelukt. 21 treffers in 52 wedstrijden van Goteborg. Verder respectievelijk 15 en 17 bij Groningen en 4 in 22 wedstrijden bij HSV. Verder denk ik dat zijn salariskosten cq. salariseisen eerder bij 020 dan "AZ post DSB-tijdperk" passen, ook in geval van huur.
Het gaat toch niet om de vergelijking tussen Berg en de heren Koevermans en Junker? Het gaat om de vergelijking tussen Berg en Jonathas.
En vooral het door vele oeverloze gehype van Jonathas.
We don't care.
Gebruikersavatar
oboema
Seizoenkaarthouder
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 dec 2006, 10:44
Locatie: Alkmaar

AZ huurt niet zonder optie tot koop. Berg verhaal kan dus stoppen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

oboema schreef:AZ huurt niet zonder optie tot koop. Berg verhaal kan dus stoppen.
Misschien kijkt men daar onder de huidige omstandigheden anders naar?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Ik vind Matavz van Groningen, wel een goede opvolger van El Ham. Of is die ook al te duur voor AZ?
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
oguzhan
Fanatic
Berichten: 580
Lid geworden op: 05 jan 2008, 04:45
Locatie: Alkmaar

Die smoel van Berg hoef ik niet te zien in het stadion, deze gozer vond AZ "te min" en wilde graag naar een "top" club, en dan nu opeens wel in de AZ selectie omdat ie gewoon simpelweg gefaald heeft bij Hsv? Laat hem maar lekker de bank warm houden daar, geval Alves.
Matavz, pikt nu en dan ze doelpunten mee, maar zen spel ziet er te horrikig uit, leuk voor clubs als Groningen, Nac, etc.
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

aquindi schreef:Die smoel van Berg hoef ik niet te zien in het stadion, deze gozer vond AZ "te min" en wilde graag naar een "top" club, en dan nu opeens wel in de AZ selectie omdat ie gewoon simpelweg gefaald heeft bij Hsv? Laat hem maar lekker de bank warm houden daar, geval Alves.
Matavz, pikt nu en dan ze doelpunten mee, maar zen spel ziet er te horrikig uit, leuk voor clubs als Groningen, Nac, etc.
Die jongen had potentie om de top te halen. Of hij zich te groot voelde weet
ik niet. Wat mij betreft is hij welkom boven Matavz, die heeft veel te veel kansen nodig.
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Jim Beam schreef:[..]
Het gaat toch niet om de vergelijking tussen Berg en de heren Koevermans en Junker? Het gaat om de vergelijking tussen Berg en Jonathas.
En vooral het door vele oeverloze gehype van Jonathas.
Ik haal alleen aan dat iets mindere voetbalkwaliteiten een hoog aantal doelpunten niet in de weg hoeft te staan.

AZ heeft vertrouwen in Jonathas, daarom hebben ze geen poging gedaan om Bas Dost te halen, ze wilden de ontwikkeling van Jonathas niet in de weg staan gezien de tijd/energie/geld die reeds in hem is geïnvesteerd, gecombineerd met de verwachtingen die ze van hem hebben. Van wat ik gezien heb, denk ik dat Jonathas er wel 15 tot 20 in moet kunnen leggen. Dan hoef je dus geen Berg te halen want die heeft een vergelijkbaar moyenne. Verder is hij volgens mij gewoon te duur voor het nieuwe AZ. Ik denk als je het al redt voor 50% van zijn salaris, dat je dan zo'n 500.000 tot 750.000 euro kwijt bent.
Gebruikersavatar
Meneer Veerman
Seizoenkaarthouder
Berichten: 409
Lid geworden op: 12 jan 2008, 15:12

oboema schreef:AZ huurt niet zonder optie tot koop. Berg verhaal kan dus stoppen.
Dat is ook verstandig. Als je huurt zet je enkel die spelers in de etalage.
Die spelers waar Twente en psv van profiteerden (Rajkovic, Stoch, Alex)
moeten terug als ze een geweldig seizoen draaien.

