Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
differentcook
Kristen

DonnyDelano schreef: 29 jun 2022, 12:31 Die is z'n transfer naar Toulouse aan het afronden, waar hij mag gaan profiteren van de vele assists van Aboukhlal
:lol:
vi veri veniversum vivus vici
De Rode Baron
Oude garde

Love AZ Til I Die! schreef: ↑
Veelste weinig, slecht gehandeld van Huiberts. Contractverlenging heeft weinig zin zo gehad. Owen het gaat je goed, maar toch een naaistreek dat hij naar 020 verhuist.
Tja, ik zie mindere toppers met een contract tot slechts 2023 nog 6M opleveren, dus Owen had beslist nog wel die 10M zonder verlenging opgeleverd. Overigens ik mag toch hopen dat dit allemaal excl. bonussen en er een doorverkoop clausule is opgenomen want ajax kennende gaat Wijndal op termijn weer flink winst opleveren voor de Amsterdammers.
Langedijk
Georg

Die hele clausule van 10 miljoen is gewoon een dramatische deal geweest. Dat had je ook wel gevangen met een 1-jarig contract dus wat heeft dit nu opgeleverd? Slap gedoe.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
De Rode Baron
Oude garde

Langedijk schreef: 30 jun 2022, 17:27 Die hele clausule van 10 miljoen is gewoon een dramatische deal geweest. Dat had je ook wel gevangen met een 1-jarig contract dus wat heeft dit nu opgeleverd? Slap gedoe.
Tenzij Raiola (rip) Owen heeft ingefluisterd Max voor het blok te zetten door te dreigen zijn aflopende contract te willen uitdienen en deze clausule er is uitgerold. Nu nog 10M, anders straks gratis de deur uit. Nogmaals, ik mag toch hopen dat er een flinke doorverkoopclausule en enkele flinke bonussen in zijn opgenomen anders is het diep triest..
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder

Owen is echt een prima gozer, echte AZ'er dus de deal is hem gegund, nooit een onvertogen woord over de club en 100 procent inzet. Maar we moeten ook weer niet doen alsof we 10 miljoen hadden gevangen zonder die verlenging. Als we hem vlak voor het EK hadden verkocht, had er zeker meer ingezeten, maar ik vind hem echt gestagneerd sindsdien en ingehaald door Malacia. Bij Oranje kwam hij maar flets en risicoloos uit de verf (net als Koopmeiners). Ik weet niet 100 procent zeker of hij wel kan aanhaken bij wat ze daar voor ogen hebben. Toch jammer dat hij niet naar het buitenland is gegaan, hopelijk kan Kerkez/De Wit het prima opvangen.
Mousa Sidi
Supporter

De deal met Wijndal is zoals het hoort tussen een eigen jeugdspeler en AZ als er in de afgelopen jaren niet een toptransfer heeft plaatsgevonden en ook niet meer inzit. Dan gunt AZ zijn speler een transfer onder de marktprijs en daardoor een topsalaris. Chapeau.
SimonPoulsen
Goalscorer

De ene keer krijg je teveel (Stengs, Til, Boadu) de andere keer krijg je te weinig (Koop & Wijndal). Ook n beetje de prijs die je betaald voor een minder seizoen met tevens blessures voor Owen. Hopen op n doorverkoop%.

Velthuis is trouwens verhuurd naar nac met optie tot koop weet AzAlerts te melden. Lijkt me dat er nu wel n CV bijkomt.
De Rode Baron
Oude garde

Gaat nu de overgang van ene Ezequiel Bullaude, met 10miljoen in de knip, in een stroomversnelling komen !?
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder

De Rode Baron schreef: 30 jun 2022, 18:06 Gaat nu de overgang van ene Ezequiel Bullaude, met 10miljoen in de knip, in een stroomversnelling komen !?
AZ is meestal actief qua aankondigingen op vrijdag, en met elke uitgaande transfer is er tot nu toe ook weer één binnengekomen. Morgen wordt wellicht een verrassende dag.
Mousa Sidi
Supporter

De Rode Baron schreef: 30 jun 2022, 18:06 Gaat nu de overgang van ene Ezequiel Bullaude, met 10miljoen in de knip, in een stroomversnelling komen !?
Hoe hard is deze jongen nodig?! Omdat hij Argentijn is?! Hij speelt bij een middenmoter, het Groningen van Argentinië, en word altijd gewisseld bij zijn club. Zelf zie ik Odgaard veel liever op 10. Persoonlijk zou ik het geld investeren in een sterke CV. Veel te veel goals tegen gekregen de laatste twee seizoenen en we kopen extra goals met Odgaard.
De Rode Baron
Oude garde

Leeuwenhart schreef: 30 jun 2022, 18:14 AZ is meestal actief qua aankondigingen op vrijdag, en met elke uitgaande transfer is er tot nu toe ook weer één binnengekomen. Morgen wordt wellicht een verrassende dag.
Hier steek ik dan al vast een bescheiden vuurwerkje op af!
Afbeelding
Love AZ Til I Die!
Seizoenkaarthouder

Mousa Sidi schreef: 30 jun 2022, 18:18 Hoe hard is deze jongen nodig?! Omdat hij Argentijn is?! Hij speelt bij een middenmoter, het Groningen van Argentinië, en word altijd gewisseld bij zijn club. Zelf zie ik Odgaard veel liever op 10. Persoonlijk zou ik het geld investeren in een sterke CV. Veel te veel goals tegen gekregen de laatste twee seizoenen en we kopen extra goals met Odgaard.
Die CV komt pas als er verdedigers weggaan. Een creatieve 10 is nodig of wil je weer een heel jaar lang met Dani de wit op 10 spelen? Ik in ieder geval hoop van niet, want tegen de kleine clubs is hij drama.

