Ik vind het wel een goed idee hoor. Als salmonyappi dan belooft om niet op Groen Links, PVDA, D66 of SP te stemmen

Als je dat op verjaardagen durft te vertellen
Als alternatief ja. Ik denk trouwens dat Baudet nog wel de nodige voorkeursstemmen gaat halen want hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. Niet van mij overigens want dat geflirt met psychopaten als Willem Engel en Lange Frans bevalt me niet.
De JFvD is juist het paradepaardje van Baudet en zijn maatje Freek Jansen. Ik denk dat je oorzaak en gevolg niet helemaal op orde hebt. Baudet staat zijn plek niet af vanwege het gedrag van de JFvD, maar juist omdat andere prominenten hem een ultimatum hebben gesteld vanwege het gedrag van de JFvD. Oftewel een coup. Echter, Baudet staat gewoon nog op de lijst, is partijvoorzitter en zou in theorie een coup binnen de coup kunnen plegen.salmonyappi schreef: ↑23 nov 2020, 17:35 Baudet trekt zijn conclusies en geeft de pijp aan Maarten.
Het zal ongetwijfeld met het twittergedrag van zijn JFvD te maken hebben.
Wat dat betreft kan ik ‘m geen ongelijk geven........
We gaan vast nog wel een uitleg krijgen![]()
Jammer......Alkmaar/Zaanstreek schreef: ↑24 nov 2020, 09:05 De JFvD is juist het paradepaardje van Baudet en zijn maatje Freek Jansen. Ik denk dat je oorzaak en gevolg niet helemaal op orde hebt. Baudet staat zijn plek niet af vanwege het gedrag van de JFvD, maar juist omdat andere prominenten hem een ultimatum hebben gesteld vanwege het gedrag van de JFvD. Oftewel een coup. Echter, Baudet staat gewoon nog op de lijst, is partijvoorzitter en zou in theorie een coup binnen de coup kunnen plegen.
Hij is echt nog niet weg...
Kansloze kolderpartij dus.Alkmaar/Zaanstreek schreef: ↑24 nov 2020, 09:05 De JFvD is juist het paradepaardje van Baudet en zijn maatje Freek Jansen. Ik denk dat je oorzaak en gevolg niet helemaal op orde hebt. Baudet staat zijn plek niet af vanwege het gedrag van de JFvD, maar juist omdat andere prominenten hem een ultimatum hebben gesteld vanwege het gedrag van de JFvD. Oftewel een coup. Echter, Baudet staat gewoon nog op de lijst, is partijvoorzitter en zou in theorie een coup binnen de coup kunnen plegen.
Hij is echt nog niet weg...
Niet alleen een kolderpartij, maar ook kwaadaardig. En dat zelfs als Baudet van het toneel verdwijnt, want al die typetjes in de top van de partij (maar ook hun volgers) waren er al jaren van op de hoogte dat hij geen moeite heeft met foute ideologieën. Hypocriet zootje dat nu plots verontwaardigd doet.
Letterlijk elke partij heeft dissonanten in de gelederen. Dat hou je toch niet tegen. Deze partij doet er tenminste iets aan.
Je hebt dissonanten en dissonanten en hier waren ze wel de overtreffende trap. Goed dat er maatregelen worden genomen en er een intern corrigerend vermogen is. Blijkbaar heeft Baudet zijn eigen belang cq. ego schromelijk overschat. Eigenlijk is dit het standaardpatroon aan de rechterzijde van de politiek. De populist valt omhoog en trekt nieuwe en vooral foute volgers aan. Kan het niet meer beheersen en controleren en valt vervolgens vanzelf omlaag, waarna zijn partij niet meer dan een voetnoot in de parlementaire geschiedenis wordt. Voor de ouderen onder ons, remember Boer Koekoek, Centrumdemocraten en LPF. Alleen Wilders heeft het beter voor elkaar. Die is zo slim geweest om nooit een partij op te richten maar alleen maar volgers te verzamelen.
En plof zei de ballon.Dario Hubner schreef: ↑24 nov 2020, 15:29 Hiddema heeft zoveel vertrouwen in het zelfreinigend vermogen dat hij er ook maar de brui aan geeft.
Hij heeft gelijk. Hij heeft ooit mijn stem gehad maar is net als Trump en Biden gewoon te oud voor dit soort dingen. Op die leeftijd ben je geestelijk niet meer scherp genoeg. Eerdmans zou overigens een prima vervanger zijn.Dario Hubner schreef: ↑24 nov 2020, 15:29 Hiddema heeft zoveel vertrouwen in het zelfreinigend vermogen dat hij er ook maar de brui aan geeft.
Alsof het aan de linkerzijde zo geweldig is. Het gegraai bij de PVDA, de fraude bij D66, het gezeik bij 50 Plus en DENK en de talloze eenmansfracties. En als je Wilders en Baudet populisten vindt, wat is Jesse Klaver dan met zijn 10.000 euro als je 18 wordt?Voltreffer Vick schreef: ↑24 nov 2020, 15:16
Eigenlijk is dit het standaardpatroon aan de rechterzijde van de politiek. De populist valt omhoog en trekt nieuwe en vooral foute volgers aan.
Eerdmans