Beide eerstgenoemde spelers zie ik heel graag komen. Alle twee goed voetballende verdedigers. Lengte en snelheid. Huiberts moet nu deals maken. Niet te lang wachten.Kilkenny schreef: ↑13 jan 2021, 14:31 Ik zoek het nu vooral in lengte. Zeker achterin. Daarin zijn de al vaak genoemden Mickey van der Ven (1.93) en linksachter Jayden Oosterwolde (1.89) goede en haalbare schaduwspelers. Daarbij aangetekend dat met alleen maar jonge versterkingen we wel tevreden moeten gaan zijn met hoogstens plek 3. En ik weet niet hoe sterk Van der Ven is in de opbouw, dat is nu ook te zwak.
Ik heb ook nog gedacht aan stunten met Geertruida van Feyenoord, want met een contract voor 1 jaar, waarde 5 miljoen ook haalbaar maar die gaat wel naar het buitenland, Olympique Marseille was al in de markt in het najaar volgens geruchten. Feyenoord zou hem ook zelf willen houden maar wordt gezien als centrale verdediger, waar hij concurrentie heeft van o.a. Botteghin en Senesi. Maar goed, kans vrij klein maar wie niet waagt...
Cox van Fortuna is ook al genoemd, is ook linksachter maar weer vrij klein, onder de 1,80m. Presteert ook goed en lengte is van minder belang op links. Contract tot 2023, niet heel goedkoop.
Geertruida gaat echt niet van Feyenoord naar AZ. Die staat al in belangstelling van buitenlandse clubs en is voor zulke clubs een koopje dat voor hen wel een gokje waard is.
Cox ken ik nog niet. Buiten AZ kijk ik dit seizoen niet veel.
Die Griekse spits van VVV is een scorende machine. Maar die zal voor ons ook wel onhaalbaar zijn.