Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

RAZ schreef: 31 aug 2021, 19:37 Misschien is dat wel de grootste zorg wat is het plan met de aankomende toppers waaronder Taabouni en Barasi. Vaak nog kortlopende contracten. Ik mis daar een beetje het plan. Verleng die gasten en laat ze spelen.
Barasi is aan het terugkomen van een blessure maar zou vanaf oktober wel vast op de bank mogen en dan ook regelmatig invallen. Dat is een betere optie dan één of andere vage versterking te halen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

RAZ schreef: 31 aug 2021, 19:37 Misschien is dat wel de grootste zorg wat is het plan met de aankomende toppers waaronder Taabouni en Barasi. Vaak nog kortlopende contracten. Ik mis daar een beetje het plan. Verleng die gasten en laat ze spelen.
Ze hebben allemaal hun ontwikkelplan (laatst stond daar een mooi item over in krant (is ook hier geplaatst), dat ze nog niet verlengd hebben komt ook mede dat ze terugslag gehad hebben en door hun jonge leeftijd, maar ook doordat er haaien om hun heen zwemmen die er een graantje uit willen slaan.
Ik zou het vreselijk vinden als ze 'gratis' de deur uitlopen, maar soms valt alles door wat voor reden verkeerd. Aan de andere kant moet je ze ook weer niet groter maken dan ze zijn, die jongens hebben ook nog genoeg te ontwikkelen. Maar perspectief en een kans op minuten is heel belangrijk.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

FugAZi schreef: 31 aug 2021, 19:39 Je doet hem echt te kort, hij doet het echt prima en maakt goede acties en heel veel vuile meters. Hij heeft in Evjen en Poku directe concurrentie die het net even anders invullen als hij dat doet. Ik denk dat we ze allemaal nodig gaan hebben.
Ik denk dat hij zich zelf te kort doet, dat over dat struikelen en die aannames/dribbels verzin ik namelijk niet.

Een goede TD had hem een jaartje bij een Heracles achtige club gestald om te kijken of het wat wordt.

Is gewoon geen aanvaller voor de Top 3 van Nederland op dit moment. Maarja bij AZ en suikeroompje Pascal kan alles hea. Is momenteel gewoon niveau Sheraldo Becker/Gyano Kerk, dit hoort nog geen onbetwiste basisspeler bij de nummer 3 van Nederland te zijn. Werkt hard en maakt vuile meters inderdaad, helaas moet je meer kunnen
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Drie avonden op rij Chinees eten, zou Max daar zelf nou ook blij mee zijn?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

MO7 schreef: 31 aug 2021, 19:53 Drie avonden op rij Chinees eten, zou Max daar zelf nou ook blij mee zijn?
Volgens mij is de tent allang op slot.
Max zit gewoon thuis op de bank tv te kijken.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1421
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

MO7 schreef: 31 aug 2021, 19:53 Drie avonden op rij Chinees eten, zou Max daar zelf nou ook blij mee zijn?
Vind Max helemaal niet erg. Hij kan zichzelf, door het geld wat binnenkomt, weer een mooi jaarsalaris geven.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 31 aug 2021, 19:51 Ik denk dat hij zich zelf te kort doet, dat over dat struikelen en die aannames/dribbels verzin ik namelijk niet.

Een goede TD had hem een jaartje bij een Heracles achtige club gestald om te kijken of het wat wordt.

Is gewoon geen aanvaller voor de Top 3 van Nederland op dit moment. Maarja bij AZ en suikeroompje Pascal kan alles hea. Is momenteel gewoon niveau Sheraldo Becker/Gyano Kerk, dit hoort nog geen onbetwiste basisspeler bij de nummer 3 van Nederland te zijn. Werkt hard en maakt vuile meters inderdaad, helaas moet je meer kunnen
Dat mag je vinden, vorig jaar had je daar ook echt recht op, want toen lag hij constant op de grond of sprong de bal van zijn voet. Alleen heb ik dat dit seizoen maar een paar keer gezien en dat was bij lange na niet meer zo slap. Ik weet niet of je de wedstrijden in de voorbereiding hebt gezien, daar zaten toch echt wel acties tussen om van te smullen. In de officiële wedstrijden daarna trekt hij dat gewoon door, hij heeft zich echt goed ontwikkeld.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

DeZuivelDuivel schreef: 31 aug 2021, 19:44

Ik koos voor de jeugd op die plek, dus een zogenaamde recordtransfer stelt mij inderdaad teleur, maar die transfer ook nog eens verprutsen is natuurlijk voor schut staan.

