Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
fcvictorie
Supporter

ForzAZ schreef: 05 feb 2021, 14:52 Haal dan die succestrainer hierheen en in zijn kielzog weet die wel een aantal van de beste Noren hiereen te mee te nemen toch? Evjen gelijk ook een basisplaats.

Daarnaast wat opruimen en verkopen om ruimte te maken.
Ik zou Wim Jonk wel bij ons willen zien. Die speelt met Volendam meer dan prima voetbal. Mag hij vd Ven meenemen.

Maar deze twee Noren zouden wel interessant kunnen zijn als Wijndal en Midtsjø/Koopmeiners zouden vertrekken.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder

Jay Gorter is een 20 Jarige keeper van Go Ahead waarbij hij samen met zijn verdedigers (o.a. veel scorende 22 jarige CV Beukema) ongeveer 15 keer de 0 heeft gehouden.

Credits aan Goedemorgen Eredivisie. Beide wel interessant misschien.
ForzAZ
Goalscorer

Maxhuijp schreef: 14 feb 2021, 10:21 Jay Gorter is een 20 Jarige keeper van Go Ahead waarbij hij samen met zijn verdedigers (o.a. veel scorende 22 jarige CV Beukema) ongeveer 15 keer de 0 heeft gehouden.

Jay Gorter heeft bij ons in de jeugdopleiding gezeten. Gelijk met Jasper Schendelaar. Ik denk niet dat AZ denkt om Gorter terug te halen.

Schendelaar is van ons nu bij Telstar. Bakker speelt nu af en toe weer bij Jong AZ. Reus idem. Daar onder Owusu. Nee keeperstalent genoeg.
Ferry
Invaller

Druijf maakt de winnende voor KV Mechelen tegen Beerschot 1-2
MO7
Beheerder

Dat mag in het oud-spelers topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Ferry
Invaller

MO7 schreef: 14 feb 2021, 16:57 Dat mag in het oud-spelers topic.
Oud-spelers? :shock:
salmonyappi
Gewoon Dirk

Ferry schreef: 14 feb 2021, 17:01 Oud-spelers? :shock:
Ja, op één of andere manier ben je geen speler van AZ meer als je bent verhuurd....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Ferry
Invaller

salmonyappi schreef: 15 feb 2021, 21:22 Ja, op één of andere manier ben je geen speler van AZ meer als je bent verhuurd....
Ik zag dat zijn spelers topic ook een slotje kent. Wat ik zelf onbegrijpelijk vind. Maar maak dan een topic voor verhuurde spelers.
elmo
Supporter

Ferry schreef: 16 feb 2021, 07:45 Ik zag dat zijn spelers topic ook een slotje kent. Wat ik zelf onbegrijpelijk vind. Maar maak dan een topic voor verhuurde spelers.
Inderdaad een goede suggestie.
dirkjan
Basisspeler
Contacteer:

Volgens mij was het beleid zo dat zolang een speler onder contract stond, zijn topic open bleef. Met verhuurd in de titel. Vind het bijzonder dat dat opeens veranderd is.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Kilkenny
Moderatort

dirkjan schreef: 16 feb 2021, 08:10 Volgens mij was het beleid zo dat zolang een speler onder contract stond, zijn topic open bleef. Met verhuurd in de titel. Vind het bijzonder dat dat opeens veranderd is.
Ik vind open laten en verhuurd aan de titel toevoegen prima, dan blijft alle berichtgeving over de speler in 1 topic staan. Maar de bal ligt bij MO7.

Hier graag weer on-topic.
Moderatort

Moderatort

Maxhuijp schreef: 14 feb 2021, 10:21 Jay Gorter is een 20 Jarige keeper van Go Ahead waarbij hij samen met zijn verdedigers (o.a. veel scorende 22 jarige CV Beukema) ongeveer 15 keer de 0 heeft gehouden.

Beukema scoorde vandaag ook weer een sterke kopgoal tegen Jong AZ. Zijn 6e goal. Overigens vorig seizoen maar 1 goal, maar lijkt zich goed te ontwikkelen in dat opzicht. En Go Ahead blijft t goed doen.
Supporter

Leuke statistiek, maar dit zegt pas wat als fractie van het aantal kopduels dat zo'n speler aangaat. Het zou me niet verbazen als je als RKC-verdediger twee keer zo vaak in kopsituaties komt als ajax-verdediger, bij wijze van.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
DiepeMast
Invaller

timdadum schreef: 23 feb 2021, 20:10 Leuke statistiek, maar dit zegt pas wat als fractie van het aantal kopduels dat zo'n speler aangaat. Het zou me niet verbazen als je als RKC-verdediger twee keer zo vaak in kopsituaties komt als ajax-verdediger, bij wijze van.
Een percentage zou inderdaad interessanter zijn. Dan kun je het wel degelijk vergelijken met bijvoorbeeld een ajacied.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Az564
Fanatic

Mogelijk niet al te dure opties voor komende zomer. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat Willem II het nog heel moeilijk gaat krijgen om in de eredivisie te blijven.

