Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Sander73 schreef: 28 mei 2023, 08:31Ook bij plaatsing voor de Conference League moet je twee rondes overleven voor de poulefase is bereikt.
AZ zal een geplaatste ploeg zijn. Die wedstrijden moet je echt met twee vingers in de neus kunnen winnen.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Ferry schreef: 28 mei 2023, 09:32 AZ zal een geplaatste ploeg zijn. Die wedstrijden moet je echt met twee vingers in de neus kunnen winnen.
Je kan altijd een type “anzhi” loten of wellicht hedendaagse voorbeelden dat je een Aston villa treft (mits die 7e blijft) als niet geplaatste tegenstander. Europa league betaald meer en heeft meer aanzien, conference league is nog een potentieel vangnet.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

MB80 schreef: 28 mei 2023, 10:48 Je kan altijd een type “anzhi” loten of wellicht hedendaagse voorbeelden dat je een Aston villa treft (mits die 7e blijft) als niet geplaatste tegenstander. Europa league betaald meer en heeft meer aanzien, conference league is nog een potentieel vangnet.
Je krijgt altijd een soort mininum coefficient op basis van je land. Bij Engeland is dat iets van 21. Als Aston Villa ben je dan wel geplaatst lijkt me.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Dit seizoen had AZ minimaal tweede moeten worden. Te veel fouten gemaakt door de trainer en het technisch beleid. Tijd dat Max ontslagen wordt.
"One swallow does not make a summer"
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Stel Gretar Steinsson maar aan als technisch directeur, Martens als assistent bij het eerste onder Ron Jans.

Verkoop sugawara, van Brederode, Barasi, beukema maar boven op de klappers voor Kerkez Karlsson en Pavlidis. Laatste 3 zullen wel onhoudbaar zijn. Liefst Pavlidis een top aanbieding doen, kan hij er volgend jaar 20-25 inschieten en dan zijn er waarschijnlijk betere clubs voor hem ipv nu met die steeds onderbroken seizoen.

Hopelijk kan AZ Dani de wit erbij houden dmv verlenging of desnoods uit zijn contract laten lopen. Heeft vandaag in 15 minuten al meer strijd gezien, duels gewonnen en vrije trappen uitgelokt dan mijnans of Mihailovic in de tweede seizoenshelft.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

MB80 schreef: 28 mei 2023, 15:01 Stel Gretar Steinsson maar aan als technisch directeur, Martens als assistent bij het eerste onder Ron Jans.

Verkoop sugawara, van Brederode, Barasi, beukema maar boven op de klappers voor Kerkez Karlsson en Pavlidis. Laatste 3 zullen wel onhoudbaar zijn. Liefst Pavlidis een top aanbieding doen, kan hij er volgend jaar 20-25 inschieten en dan zijn er waarschijnlijk betere clubs voor hem ipv nu met die steeds onderbroken seizoen.

Hopelijk kan AZ Dani de wit erbij houden dmv verlenging of desnoods uit zijn contract laten lopen. Heeft vandaag in 15 minuten al meer strijd gezien, duels gewonnen en vrije trappen uitgelokt dan mijnans of Mihailovic in de tweede seizoenshelft.
Donder op met je Ron "nigger" Jans.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

pAZcal schreef: 28 mei 2023, 15:06 Donder op met je Ron "nigger" Jans.
De jaren van kut voetbal onder Jansen hebben u zeker blind gemaakt want de teams van Jans spelen tenminste attractief en effectief met de selecties die hij had.

Jans zong overigens een liedje mee, als iedereen in Nederland die dat ooit deed ook een buitenspel komt te staan hou je niemand over.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Donder op met Jansen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik vind het gewoon knap van Ron Jans bij Twente. Ieder seizoen een nagenoeg nieuwe selectie.
Binnen een paar maanden staat er een team met een aanvallende spelopvatting.
Knappe prestatie.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

MB80 schreef: 28 mei 2023, 15:01 Hopelijk kan AZ Dani de wit erbij houden dmv verlenging of desnoods uit zijn contract laten lopen. Heeft vandaag in 15 minuten al meer strijd gezien, duels gewonnen en vrije trappen uitgelokt dan mijnans of Mihailovic in de tweede seizoenshelft.
Heeft in 25 minuten maarliefst 2x de bal geraakt, 0 passes afgeleverd en 1 duel gewonnen (overtreding tegen). Geen idee waar je het over hebt. Dat ie kan rennen weten we wel.

