Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Komende transferwindow is het misschien goed ook te kijken naar de Mislintataankopen bij ajax.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 25 apr 2024, 11:15 Komende transferwindow is het misschien goed ook te kijken naar de Mislintataankopen bij ajax.
Aan wie zat je te denken?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 25 apr 2024, 11:43 Aan wie zat je te denken?
Ik heb me niet zo verdiept in die spelers eigenlijk. Ik denk echter dat door alle gedoe er best een aantal zullen vertrekken, terwijl daarbij er wel kunnen zijn met waarde voor AZ en voor AZ zich dan een kans zou kunnen voordoen voor een goede prijs/kwaliteit koop.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 25 apr 2024, 13:27 Ik heb me niet zo verdiept in die spelers eigenlijk.
Waarom doe je dan in hemelsnaam de suggestie om naar die spelers te kijken....?!
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

differentcook schreef: 25 apr 2024, 13:27 Ik heb me niet zo verdiept in die spelers eigenlijk. Ik denk echter dat door alle gedoe er best een aantal zullen vertrekken, terwijl daarbij er wel kunnen zijn met waarde voor AZ en voor AZ zich dan een kans zou kunnen voordoen voor een goede prijs/kwaliteit koop.
Zeg nu gewoon Sivert Mannsverk. Zeer talentvolle jongen. Controleur. Komt in die slangenkuil totaal niet uit de verf. Halen. Anders de zo vaak genoemde andere Noor. Patrick Berg. Heb groot vertrouwen in Kwakman, maar nog erg jong. Clasie was prima, maar is klaar nu. De nummer 6 is extreem belangrijk. Zeker met een jonge (onervaren) achterhoede.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 25 apr 2024, 13:46 Waarom doe je dan in hemelsnaam de suggestie om naar die spelers te kijken....?!
Omdat ik vaak meer processen denk, niet in personen! (zie o.a. ook het politiek topic)
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 25 apr 2024, 13:48 Omdat ik vaak meer processen denk, niet in personen! (zie o.a. ook het politiek topic)
Ja, inderdaad. Je bent echt heel anders en beter dan de rest hier. In een schaduwelftal het niet over spelers hebben, maar over processen.
=D>

Welk proces denk je hier dan aan?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 25 apr 2024, 15:09 Ja, inderdaad. Je bent echt heel anders en beter dan de rest hier. In een schaduwelftal het niet over spelers hebben, maar over processen.
=D>

Welk proces denk je hier dan aan?
Anders (en allicht beter) dan jou iig :)
Is al uitgelegd
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 25 apr 2024, 15:17 Anders (en allicht beter) dan jou iig :)
Is al uitgelegd
Mooi! Die morele en intellectuele high horse van je!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 25 apr 2024, 15:26 Mooi! Die morele en intellectuele high horse van je!
Het is meer die lage pony van jou hoor
smeer me niets aan aub, maar los je eigen problemen op
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

differentcook schreef: 25 apr 2024, 11:15 Komende transferwindow is het misschien goed ook te kijken naar de Mislintataankopen bij ajax.
Zal denk ik minder makkelijk gaan nu Kroes over de verkopen gaat
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 25 apr 2024, 15:47 Zal denk ik minder makkelijk gaan nu Kroes over de verkopen gaat
De spelers gehaald door Mislintat staan nog voor een flink vermogen in de boeken bij ajax. En zullen dus niet goedkoop verkocht worden. Anders moet ajax dat afboeken - en dat kost nog een keer geld.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mousa Sidi schreef: 25 apr 2024, 13:47 Zeg nu gewoon Sivert Mannsverk. Zeer talentvolle jongen. Controleur. Komt in die slangenkuil totaal niet uit de verf. Halen. Anders de zo vaak genoemde andere Noor. Patrick Berg. Heb groot vertrouwen in Kwakman, maar nog erg jong. Clasie was prima, maar is klaar nu. De nummer 6 is extreem belangrijk. Zeker met een jonge (onervaren) achterhoede.
Precies dit.
Mannsverk staat ook niet voor een onhaalbaar bedrag in de boeken daar.
Mikautadze zou hier ook zomaar de volgende Shota kunnen worden, die is daar gewoon verkeerd gebruikt en toont dat in Frankrijk met verve.

