Transfergeruchten VIII (AZ)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1147
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

DeTorenburch schreef: 24 apr 2024, 15:19 Statistieken zien er goed uit in mijn beleving een betere versie van Weghorst (iets sneller en een vleugje Pavlidis zit er wel in). Zou een goede aankoop zijn is ook A-international. Had ik liever andere spitsen gezien, ja maar die zijn waarschijnlijk niet haalbaar.

Hopelijk krijgen we naast de jonge gasten nog wel een ervaren aanvaller erbij die op alle posities voorin kan spelen.

Kan wel wat
https://youtu.be/jZCG73CCNm0?si=S8bIYAVtPXrQ07KB
Ik denk hetzelfde, zie ook wel wat in deze gast. Scoort ze alle mogelijke manieren, koppen, stiften, schot van afstand.

https://www.youtube.com/watch?v=x57BTCFAekI
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2340
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Volgende:

AZ is geïnteresseerd in linksback Samuel Dahl. Met dat nieuws komt het Zweedse Fotbolldirekt donderdagmiddag. De 21-jarige vleugelverdediger komt momenteel uit voor Djurgårdens IF en zou tussen de 2 en 3 miljoen euro moeten kosten. In januari maakte Dahl nog zijn basisdebuut voor het Zweedse nationale elftal.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Spreekt voor hem dat hij net international is geworden en dat hij in een stijgende lijn in zijn groeicurve zit.
Maar ook deze jongen heeft weer eens nauwelijks ervaring (voor zijn leeftijd) en wie er dan ook in Zweden scout voor AZ heeft toch redelijk aangetoond er niet veel kijk op te hebben de laatste tijd.

Als extra optie leuk en een kans waard.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6663
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 25 apr 2024, 17:39 Spreekt voor hem dat hij net international is geworden en dat hij in een stijgende lijn in zijn groeicurve zit.
Maar ook deze jongen heeft weer eens nauwelijks ervaring (voor zijn leeftijd) en wie er dan ook in Zweden scout voor AZ heeft toch redelijk aangetoond er niet veel kijk op te hebben de laatste tijd.

Als extra optie leuk en een kans waard.
Die motorisch gestoorde Wolfe wordt ook opgeroepen voor Noorwegen, t ken vertekenen soms. Al zien de beelden van deze jongen er wel degelijk uit. Beetje Kerkez type.

Maar ons cv aan overbetaalde backs van 3 miljoen is inmiddels gigantisch. Moet toch een keer weer een voltreffer worden.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 25 apr 2024, 17:43 Die motorisch gestoorde Wolfe wordt ook opgeroepen voor Noorwegen, t ken vertekenen soms. Al zien de beelden van deze jongen er wel degelijk uit. Beetje Kerkez type.

Maar ons cv aan overbetaalde backs van 3 miljoen is inmiddels gigantisch. Moet toch een keer weer een voltreffer worden.
Tja als het dezelfde scout is die Witry Lahdo en Sadiq gevonden heeft....
Vandaar mijn reactie. Het is nou ook niet dat de concurrentie reuze is bij Zweden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1147
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Wildcat schreef: 25 apr 2024, 16:26 Volgende:

AZ is geïnteresseerd in linksback Samuel Dahl. Met dat nieuws komt het Zweedse Fotbolldirekt donderdagmiddag. De 21-jarige vleugelverdediger komt momenteel uit voor Djurgårdens IF en zou tussen de 2 en 3 miljoen euro moeten kosten. In januari maakte Dahl nog zijn basisdebuut voor het Zweedse nationale elftal.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... -euro.html

We zullen zien wat er uit komt.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 652
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1237
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Elmpie. schreef: 06 mei 2024, 18:05
De filmpjes zien er leuk uit. Ik ben benieuwd of dit de vijver is waarin de vervanger van Pavlidis wordt aangetrokken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Elmpie. schreef: 06 mei 2024, 18:05
Apart gerucht. Is dit iets nieuws; gaat AZ handelen in spelers?
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Krijgen we niet iedere transferperiode inmiddels een of ander vaag Spaans gerucht?
Tot nog toe zijn ze nooit waar geweest.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3314
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeTorenburch schreef: 06 mei 2024, 18:40 De filmpjes zien er leuk uit. Ik ben benieuwd of dit de vijver is waarin de vervanger van Pavlidis wordt aangetrokken.
Kan volgens mij uitstekend uit de voeten op de positie van v Bommel.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6663
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De beste man wordt al 2 jaar verhuurd aan de kelderklasse (3e niveau) van het Spaanse voetbal, 22 ondertussen. Zeker de bekende leus "Feyenoord en ajax ook geïnteresseerd" doen vermoeden dat het een ouderwetse aandacht post is van een zaakwaarnemer.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 06 mei 2024, 18:55 Kan volgens mij uitstekend uit de voeten op de positie van v Bommel.
Maar volgens de tweet zou AZ hem dus overwegen om te verhandelen
we can come an end
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 652
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

