Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Langedijk
Technisch directeur

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 11:17 We hebben Myron van Brederode die denk ik meer van waarde is op linksbuiten dan de volledig droog gevallen Jesper Karlsson.
Van Brederode mag de veters van Karlsson niet eens strikken. Die is werkelijk nog nooit een tegenstander voorbij gekomen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 11:23 Van Brederode mag de veters van Karlsson niet eens strikken. Die is werkelijk nog nooit een tegenstander voorbij gekomen.
Dat doet Karlsson toch ook niet. Myron houdt meer ballen vast en verdedigd beter mee. Bij 5-4 zou ie ook ingebracht worden, maar toen ging eerst Reijnders en daarna het verdedigende centrum met onze keeper in de fout. Toen mocht ie weer gaan zitten.
Wildcat
Reservespeler
Contacteer:

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 11:28 Dat doet Karlsson toch ook niet. Myron houdt meer ballen vast en verdedigd beter mee. Bij 5-4 zou ie ook ingebracht worden, maar toen ging eerst Reijnders en daarna het verdedigende centrum met onze keeper in de fout. Toen mocht ie weer gaan zitten.
Helemaal eens. Karlsson scoort momenteel op geen enkel onderdeel van linksbuiten zijn een voldoende. Ook ons prinsje mag een keer met zijn neus op de feiten gedrukt worden.
Langedijk
Technisch directeur

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 11:28
Toen mocht ie weer gaan zitten.
En waarom mocht hij later dan toch invallen voor Odgaard en niet voor Karlsson?
ForzAZ
Barry

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 11:47 En waarom mocht hij later dan toch invallen voor Odgaard en niet voor Karlsson?
Vraag dat aan Jansen. Blijkbaar was Odgaard leeg en dacht Jansen misschien met Karlsson nog een gouden moment te krijgen. Die vrije trap daarna van Karlsson was zoals ie speelde. Veel te slap!
AZ-073
Reservespeler

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 11:23 Van Brederode mag de veters van Karlsson niet eens strikken. Die is werkelijk nog nooit een tegenstander voorbij gekomen.
Toch wel bijzonder dat hij 6e in de eredivisie staat qua succesvolle (24) dribbels....
https://eredivisie.nl/stats/veldspel/

Perceptie?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
AZ-073
Reservespeler

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 11:50 Vraag dat aan Jansen. Blijkbaar was Odgaard leeg en dacht Jansen misschien met Karlsson nog een gouden moment te krijgen. Die vrije trap daarna van Karlsson was zoals ie speelde. Veel te slap!
Onbegrijpelijk dat hij die niet naar Yuki speelde, die stond vogelvrij en die had dan een van zijn scherpe voorzetten kunnen geven. In de voorgaande wedstrijden hebben we gezien wat dat op kan leveren
MB80
Oude garde

Mocht Dekker er ook lang uit liggen dan moet je bijna wel een noodoplosisng gaan halen achterin, gezien Beukema/BMI ook nog tijden weg zijn van training - laat staan wedstrijden. Met een beetje pech verpest je je seizoen compleet in Februari en lig je uit de Conference League, beker en op onnodige achterstand van een plek die (voorronde) CL geeft.
RAZ
Glory-hunter

Onbegrijpelijk dat er nog steeds geen rechterverdediger is gehaald, of het moet nog gebeuren 5 voor 12. Met een goede rechtback maak je het de centrale verdedigers ook wat eenvoudiger, nu komt er wel heel veel via de flanken door
We shall never surrender!
Langedijk
Technisch directeur

AZ-073 schreef: 29 jan 2023, 13:10 Toch wel bijzonder dat hij 6e in de eredivisie staat qua succesvolle (24) dribbels....
https://eredivisie.nl/stats/veldspel/

Perceptie?
Wat is een succesvolle dribbel? Zonder idee rennen, langs een man proberen te frommelen en uiteindelijk terugleggen? Dan snap ik het. Want rendement heeft hij niet.
DeZuivelDuivel
Co

Sorry Max, maar zijn Mijnans en Ondrejka nu echt de prioriteiten?
differentcook
Georg