Maar goed nog 2 uur en 16 minuten te gaan ;)
Er komt niks. Waarom ook ? En die zgn. recordtransfer; de bedragen en de percentages komen niet uit de koker van AZ, noch van Heerenveen. Maar de clubkrant van 020, de pulpkrant van Driesen en zijn maatje Verwey. En dat er zo een geloof gehecht wordt op dit forum aan die publicatie is belachelijk. We weten toch hoe dat werkt bij die spreekbuis van 020. Gewoon negeren dat bericht. En zeker de bedragen en percentages #-o
Laatst gewijzigd door Roadman op 31 aug 2021, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

FugAZi schreef: 31 aug 2021, 20:03 Dat mag je vinden, vorig jaar had je daar ook echt recht op, want toen lag hij constant op de grond of sprong de bal van zijn voet. Alleen heb ik dat dit seizoen maar een paar keer gezien en dat was bij lange na niet meer zo slap. Ik weet niet of je de wedstrijden in de voorbereiding hebt gezien, daar zaten toch echt wel acties tussen om van te smullen. In de officiële wedstrijden daarna trekt hij dat gewoon door, hij heeft zich echt goed ontwikkeld.
Ik vond hem tegeb RKC goed waar de meeste hem juist minder vonden. Ik vond hem tegen Heerenveen weer als vanouds lomp en beperkt.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

sister of mercy schreef: 31 aug 2021, 20:02 Vind Max helemaal niet erg. Hij kan zichzelf, door het geld wat binnenkomt, weer een mooi jaarsalaris geven.
Wat een niveau [-X
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6553
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Roadman schreef: 31 aug 2021, 20:20 En die zgn. recordtransfer; de bedragen en de percentages komen niet uit de koker van AZ, noch van Heerenveen.
Veerman gaf voor de camera aan dat AZ op zondag rond de 4-4,5 miljoen had geboden. En dat Heerenveen 8 miljoen verlangde.
Daarmee was het voor AZ begrippen al een recordtransfer.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Feyenoord heeft Dessers officieel binnen, die gaan ook maar lekker door met amper geld te besteden. Iedereen is zich lekker aan het versterken behalve AZ.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadman schreef: 31 aug 2021, 20:20 Er komt niks. Waarom ook ? En die zgn. recordtransfer; de bedragen en de percentages komen niet uit de koker van AZ, noch van Heerenveen. Maar de clubkrant van 020, de pulpkrant van Driesen en zijn maatje Verwey. En dat er zo een geloof gehecht wordt op dit forum aan die publicatie is belachelijk. We weten toch hoe dat werkt bij die spreekbuis van 020. Gewoon negeren dat bericht. En zeker de bedragen en percentages #-o
Man man man, wel opletten wat je post.
De genoemde bedragen komen uit de koker van : Joey Veerman zelf die boos is dat hij niet weg mag en dit dus met de media gecommuniceerd heeft.
De televaag heeft nou net een mediaban van Veerman gekregen omdat de door jou benoemde lui te kritisch op hem waren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wildcat schreef: 31 aug 2021, 20:38 Feyenoord heeft Dessers officieel binnen, die gaan ook maar lekker door met amper geld te besteden. Iedereen is zich lekker aan het versterken behalve AZ.
Feyenoord wordt online juist uitgelachen om Dessers. Niet het niveau om verder te komen.

Wat zou het toch leuk zijn als AZ weer eens verrast op de transfermarkt. En dan geen Clasie of onbekende Scandinaviër maar een echte verrassing.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 31 aug 2021, 21:16 Feyenoord wordt online juist uitgelachen om Dessers. Niet het niveau om verder te komen.

Wat zou het toch leuk zijn als AZ weer eens verrast op de transfermarkt. En dan geen Clasie of onbekende Scandinaviër maar een echte verrassing.
Voor 5 miljoen krijg je in Zuid Amerika echt wel een exotische surprise te pakken.

Sterker nog ik denk dat je voor dat bedrag in Mexico mogelijk nog wel een speler los kan krijgen. De drie centrale middenvelders van het Olympisch team van Mexico zouden volgens transfermarkt bijvoorbeeld 2-3 miljoen waard zijn en allen 23+ dus interesse van grote clubs zou al gepasseerd moeten zijn. Mexicanen zijn bijna altijd voltreffers gebleken in de eredivisie.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 31 aug 2021, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1250
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Wildcat schreef: 31 aug 2021, 20:21