AZ zal jaarlijk grote talenten aantrekken en goede spelers met nog een contract
voor een of twee seizoenen hebben verkopen.
Dirk, het waren 16 fantastische jaren!!! Bedankt voor alles.
Gebruikersavatar
Yubisaki
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 jul 2007, 10:23
Locatie: Alkmaar

Uberhaubt gaat het nergens over om Berg, Matavz op te noemen als opvolger van El Hamdaoui. Ten eerste moet ie nog vertrekken en ten tweede heeft AZ aangegeven in het geval van een vertrek van El Hamdaoui of Dembele er een type "Lens" aangetrokken wordt. Dus je kunt beter speculeren over een goede rechts of links buiten.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Meneer Veerman schreef:Dat is ook verstandig. Als je huurt zet je enkel die spelers in de etalage.
Die spelers waar Twente en psv van profiteerden (Rajkovic, Stoch, Alex)
moeten terug als ze een geweldig seizoen draaien.
Ik zie daar het probleem niet van in als je er kampioen mee wordt. Dan heb je de hoogst haalbare prijs toch al binnen.
_________________
"I don't know that!"
H.AZenees
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 mei 2009, 14:06
Locatie: Den Haag

Yubisaki schreef:Uberhaubt gaat het nergens over om Berg, Matavz op te noemen als opvolger van El Hamdaoui. Ten eerste moet ie nog vertrekken en ten tweede heeft AZ aangegeven in het geval van een vertrek van El Hamdaoui of Dembele er een type "Lens" aangetrokken wordt. Dus je kunt beter speculeren over een goede rechts of links buiten.
Helemaal mee eens. Daarom zie ik ook liever een type Roy Beerens richting Alkmaar komen. Tot wanneer is zijn contract nog geldig, weet iemand dat? In mijn ogen is hij een uitstekende vervanger voor Lens.
"I always knew it would end like this."
Gebruikersavatar
dondervuist
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2009, 14:41

Beerens heeft nog een contract tot 2013.
H.AZenees
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 mei 2009, 14:06
Locatie: Den Haag

dondervuist schreef:Beerens heeft nog een contract tot 2013.
Denk dat hij dan helaas te duur is.
"I always knew it would end like this."
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Mtkizle schreef:[..]


Denk dat hij dan helaas te duur is.
Statistieken:
2005/06 PSV 2 0 Eredivisie
2006/07 PSV 7 1 Eredivisie
2006/07 NEC 14 2 Eredivisie
2007/08 sc Heerenveen 28 6 Eredivisie
2008/09 sc Heerenveen 29 9 Eredivisie
2009/10 sc Heerenveen 22 3 Eredivisie

Niet echt een heel indrukwekkende lijst, al draaide Heerenveen natuurlijk voor geen meter afgelopen seizoen. Zo heel duur zal hij toch ook niet zijn.
_________________
"I don't know that!"
Marty
Supporter
Berichten: 186
Lid geworden op: 04 jun 2007, 19:07
Locatie: Zwaag

Kilkenny schreef:Statistieken:
2005/06 PSV 2 0 Eredivisie
2006/07 PSV 7 1 Eredivisie
2006/07 NEC 14 2 Eredivisie
2007/08 sc Heerenveen 28 6 Eredivisie
2008/09 sc Heerenveen 29 9 Eredivisie
2009/10 sc Heerenveen 22 3 Eredivisie

Niet echt een heel indrukwekkende lijst, al draaide Heerenveen natuurlijk voor geen meter afgelopen seizoen. Zo heel duur zal hij toch ook niet zijn.
Als buitenspeler 1 op 3 lopen ( vorig seizoen dus) vind ik best aardig, maar Heerenveen vraagt altijd een godsvermogen voor zijn spelers dus denk niet dat hij haalbaar is.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

2 spelers die ik wil toevoegen aan het topic de eerste minder bekend de ander misschien wel iets bekender. De spelers zijn Dragan Jelic en Teko Modise.

Naam: Dragan Jelic
Lengte: 1.80
Leeftijd: 24
Been: Rechts
Nationaliteit: Sloveens
Positie: Spits

Dragan Jelic, speler van maribor in slovenie. Speelde in de Jeugd-elftallen van slovenie.
Dragan is kopsterk, heeft een goede aanname en is koelbloedig in de 16.
Daarbij komt dat zijn contract afloopt op 30.06.2010, ik zou zeggen laat hem meetrainen en als hij goed is geef hem een contract voor 2 jaar.
hier een filmpje om deze onbekende jongen te introduceren;

http://www.youtube.com/watch?v=ZDG7SC6A ... re=related

Naam: Teko Modise
Lengte: 1.74
Leeftijd: 27
been: Rechts
Nationaliteit: Zuid Afrikaans

Modise is de leider op het middenveld van de Orlando Pirates en een rasvoetballer. Hij is overigens niet de enige zuid-afrikaanse speler die leuk zal zijn voor AZ, in de nieuwe vorm.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

jelic ziet er goed uit op dat filmpje. Snel op de eerste meters, kopt ook ballen erin en heeft een hele korte draai in de zestien meter. Ik zeg laat maar komen!
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Er wordt dan ook in 80% van de gevallen erg knullig verdedigd. Op basis van 1 filmpje met een aantal doelpuntjes kun je een speler niet beoordelen. Ik bedoel, Jonathas kan dit ook.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Plaats reactie