De topic over oud AZ-spelers II

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Vrijdag om 17.00 uur documentaire op ESPN over Beukema en Reijnders in Italië

Voor de liefhebbers
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12545
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Internazionale, Juventus en Tottenham Hotspur zouden interesse hebben in Gudmundssson
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... clubs.html
(nu mag ie oorbellen dragen :lol: )
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 19 mar 2024, 12:28 Internazionale, Juventus en Tottenham Hotspur zouden interesse hebben in Gudmundssson
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... clubs.html
(nu mag ie oorbellen dragen :lol: )
Zou AZ nog een doorverkoop - percentage hebben bedongen?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 20 mar 2024, 10:17 Zou AZ nog een doorverkoop - percentage hebben bedongen?
De waarde van 1 diamanten oorbel denk ik

Het handhaven van De Wit en negeren van Gudmundsson heeft echt enorme financiële schade aangericht. Dankzij die lafbek van een Jansen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1650
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Misschien volgde hij wel jouw advies? Maar een paar pagina's uit zijn topic bekeken maar jouw mening over Gudmundsson liet aan duidelijkheid niet veel te wensen over. I.p.v. bashen van Jansen zou je ook kunnen zeggen dat je hetzelf blijkbaar destijds ook niet helemaal goed zag. Beetje triest hè?
Succes hoor verder. In Italië lopen er meer mannen met diamanten oorbellen dus hij zal zich snel thuis gaan voelen. Maar degradatievoetbal spelen is niks voor deze diva.
Bizar dat hij de voorkeur krijgt boven Taabouni of Barasi. Mentaliteit van niks.
Waarom zou je iemand die geen enkele progressie boekt nog een aanbieding doen?
Deze jankmuil begin ik inmiddels ook goed zat te raken. Weer geen rendement en weer een gele kaart met zijn grote bek. Totaal ongeschikt voor dit niveau.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12545
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Voltreffer Vick schreef: 20 mar 2024, 11:55 Misschien volgde hij wel jouw advies? Maar een paar pagina's uit zijn topic bekeken maar jouw mening over Gudmundsson liet aan duidelijkheid niet veel te wensen over. I.p.v. bashen van Jansen zou je ook kunnen zeggen dat je hetzelf blijkbaar destijds ook niet helemaal goed zag. Beetje triest hè?
:lol: :| :roll:
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef: 20 mar 2024, 11:55 Misschien volgde hij wel jouw advies? Maar een paar pagina's uit zijn topic bekeken maar jouw mening over Gudmundsson liet aan duidelijkheid niet veel te wensen over. I.p.v. bashen van Jansen zou je ook kunnen zeggen dat je hetzelf blijkbaar destijds ook niet helemaal goed zag. Beetje triest hè?
Ik was inderdaad klaar met vooral zijn houding en gedrag. Maar met de kennis van nu snap ik zijn frustratie over de onnavolgbare keuzes van Jansen.

Ik weet trouwens niet waar je die quotes vandaan haalt want ik kan zijn topic niet meer vinden. Dan kan ik even zien in welke fase van zijn dienstverband ik deze opmerkingen maakte.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1650
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Die quotes zijn volgens mij van 2022. In 2020 was je nog wel complimenteus zo bewijst deze:


Gudmundsson is een prutser maar wel beter dan de huidige Boadu en veel beter dan die rampzalige Aboukhlal
Maar als je zijn topic doorwandel dan was praktisch niemand complimenteus over deze speler. Volgens mij was Arne Slot dat niet en Jansen ook niet. We kunnen ook tot de conclusie komen dat we het destijds met zijn allen niet in hem zagen zitten. Geen schande toch?
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Voltreffer Vick schreef: 22 mar 2024, 07:18 Maar als je zijn topic doorwandel dan was praktisch niemand complimenteus over deze speler. Volgens mij was Arne Slot dat niet en Jansen ook niet. We kunnen ook tot de conclusie komen dat we het destijds met zijn allen niet in hem zagen zitten. Geen schande toch?
Heb ik niet op het einde gepleit voor verlenging?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef: 22 mar 2024, 07:18
We kunnen ook tot de conclusie komen dat we het destijds met zijn allen niet in hem zagen zitten. Geen schande toch?
We zagen wel dat er met hem meer voetbal in de ploeg zat dan met De Wit. Maar hij liet het veel te weinig zien en zijn houding wekte ergernis op. Daarom liet PSV hem volgens mij ook naar AZ gaan. Dit zag ik ruim 3 jaar geleden trouwens wel goed: "Een egocentrisch jochie op naaldhakken waar je nooit meer dan 3 miljoen voor gaat krijgen." :wink:

Het kan verkeren. Gisteren weer 3 goals voor IJsland.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12545
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Oranjegoaltje voor Ti!
Lekker afstandsschot en staat sowieso lekker te ballen vanavond!
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12545
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wat een gigant Tijjani Reijnders! Beter dan Frenkie?
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5439
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 22 mar 2024, 21:32 Wat een gigant Tijjani Reijnders! Beter dan Frenkie?
100%. Ook verdedigend lekker bezig vandaag. Goal en assist. Eerste speler die ik zou opschrijven.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12545
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 22 mar 2024, 21:32 Wat een gigant Tijjani Reijnders! Beter dan Frenkie?
Op dit moment zeker!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6578
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Voltreffer Vick schreef: 22 mar 2024, 07:18 Die quotes zijn volgens mij van 2022. In 2020 was je nog wel complimenteus zo bewijst deze:





Maar als je zijn topic doorwandel dan was praktisch niemand complimenteus over deze speler. Volgens mij was Arne Slot dat niet en Jansen ook niet. We kunnen ook tot de conclusie komen dat we het destijds met zijn allen niet in hem zagen zitten. Geen schande toch?
Multatuli en ondergetekende zoals gewoonlijk de uitzondering qua voetbalinzicht :wink:
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Kritiek op Gudmundsson was toen ter tijd gewoon terecht. Een arrogant diva die niet hard werkte.
"One swallow does not make a summer"
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1213
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Shota-Arveladze schreef: 26 mar 2024, 21:41 Kritiek op Gudmundsson was toen ter tijd gewoon terecht. Een arrogant diva die niet hard werkte.
Of met de kennis van nu kan je zeggen dat hij niet begrepen werd en daarom een beetje recalcitrant gedrag vertoonde. :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeTorenburch schreef: 27 mar 2024, 11:40 Of met de kennis van nu kan je zeggen dat hij niet begrepen werd en daarom een beetje recalcitrant gedrag vertoonde. :lol:
Zou ik ook worden als Dani de Wit op mijn plek zou staan.

En je zelf wel kan voetballen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Shota-Arveladze schreef: 26 mar 2024, 21:41 Kritiek op Gudmundsson was toen ter tijd gewoon terecht. Een arrogant diva die niet hard werkte.
Uiteraard is er ook een deel verantwoordelijkheid bij de speler zelf.

Maar ik geloof ook in een gezonde wisselwerking tussen de club en de speler.

Je hebt gewoon spelers die er overal een zooitje van maken (Ihattaren, Drenthe etc.), maar hier laat een speler zien dat hij in een andere omgeving en met vertrouwen wel helemaal kan opbloeien. Tot het niveau dat hij nu 30 miljoen (... had voor AZ een record transfer kunnen zijn ... ) kan opleveren.

Ik vind dat AZ in dit dossier ook heel kritisch naar de eigen verantwoordelijkheid moet kijken.

Het geeft gewoon veel te lang de kans aan spelers die aantoonbaar géén of weinig talent hebben (Hatzidiakos, De Wit) of niet verder kunnen en zullen doorgroeien (Indi, Clasie etc.).

Dat is funest voor je bedrijfsvoering; in alle opzichten.
Plaats reactie