Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Ferry schreef: 22 mar 2024, 17:20 De kweek is zeker aanwezig. Maar krijgen ze de kansen in AZ 1 - en zijn ze bereid ook te wachten op hun kans?
Dat is nu zo goed aan deze twee trainers. Zij kennen de talenten door en door. Weten precies wat nodig is om ze optimaal te laten renderen. Ook wat ze (nog) te kort komen. Dus de juiste spelers extern halen is dan ook makkelijker. Het gaat om het ( zo goed mogelijk) ideale team neer te zetten. De puzzel leggen wordt met deze trainers makkelijker. Daar geloof ik wel in.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mousa Sidi schreef: 22 mar 2024, 20:49 Dat is nu zo goed aan deze twee trainers. Zij kennen de talenten door en door. Weten precies wat nodig is om ze optimaal te laten renderen. Ook wat ze (nog) te kort komen. Dus de juiste spelers extern halen is dan ook makkelijker. Het gaat om het ( zo goed mogelijk) ideale team neer te zetten. De puzzel leggen wordt met deze trainers makkelijker. Daar geloof ik wel in.
Mousa, je bent een oase van positiviteit! :D
we can come an end
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

differentcook schreef: 22 mar 2024, 21:44 Mousa, je bent een oase van positiviteit! :D
Hahaha, zo slecht is het allemaal niet bij deze provincie club. Als ze nu een tweede Dembele en El Hamdaoui halen kan het feest echt beginnen. Huijberts moet wel aan de bak nu. Niet weer zo'n rijtje middelmaat halen.....
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Mousa Sidi schreef: 22 mar 2024, 22:05 Hahaha, zo slecht is het allemaal niet bij deze provincie club. Als ze nu een tweede Dembele en El Hamdaoui halen kan het feest echt beginnen. Huijberts moet wel aan de bak nu. Niet weer zo'n rijtje middelmaat halen.....
Dat ben ik helemaal met je eens. 2 voltreffers en een goede rechtsback (Yuki zal wel betrekken) en we zijn waar we moeten zijn.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeTorenburch schreef: 23 mar 2024, 09:12 Dat ben ik helemaal met je eens. 2 voltreffers en een goede rechtsback (Yuki zal wel betrekken) en we zijn waar we moeten zijn.
Donkere wolken boven Yuki?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

salmonyappi schreef: 23 mar 2024, 10:22 Donkere wolken boven Yuki?
Vertrekken foutje :lol: :lol:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik hoop alleen dat Huiberts zijn vizier wat scherper heeft staan.

Het ging in de winter bijvoorbeeld over Ringo Meerveld, maar die lijkt inmiddels weer stilgevallen dan wel duidelijk voorbijgestreefd dan onze voormalige jeugdspeler Thijs Oosting. Heeft overigens ook het nadeel dat hij net als Mijnans geen vaste positie heeft, maar dan is Willem 2 toch een niveau lager dan Sparta.