Overigens als we dan toch zo nodig een eredivisie spits moeten halen dan ben ik inmiddels wel om dat zo'n Lauritsen met zijn 10 doelpunten en 9 assists dit seizoen en 12 doelpunten en 5 assists vorig seizoen best als kapstok kan komen aantreden. Alleen ga je die natuurlijk niet kunnen doorverkopen of hij moet er al 20 gaan maken hier en er dan een club hem meteen na 1 seizoen op wil pikken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2294
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

differentcook schreef: 25 apr 2024, 13:27 Ik heb me niet zo verdiept in die spelers eigenlijk. Ik denk echter dat door alle gedoe er best een aantal zullen vertrekken, terwijl daarbij er wel kunnen zijn met waarde voor AZ en voor AZ zich dan een kans zou kunnen voordoen voor een goede prijs/kwaliteit koop.
Wel een beetje vaag dat je eerst een (halve) suggestie doet, om daarna te zeggen dat je je niet in spelers verdiept hebt. In het schaduwelftal-topic. Dat daargelaten, die spelers zijn ook voor veel (soms te veel) geld aangekocht. ajax zal het meeste hiervan terug willen verdienen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 25 apr 2024, 17:43 Precies dit.
Mannsverk staat ook niet voor een onhaalbaar bedrag in de boeken daar.
Mikautadze zou hier ook zomaar de volgende Shota kunnen worden, die is daar gewoon verkeerd gebruikt en toont dat in Frankrijk met verve.
Mannsverk is gehaald voor 6 miljoen. Contract voor 5 jaar. Dus die zal nog wel voor een miljoen of 5 in de boeken staan
Mikautadze is gehaald voor 9 miljoen. Contract voor 5 jaar. Dus die zal nog wel voor een een miljoen of 7 in de boeken staan.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12731
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SchoorlAZ schreef: 26 apr 2024, 00:01 Wel een beetje vaag dat je eerst een (halve) suggestie doet, om daarna te zeggen dat je je niet in spelers verdiept hebt. In het schaduwelftal-topic.
Mijn (hele) suggestie gaat erover dat er zich een bijzondere situatie voordoet deze zomer bij ajax, die mogelijk kansen kan bieden voor AZ. Het gaat mij niet om specifieke spelers.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 26 apr 2024, 05:46 Mannsverk is gehaald voor 6 miljoen. Contract voor 5 jaar. Dus die zal nog wel voor een miljoen of 5 in de boeken staan
Mikautadze is gehaald voor 9 miljoen. Contract voor 5 jaar. Dus die zal nog wel voor een een miljoen of 7 in de boeken staan.
AZ is inmiddels bereid om tot 6 te gaan.
Je kunt natuurlijk erover twijfelen of je het voor in ieder geval Mannsverk nu moet over hebben of dat je niet beter dan toch een goedkoper nieuw talent kan zoeken.

Maar zo´n Mikautadze zou de investering wel waard kunnen zijn en daar gaat nog wel wat van de prijs af mogelijk omdat ajax hem echt naar buiten duwt.


Aanpassing:

Hoewel.. transfermarkt zegt dat ze er 16 miljoen voor betaald hebben dus dan valt het weer tegen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 26 apr 2024, 05:46 Mannsverk is gehaald voor 6 miljoen. Contract voor 5 jaar. Dus die zal nog wel voor een miljoen of 5 in de boeken staan
Mikautadze is gehaald voor 9 miljoen. Contract voor 5 jaar. Dus die zal nog wel voor een een miljoen of 7 in de boeken staan.
Metz heeft een koopoptie van rond de 10 miljoen. En hij scoort aan de lopende band en schiet ze eigenhandig uit de degradatie zorgen. Forget it.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 26 apr 2024, 10:24 Aanpassing:
Hoewel.. transfermarkt zegt dat ze er 16 miljoen voor betaald hebben dus dan valt het weer tegen.
Je hebt gelijk - ik keek verkeerd. 16 miljoen over 5 jaar. Nu dus nog een miljoen of 13 in de boeken.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6661
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 26 apr 2024, 10:30 Metz heeft een koopoptie van rond de 10 miljoen. En hij scoort aan de lopende band en schiet ze eigenhandig uit de degradatie zorgen. Forget it.
Het ging even over de eerdere opmerking dat de ajax flops goed te halen zouden zijn door AZ.
Maar door de hoge aanschafprijzen staan ze nog voor een flink bedrag in de boeken.
En dat bedrag zal ajax in ieder geval terug willen...
Plaats reactie