differentcook schreef: 06 mei 2024, 19:09 Maar volgens de tweet zou AZ hem dus overwegen om te verhandelen
Daar wordt Barcelona mee bedoelt.
Hun kunnen een koopoptie activeren van 3 miljoen om hem over te nemen van Girona zo dat ze hem eventueel door kunnen verkopen voor een hogere prijs.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3314
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 06 mei 2024, 19:09 Maar volgens de tweet zou AZ hem dus overwegen om te verhandelen
Of bedoelt men dat Atlétic van Girona ( de hurende club) een koopoptie van 3 miljoen heeft en dat wil lichten om te verhandelen
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 652
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

De Rode Baron schreef: 06 mei 2024, 19:26 Of bedoelt men dat Atlétic van Girona ( de hurende club) een koopoptie van 3 miljoen heeft en dat wil lichten om te verhandelen
Jup.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Elmpie. schreef: 06 mei 2024, 19:23 Daar wordt Barcelona mee bedoelt.
Hun kunnen een koopoptie activeren van 3 miljoen om hem over te nemen van Girona zo dat ze hem eventueel door kunnen verkopen voor een hogere prijs.
Ah, zo kun je het ook lezen, ja. En lijkt me waarschijnlijker; zo handelen zou voor AZ iets nieuws zijn.
we can come an end
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

SimonPoulsen schreef: 06 mei 2024, 18:59 De beste man wordt al 2 jaar verhuurd aan de kelderklasse (3e niveau) van het Spaanse voetbal, 22 ondertussen. Zeker de bekende leus "Feyenoord en ajax ook geïnteresseerd" doen vermoeden dat het een ouderwetse aandacht post is van een zaakwaarnemer.
Dit is inderdaad moeilijk serieus te nemen.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 563
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

SimonPoulsen schreef: 06 mei 2024, 18:59 De beste man wordt al 2 jaar verhuurd aan de kelderklasse (3e niveau) van het Spaanse voetbal, 22 ondertussen. Zeker de bekende leus "Feyenoord en ajax ook geïnteresseerd" doen vermoeden dat het een ouderwetse aandacht post is van een zaakwaarnemer.
Wat is er mis met een leeftijd van 22? Pavlidis kwam ook maar van een degradeert Willem II. Doet het nu vrij aardig toch?

Dat hij meerdere keren wordt uitgeleend doet wellicht niets af aan zijn kwaliteiten. Barça heeft gewoon teveel goede spelers lopen. Barça heeft ook dit seizoen nog victor Roque voor de spits positie gehaald.

Bij Girona heeft hij Stuani en Dovbyk voor zich.

Ik kan me ook een spits herinneren die uit 2liga of 3liga kwam, die bij Willem II furore maakte en waar niemand van had gehoord.

Ik snap je reactie verder dat het een aandachts post kan zijn, maar het is wel een interessante speler en mooie leeftijd wat mij betreft.

Wat ik vooral uit dit bericht haal of het nou waar is of niet, dat AZ wel aan kijken is voor aanvallende impulsen, wat ook nodig is.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6663
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Love AZ Til I Die! schreef: 07 mei 2024, 09:17 Wat is er mis met een leeftijd van 22? Pavlidis kwam ook maar van een degradeert Willem II. Doet het nu vrij aardig toch?

Dat hij meerdere keren wordt uitgeleend doet wellicht niets af aan zijn kwaliteiten. Barça heeft gewoon teveel goede spelers lopen. Barça heeft ook dit seizoen nog victor Roque voor de spits positie gehaald.

Bij Girona heeft hij Stuani en Dovbyk voor zich.

Ik kan me ook een spits herinneren die uit 2liga of 3liga kwam, die bij Willem II furore maakte en waar niemand van had gehoord.

Ik snap je reactie verder dat het een aandachts post kan zijn, maar het is wel een interessante speler en mooie leeftijd wat mij betreft.

Wat ik vooral uit dit bericht haal of het nou waar is of niet, dat AZ wel aan kijken is voor aanvallende impulsen, wat ook nodig is.
Pavlidis schoot er op die leeftijd al een stuk of 25 in, in de eredivisie. Vind het toch bijzonder dat zon jongen op zn 22e blijkbaar niet hoger speelt dan het derde niveau van Spanje. Overigens speelt hij daar ook veelal als linksbuiten. Maar misschien is het een laatbloeier.

Isak waar jij op doelt schoot op zn 16/17e al 10 goals binnen bij AIK en liep daarna inderdaad als tiener bijna 1 op 1 bij Willem 2.
Plaats reactie