De hier veel genoemde Willumson zal 26 zijn als die eenmaal goed en wel hier begonnen is. Dat kan een optie zijn als een extra waterdrager die mogelijk de as zal versterken, maar daaromheen zal toch écht geïnvesteerd moeten worden in meer duurzame kwaliteit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Eventjes wat druk gehad in de reclame business, maar als ik de laatste pagina's van dit topic zo eens door scrol, krijg je nog warempel de indruk dat we een sleeping gigant zijn?
Ik zie/lees nergens meer de alarmbellen afgaan.
In plaats daarvan denkt men weer over talenten te beschikken van het kaliber 'gouden lichting Koopmeiners' die allemaal in staat zijn door te breken, een technische staf met Martens/Sierksma die het tegen het altijd lastige Exelsior en FC Volendam op de rit hebben en een Huiberts die voor de termijn zijn zaakjes schijnbaar al prima voor zich uit heeft liggen en met een enkele versterking op kan gaan voor een uitstekend nieuw seizoen.
Ik mag het allemaal hopen (Eenhoorn wilde dan schijnbaar het aankomende succes niet meemaken), want door de slechte Europese resultaten van de diverse eredivisieclubs zal de luxe om mogelijk met drie clubs de CL in te kunnen gaan ook weer niet al te lang voortzetten en het geen 5 jaren plan zal zijn.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 24 mar 2024, 10:53 Eventjes wat druk gehad in de reclame business, maar als ik de laatste pagina's van dit topic zo eens door scrol, krijg je nog warempel de indruk dat we een sleeping gigant zijn?
Ik zie/lees nergens meer de alarmbellen afgaan.
In plaats daarvan denkt men weer over talenten te beschikken van het kaliber 'gouden lichting Koopmeiners' die allemaal in staat zijn door te breken, een technische staf met Martens/Sierksma die het tegen het altijd lastige Exelsior en FC Volendam op de rit hebben en een Huiberts die voor de termijn zijn zaakjes schijnbaar al prima voor zich uit heeft liggen en met een enkele versterking op kan gaan voor een uitstekend nieuw seizoen.
Ik mag het allemaal hopen (Eenhoorn wilde dan schijnbaar het aankomende succes niet meemaken), want door de slechte Europese resultaten van de diverse eredivisieclubs zal de luxe om mogelijk met drie clubs de CL in te kunnen gaan ook weer niet al te lang voortzetten en het geen 5 jaren plan zal zijn.
Een club als AZ kan succes niet kopen, maar moet daar naar toe werken. Ik denk dat je moeite hebt met dit gegeven. Je hebt een sterke behoefte aan groots, snel, spectaculair.
we can come an end
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... eling.html

AZ had toch een doorverkooppercentage bedongen bij de transfer.
Met opleiding vergoeding dacht ik dat het in totaal 20% was(kan het fout hebben)?

Zou AZ nog 12 miljoen krijgen als die 60 miljoen echt waar is en de deal doorgang krijgt, al zie ik hem liever bij Liverpool.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Elmpie. schreef: 24 mar 2024, 11:49 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... eling.html

AZ had toch een doorverkooppercentage bedongen bij de transfer.
Met opleiding vergoeding dacht ik dat het in totaal 20% was(kan het fout hebben)?

Zou AZ nog 12 miljoen krijgen als die 60 miljoen echt waar is en de deal doorgang krijgt, al zie ik hem liever bij Liverpool.
Bij AZalerts waren ze er heilig van overtuigd dat er een percentage is bedongen, maar die deden geen uitspraken over de hoogte.
Daar werd het gepresenteerd als een slimme vondst van Huiberts om bij Koopmeiners (ook Kerkez werd genoemd) het bedrag wat lager te leggen en in te zetten op een doorverkooppercentage (of ik het daar helemaal mee eens ben is wat anders).

Het minimum zal bij Koopmeiners op 5% zitten omdat hij zijn gehele jeugdopleiding bij AZ genoten heeft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DeZuivelDuivel schreef: 24 mar 2024, 12:44 Bij AZalerts waren ze er heilig van overtuigd dat er een percentage is bedongen, maar die deden geen uitspraken over de hoogte.
Daar werd het gepresenteerd als een slimme vondst van Huiberts om bij Koopmeiners (ook Kerkez werd genoemd) het bedrag wat lager te leggen en in te zetten op een doorverkooppercentage (of ik het daar helemaal mee eens ben is wat anders).

Het minimum zal bij Koopmeiners op 5% zitten omdat hij zijn gehele jeugdopleiding bij AZ genoten heeft.
Baseerde het meer hierop.

Kerkez wist ik niet trouwens heel slim gezien hij over een in aan om het jaar ook wel een grote transfer gaat maken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Elmpie. schreef: 24 mar 2024, 13:18 Baseerde het meer hierop.

Kerkez wist ik niet trouwens heel slim gezien hij over een in aan om het jaar ook wel een grote transfer gaat maken.
Ah ik volg ze niet op twitter.
de 15 die zij kennen + 5 opleiding zou inderdaad op 20 uitkomen.
Of het is 15 totaal natuurlijk, hangt er van af wat de 'bron' precies verteld heeft natuurlijk.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 24 mar 2024, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Elmpie. schreef: 24 mar 2024, 13:18 Baseerde het meer hierop.