Ik vond hem tegeb RKC goed waar de meeste hem juist minder vonden. Ik vond hem tegen Heerenveen weer als vanouds lomp en beperkt.
Roadman schreef: 31 aug 2021, 08:19 Prima analyse. =D> =D> =D> Wellicht dat dit de "azijnzeikers "eens doen nadenken. Maar nee, we hebben geld en we moeten kopen, kopen, kopen. Zonder dat de vervangers ook maar een mogelijkheid hebben gekregen om. voor een iets langere periode, aan te tonen dat zij goede vervangers zijn. We zijn geen koopclub. En de doelstelling is het halen van Europees voetbal aan het eind van de competitie, en overwinteren in de Conf. Leg. Dat is de uitgangspositie. Niks meer en minder. En dat gaat lukken met deze selectie, is mijn inschatting. En of Jantje nu beter is als Pietje op die positie of dat hij beter maar moet banken omdat hij er niks van terecht brengt betekent niet dat je dan maar wat anders moet kopen. Met de garantie.........dat die, volgens forummers, dan ook niet weer de juiste man is of er niks van kan. Prima beleid zo. =D>
Je koopt omdat je je publiek belooft top 3 te spelen. Je koopt omdat abouklal minder techniek heeft dan een a junior, hij blijft of egoïstisch of ziet het gewoon niet en ligt vaker op de grond dan Boadu. Schandalig dat onze technische leiding niet antiipeert. Je koopt omdat je koopmeiners kwijt bent, je beste speler en je in je huidige selectie geen vergelijkbare speler hebt. Je koopt omdat sugawara te kort komt. Ik kan wel even doorgaan.
Doelstelling was overigens overwinteren in de UEFA niet in de Mickey Moue beker.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Roadman schreef: 31 aug 2021, 20:21 Wat een niveau [-X
Ik vind het niveau van jouw posts anders behoorlijk bedroevend. Niveau van een puber van 14.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Rjansen17 schreef: 31 aug 2021, 21:23 Je koopt omdat je je publiek belooft top 3 te spelen. Je koopt omdat abouklal minder techniek heeft dan een a junior, hij blijft of egoïstisch of ziet het gewoon niet en ligt vaker op de grond dan Boadu. Schandalig dat onze technische leiding niet antiipeert. Je koopt omdat je koopmeiners kwijt bent, je beste speler en je in je huidige selectie geen vergelijkbare speler hebt. Je koopt omdat sugawara te kort komt. Ik kan wel even doorgaan.
Doelstelling was overigens overwinteren in de UEFA niet in de Mickey Moue beker.
Kopen, kopen, kopen. Hét toverwoord, dé oplossing voor………voor wat eigenlijk? Wat gaat er nou precies mis?
Ik krijg jeuk van je reacties. Zó ongefundeerd. Je roept maar wat. Ik heb geen zin om er verder per opmerking op in te gaan, óók omdat het werkelijk bulkt van de typfouten; letters vergeten, hoofdletters vergeten, foute namen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1421
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Dat was het dan............ We gaan zien wie er gelijk krijgt.

Is onze competitie daadwerkelijk zo slecht dat AZ vierde kan worden Of kan AZ nog net in het linker rijtje eindigen?

Ik ben bang dat er niet goed geanticipeerd is door AZ. Met een matige trainer aan het roer, houd ik mijn hart vast. En nee, ik ga niets onderbouwen. Jammer he?
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

multatuli schreef: 31 aug 2021, 12:55 Leuke theorie Jack, maar er zijn ook nog andere clubs waar ze een jeugdopleiding hebben waar spelers bepaalde vaardigheden aangeleerd krijgen. Daarnaast heb je nog de factor talent. Spelers zoals Messi en Neymar hoeven niet eens bij de beste jeugdopleiding te zitten om toch beter te kunnen voetballen dan andere spelers.
De AZ jeugdopleiding is toch een van de betere. En de hele jeugdopleiding bevat selectie op basis van talent of leervermogen.

Stel AZ had dat figuur Veerman gekocht voor 4 miljoen. Hoe kan zijn opleidingsachtergrond nou ooit aansluiten bij die van AZ spelers.

Een van de zaken die de AZ jeugdopleiding voor elkaar heeft is bewustzijn van de spelers over hun sterke en zwakke punten.

Als een aanwinst gevraagd wordt naar zijn sterke en zwakke punten, dan volgt vaak een vaag verhaal. Een AZ jeugdspeler die debuteert weet precies waar hij mee bezig is.

De aanwinst ziet wel. De AZ speler is doelgericht bezig met zijn kwaliteiten.

Ik vind het lastig om samen te vatten maar vanwege het beleid mag je harde verwachtingen van de jeugdopleiding hebben. Een tegengeluid van de jeugdopleiding tegen aankopen terwijl jeugdspelers zelf vëel te weinig kansen krijgen, vind ik logisch. Maar Brandenburg hoor je niet. Hij moet toch staan voor de kwaliteit van de jeugdopleiding en doorstroming van door hem opgeleide spelers.

Hoe kun je nou ooit aan zo'n Aboukhlal komen?

Moet je niet zeggen: liever een jeugdspeler waarvan je weet wat je kunt verwachten dan een externe speler waarvan Derksen, of andere voetbal lullo, zegt dat het wat voor AZ zou kunnen zijn.

Als jeugdspelers niet goed genoeg blijken, dan heb je verbeterwerk. Dan heb je het in eigen hand. Bij aankopen kun je een ander de schuld geven, en wordt opleidingsverantwoordelijkheid nemen vermeden.

De kwaliteit van de opleiders is eigenlijk cruciaal. Kan AZ daar niet beter in investeren?

Is er uberhaupt wel inzicht in de kwaliteit van de medewerkers die het voetbal moeten onderwijzen?

Is AZ de aantrekkelijkste club voor de inhoudelijk sterkste medewerkers ?
Glory Hunter
Plaats reactie