RB: Ryerson (Union Berlin)
RCV: Bruma (wolfsburg) Bogarde (TSG Hoffenheim)
LCV: Touba (RKC)*, van der Ven (Volendam), Ulrik Jenssen (Nordsjaelland)
LB: El Karouani (NEC Nijmegen), Murkin (Volendam), Oosterwolde (FC Twente)

Middenveld: Mike Tresor (Willem II), Harroui en Duarte (Sparta), Berg (bodø glimt)
Aanval: Nunnely (Willem II), Pavlidis (Willem II), van Hooijdonk (NAC), Cleonise (Genoa), Kardioglu (Fenerbahce)
multatuli
Goalscorer

Az564 schreef: 24 feb 2021, 11:25 Mogelijk niet al te dure opties voor komende zomer. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat Willem II het nog heel moeilijk gaat krijgen om in de eredivisie te blijven.

RB: Ryerson (Union Berlin)
RCV: Bruma (wolfsburg) Bogarde (TSG Hoffenheim)
LCV: Touba (RKC)*, van der Ven (Volendam), Ulrik Jenssen (Nordsjaelland)
LB: El Karouani (NEC Nijmegen), Murkin (Volendam), Oosterwolde (FC Twente)

Middenveld: Mike Tresor (Willem II), Harroui en Duarte (Sparta), Berg (bodø glimt)
Aanval: Nunnely (Willem II), Pavlidis (Willem II), van Hooijdonk (NAC), Cleonise (Genoa), Kardioglu (Fenerbahce)
Dan kun je Fredrik Bjorkan van Bodo Glimt er ook bij zetten :)
ignore: kuifje, bk wcm, AZ-073, ‘81, Langedijk
AlkmaarForever
Ben-Sider

Doe die trainer ook gelijk maar. :lol:
ForzAZ
Goalscorer

Vandaag twee wedstrijden gedeeltelijk gezien om twee spelers die genoemd worden voor AZ zelf eens te zien.

Miquel Arauyo speelde een degelijke wedstrijd tegen Utrecht en was tweemaal dichtbij een goal voor Emmen. In de verdediging een rustpunt en goed aan de bal voor wat ik gezien heb. Staat vaak op de goede plek en grijpt kordaat in als het moet. Prima speler. Maar al 26 jaar dus als je hem haalt zit er waarschijnlijk geen restwaarde op. AZ heeft echter wel door dat je het met alleen jonge spelers niet redt en er ook wat ervaring tussen moet lopen. Zou een aanwinst kunnen zijn.

Ahmed Touba zag ik in de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Ook een rustpunt en goed aan de bal. Durfde een aantal keren met de bal diep in te dribbelen. Kreeg in mijn ogen een onterechte gele kaart na een stevige tackle op de bal. Ook deze speler zou een aanwinst kunnen zijn voor ons.

Dan heb ik ook Sergio Peña zien opvallen bij Emmen. Maakte de beslissende goal maar viel mij ook met zijn energieke en goede spel. Vorig jaar werd ie vaak genoemd in de geruchten. Goede speler.

Alle drie spelers zijn direct goed genoeg voor een basisplek als zij naar AZ zouden komen. Die hoeven niet eerst een half jaar aan het niveau te wennen verwacht ik.
pAZcal
Barry

ForzAZ schreef: 27 feb 2021, 21:22 Vandaag twee wedstrijden gedeeltelijk gezien om twee spelers die genoemd worden voor AZ zelf eens te zien.

Miquel Arauyo speelde een degelijke wedstrijd tegen Utrecht en was tweemaal dichtbij een goal voor Emmen. In de verdediging een rustpunt en goed aan de bal voor wat ik gezien heb. Staat vaak op de goede plek en grijpt kordaat in als het moet. Prima speler. Maar al 26 jaar dus als je hem haalt zit er waarschijnlijk geen restwaarde op. AZ heeft echter wel door dat je het met alleen jonge spelers niet redt en er ook wat ervaring tussen moet lopen. Zou een aanwinst kunnen zijn.

Ahmed Touba zag ik in de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Ook een rustpunt en goed aan de bal. Durfde een aantal keren met de bal diep in te dribbelen. Kreeg in mijn ogen een onterechte gele kaart na een stevige tackle op de bal. Ook deze speler zou een aanwinst kunnen zijn voor ons.

Dan heb ik ook Sergio Peña zien opvallen bij Emmen. Maakte de beslissende goal maar viel mij ook met zijn energieke en goede spel. Vorig jaar werd ie vaak genoemd in de geruchten. Goede speler.

Alle drie spelers zijn direct goed genoeg voor een basisplek als zij naar AZ zouden komen. Die hoeven niet eerst een half jaar aan het niveau te wennen verwacht ik.
Zulke forumbijdragen vind ik nou fijn. Dankjewel. Hoe deed Oosting het in de eerste helft?
Plaats reactie