Kerkez wist ik niet trouwens heel slim gezien hij over een in aan om het jaar ook wel een grote transfer gaat maken.
Wat bedoel je nou?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

salmonyappi schreef: 24 mar 2024, 13:21 Wat bedoel je nou?
Beetje ongelukkig opgeschreven sorry #-o .

Bedoelde het meer gezien zijn stabiele spel in Engeland dat ik hem dit jaar/volgend jaar wel een stap naar boven zie maken.
En dat het achteraf gezien een goede beslissing is geweest als het waar is een fors doorverkooppercentage Op te nemen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Mousa Sidi schreef: 22 mar 2024, 20:39 AZ is altijd, en terecht, heel voorzichtig geweest met investeringen in nieuwe spelers. Het EV van AZ gaat van €60mln in 2023 naar €120mln in 2025 is mijn inschatting. Supporters/stadion inkomsten nemen behoorlijk toe. Er liggen de komende twee jaar financiële hoofdprijzen te wachten bij een top drie klassering. Daarnaast neemt, door de sterke aanwas van talenten, het niveau toe en zal Huiberts in een grotere vijver moeten vissen om de kwaliteit van het team te verhogen. Hoop doet leven......
Dit was afgelopen winter toch ook allemaal al zo?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 22 mar 2024, 13:07 Antti is weer eens af omdat hij aangetoond heeft buiten de werkelijkheid te leven.
8)

Dat bespaart me dan weer een inhoudelijke post.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 22 mar 2024, 13:56 Goed verhaal weer.
Dank je.

\:D/
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 24 mar 2024, 11:27 Een club als AZ kan succes niet kopen, maar moet daar naar toe werken. Ik denk dat je moeite hebt met dit gegeven. Je hebt een sterke behoefte aan groots, snel, spectaculair.
Punt is dat we daar 4 seizoenen geleden al naar toe hadden gewerkt en in een adem werden genoemd met ajax, psv en waar Feyenoord destijds een beetje op de achtergrond vertoefde, kwijlend hoe AZ dat allemaal had klaar gespeeld.
Huiberts had het kunnen uitbouwen met de miljoenen die binnen stroomde toen de ene na de ander vertrok, maar hield de hand op de knip en dacht het met de toen al aanwezige Evjen en dergelijke, spelers die niet bepaald hadden aangetoond in de voetsporen van hun voorgangers te kunnen staan. Het gevolg was een 5e stek achter FC Twente.
Die status, waar zelfs ESPN hun programmering een beetje op ging bouwen (top 4) is inmiddels al weer weggeëbd en als het ambiteuze FC twente daadwerkelijk de CL behaald gaan die ongetwijfeld wel die binnengehaalde gelden in hun selectie investeren.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 24 mar 2024, 19:18 Punt is dat we daar 4 seizoenen geleden al naar toe hadden gewerkt en in een adem werden genoemd met ajax, psv en waar Feyenoord destijds een beetje op de achtergrond vertoefde, kwijlend hoe AZ dat allemaal had klaar gespeeld.
Huiberts had het kunnen uitbouwen met de miljoenen die binnen stroomde toen de ene na de ander vertrok, maar hield de hand op de knip en dacht het met de toen al aanwezige Evjen en dergelijke, spelers die niet bepaald hadden aangetoond in de voetsporen van hun voorgangers te kunnen staan. Het gevolg was een 5e stek achter FC Twente.
Die status, waar zelfs ESPN hun programmering een beetje op ging bouwen (top 4) is inmiddels al weer weggeëbd en als het ambiteuze FC twente daadwerkelijk de CL behaald gaan die ongetwijfeld wel die binnengehaalde gelden in hun selectie investeren.
Ja, maar wat moeten we nu doen? Doen alsof het nog steeds 2019/2020 is omdat we dat zo graag zouden willen of blijven hangen in teleurstelling dat het nu niet meer zo is als toen, of kijken naar hoe de situatie nu is en van daar de beste weg voorwaarts kiezen?
we can come an end
Plaats reactie