DeZuivelDuivel schreef: 29 jan 2023, 22:04 Sorry Max, maar zijn Mijnans en Ondrejka nu echt de prioriteiten?
Komende zomer vertrekt Dani (waarschijnlijk) en dan moet er naast Mihailovic een andere goede aanvallende middenvelder zijn. Beter nu halen dan pas in de zomer.
Zelfde verhaal voor Karlsson, al vraag ik me af of Ondrejka voldoende kwaliteit heeft (of groeipotentieel)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Co

differentcook schreef: 29 jan 2023, 22:06 Komende zomer vertrekt Dani (waarschijnlijk) en dan moet er naast Mihailovic een andere goede aanvallende middenvelder zijn. Beter nu halen dan pas in de zomer.
Zelfde verhaal voor Karlsson, al vraag ik me af of Ondrejka voldoende kwaliteit heeft (of groeipotentieel)
Datzelfde vraagteken heb ik bij de al bijna 23 jarige Mijnans. Dat je anticipeert snap ik wel, ik snap de keus in spelers alleen niet zo goed.
salmonyappi
Harde Kern

DeZuivelDuivel schreef: 29 jan 2023, 22:09 Datzelfde vraagteken heb ik bij de al bijna 23 jarige Mijnans. Dat je anticipeert snap ik wel, ik snap de keus in spelers alleen niet zo goed.
Dat Feyenoord, PSV en een aantal Duitse clubs deze jongen willen hebben zegt toch ook wel dat hij potentie heeft?
Je kan van Feyenoord zeggen wat je wilt, maar die hebben best veel raak geschoten de laatste tijd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Co

salmonyappi schreef: 29 jan 2023, 23:42 Dat Feyenoord, PSV en een aantal Duitse clubs deze jongen willen hebben zegt toch ook wel dat hij potentie heeft?
Je kan van Feyenoord zeggen wat je wilt, maar die hebben best veel raak geschoten de laatste tijd.
Nee ik zeg niet dat Mijnans er niks van kan, maar je zou toch spelers op andere posities met meer potentie verwachten. Tenzij er helemaal geen vertrouwen is in de jeugd. Aanvallend ingestelde middenvelders zijn wat we in overvloed hebben bij Jong AZ.

Rechtsbacks en centrumverdedigers komen we juist tekort.

Afsluitend is er dan nog een verschil tussen een bruikbare speler ( denk aan Falkenburg) of een talent met echte toppotentie (denk aan Dumfries). Bij Mijnans weet ik het zo net nog niet, doet mij daarin denken aan Mees de Wit en Sam Beukema.
ForzAZ
Barry

RAZ schreef: 29 jan 2023, 18:17 Onbegrijpelijk dat er nog steeds geen rechterverdediger is gehaald, of het moet nog gebeuren 5 voor 12. Met een goede rechtback maak je het de centrale verdedigers ook wat eenvoudiger, nu komt er wel heel veel via de flanken door
Ik zou eerder een fysiek sterke centrumverdediger halen nu Dekker ook nog langdurig is weggevallen waar ik van uit ga. Maar dat moet dan wel een direct inzetbare CV zijn die dan ofwel naast Panta kan spelen of naast Vanheusden. Panta kan dan eventueel ook weer op rechtsback ingezet worden.
AZ-073
Reservespeler

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 19:31 Wat is een succesvolle dribbel? Zonder idee rennen, langs een man proberen te frommelen en uiteindelijk terugleggen? Dan snap ik het. Want rendement heeft hij niet.
Blijft lastig he als de feiten anders zijn dan je mening? Dan ga je maar de feiten ter discussie stellen.
DSBBANK
Dagjesmens

Voltreffer Vick schreef: 29 jan 2023, 11:12 Maar welke centrale verdediger is goed genoeg voor top eredivisie, nu te koop voor een mooi bedrag en ook nog een direct inzetbaar? Ik ken hem niet. En dank voor de vergiffenis :)
Ivan Marquez zou ik een goede optie vinden. Doet het meer dan goed bij NEC. Marktwaarde 650K & een contract tot juli '23.
Wildcat
Reservespeler
Contacteer:

DSBBANK schreef: 30 jan 2023, 10:55 Ivan Marquez zou ik een goede optie vinden. Doet het meer dan goed bij NEC. Marktwaarde 650K & een contract tot juli '23.
Verdedigend vind ik dit wel echt een fijne speler, voetballend weet ik weinig over hem behalve die kopgoal tegen AZ thuis toen.

Maar wel een gozer die zijn hele liefzaligheid in het uitschakelen van een tegenstander gooit, het soort pit dat we bij AZ heel goed kunnen gebruiken.
vriend
Invaller

Leeuwin en Letschert zijn vast wel beschikbaar.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Plaats reactie