Maar Mijnans was inderdaad heel erg slecht vandaag.

Toch heb ik bij Mihailovic de laatste weken wel wat positieve momenten gezien qua acties. Alleen is het fysiek soms op het genant af. Beetje het spiegelbeeld van deWit


Huiberts zal zich vooral moeten focussen op een stel goede buitenspelers. Een (extra) rechtsback. En een vervanger van Pavlidis mits die vertrekt. En oja, Jansen terug naar de trainerscursus sturen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 28 mei 2023, 15:15 Ik vind het gewoon knap van Ron Jans bij Twente. Ieder seizoen een nagenoeg nieuwe selectie.
Binnen een paar maanden staat er een team met een aanvallende spelopvatting.
Knappe prestatie.
21 wedstrijden minder dan AZ en niet eens voorbij AZ dat een blessure golf heeft. Vies countervoetbal sorry ik pass.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik hoop dat ik Jansen, Sugawara, Beukema, Hatzidiakos, Van Brederode, De Wit en Mijnans vandaag voor het laatst heb gezien.

Wat een armoede.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 28 mei 2023, 15:19 21 wedstrijden minder dan AZ
14
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

FugAZi schreef: 28 mei 2023, 15:19 Vies countervoetbal sorry ik pass.
Ik wens je nog veel Jansen-wedstrijden toe.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 28 mei 2023, 15:21 Ik hoop dat ik Jansen, Sugawara, Beukema, Hatzidiakos, Van Brederode, De Wit en Mijnans vandaag voor het laatst heb gezien.

Wat een armoede.
Na die ene wedstrijd tegen RKC dachten velen dat AZ hier een topaankoop te hebben gedaan maar ik begin te begrijpen waarom Feyenoord niets meer van zich liet horen.
Matige balbehandeling, passes die veel te langzaam en voorspelbaar zijn. Op de 10 blijven we grote problemen kennen.
Deze Mjnans zal wellicht een nuttige speler zijn voor de breedte, maar een hoger niveau gaan we met hem als basisspeler niet krijgen.
We moeten uitkijken dat we niet teveel op de Mijans en van Brederode spelers moeten leunen anders gaat het mis met de aspiraties van AZ.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 28 mei 2023, 15:30 Ik wens je nog veel Jansen-wedstrijden toe.
Dank je, net weer verlengd.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 28 mei 2023, 15:2314
Ik wist dat ik het moest checken voor ik het opschreef, maar veel minder erg is het niet.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 28 mei 2023, 16:10 Dank je, net weer verlengd.
Je zal genoeg ruimte hebben komend seizoen. Degenen met een stadionverbod en de liefhebbers van aanvallend voetbal zullen er niet zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Jop van der Linden
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 jan 2023, 20:52

Zolang dit bestuur er zit zullen we nooit om het kampioenschap strijden. Als we binnen de top 6 eindigen is het prima en af en toe een speler voor 15 miljoen verkopen en het seizoen is geslaagd. Je ziet het duidelijk aan de mentaliteit van de spelers en trainer. Pas wanneer de uitslag van Twente-ajax op het bord kwam, gingen ze een beetje aanvallen. Iets wat je vanaf het begin moet doen, maar dat snappen ze niet.

Ieder moment waarop je kon toeslaan dit seizoen, heb je gefaald. Vitesse thuis, Volendam uit, Feyenoord uit, ajax uit & PSV thuis.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jop van der Linden schreef: 28 mei 2023, 16:22 Zolang dit bestuur er zit zullen we nooit om het kampioenschap strijden.
Hierna konden we al stoppen met lezen. Met dit bestuur hebben we namelijk in 2020 al om de titel gestreden
we can come an end
Plaats reactie