Ondanks dat Bullaude bij een middenmoter speelt, zie je dat hij de spil is van het elftal. Hele team kan er geen reet van alle aanvallen beginnen bij hem. Ik heb hem nu 3 wedstrijden aan het werk gezien. Hij speelt alleen de laatste tijd iets minder en wordt daarom wel eens gewisseld.

Fans van Godoy melden dat ze zien dat hij met ze hoofd ergens anders is. Zelfde probleem hadden wij met Owen, wil niet zeggen dat hij niet goed is natuurlijk.
De Rode Baron
Oude garde

Mousa Sidi schreef: 30 jun 2022, 18:18 Hoe hard is deze jongen nodig?! Omdat hij Argentijn is?! Hij speelt bij een middenmoter, het Groningen van Argentinië, en word altijd gewisseld bij zijn club. Zelf zie ik Odgaard veel liever op 10.
Persoonlijk zie ik Odgaard ook liever in die rol achter de spits, waar veel meer vrijheid ligt dan op de zijkanten, maar dan moet er weer een rechter aanvaller bij.
Evjen is het gewoon niet en nu al vol in zetten op Lahdo weet ik niet of dat de juiste zet is.

Bullaude wordt toch in de Liga Profesional de Fútbol, als een van de grotere talenten gezien.
Een speler die net als Odgaard overal in de aanval uit de voeten kan en zoals ik verneem ook al diverse keren aan de Argentijnse grootmacht River Plate en een Mexicaanse topclub gelinkt. Een speler die nu nog te betalen is maar over een seizoen mogelijk onbereikbaar is geworden voor een club als AZ.
https://www.soyfutbol.com/ligas/Santos- ... -0044.html
DeZuivelDuivel
Kristen

Love AZ Til I Die! schreef: 30 jun 2022, 18:27 Die CV komt pas als er verdedigers weggaan.
Je roept dit telkens, maar Letschert is al lang en breed afgeschreven, dan moet ie nog wel weg, maar dat zit er echt wel in.
Hatzidiakos wil gewoon weg en dat mag hij wat een groot deel van de supporters betreft ook zeker doen.

Daarmee vertrekken er twee, waarbij je er toch echt zeker één moet gaan terughalen, daar kun je als club gewoon op anticiperen. Het mag wel eens afgelopen zijn met dit soort geneuzel, ook als onze TD dat zou bezigen (wat nu nog niet gezegd is, maar een CV is nog niet genoemd).
Wildcat
Ben-Sider

Leeuwenhart schreef: 30 jun 2022, 18:14 AZ is meestal actief qua aankondigingen op vrijdag, en met elke uitgaande transfer is er tot nu toe ook weer één binnengekomen. Morgen wordt wellicht een verrassende dag.
Nee.

Dat is alleen als er de hele week al voortekenen zijn, inmiddels zijn we online zo goed geïnformeerd dat er nooit meer een inkomende transfer op vrijdag geheel uit de lucht komt vallen.

Dat gezegd te hebben is het toch wel akelig stil al enige tijd. We hebben de afgelopen maanden slleen Odgaard en in mindere maten jonkie Lahdo (wat nog niet gezegd een versterking is) als inkomende transfers en we zijn zelfs daardoor al prettig verrast en hebben het idee dat Max/AZ het dit jaar anders gaat doen. Eigenlijk gebeurd er helemaal niet veel meer dan andere jaren, als straks aan het einde van de window Midtsjo en Hatzidiakos vertrekken dan staat er netto eigenlijk gewoon weer net zo een smalle selectie als vorig jaar. Ik hang de vlag voorlopig nog niet uit tot er nog wat kwalitatiefs bij komt.

Eigenlijk is AZ nog het minst actief van de top 6 ook deze window weer.
hihacorner
Supporter

Wildcat schreef: 30 jun 2022, 19:58 Nee.

Dat is alleen als er de hele week al voortekenen zijn, inmiddels zijn we online zo goed geïnformeerd dat er nooit meer een inkomende transfer op vrijdag geheel uit de lucht komt vallen.

Dat gezegd te hebben is het toch wel akelig stil al enige tijd. We hebben de afgelopen maanden slleen Odgaard en in mindere maten jonkie Lahdo (wat nog niet gezegd een versterking is) als inkomende transfers en we zijn zelfs daardoor al prettig verrast en hebben het idee dat Max/AZ het dit jaar anders gaat doen. Eigenlijk gebeurd er helemaal niet veel meer dan andere jaren, als straks aan het einde van de window Midtsjo en Hatzidiakos vertrekken dan staat er netto eigenlijk gewoon weer net zo een smalle selectie als vorig jaar. Ik hang de vlag voorlopig nog niet uit tot er nog wat kwalitatiefs bij komt.

Eigenlijk is AZ nog het minst actief van de top 6 ook deze window weer.
Tussen morgen en volgende week vrijdag verwacht ik eigenlijk wel een grote inkomende transfer. Lahdo kwam ook uit de lucht vallen, dus dat komt heus nog wel voor.

Zou niet handig zijn om nu al vervangers voor Midtsjo en Hatzidiakos aan te trekken, dan daalt hun transferwaarde onmiddellijk. Als er clubs concreet zijn, heeft op tijd verkopen heus wel de voorkeur van Max.

Minst actief van de top 6 lijkt me niet, wij hebben er 4 spelers bij en slechts één basisspeler is vertrokken. ajax heeft net pas iemand gehaald en bij feyenoord is het helemaal knudde, gehuurde spelers vertrekken en de td zit ziek thuis.
Az564
Oude garde

hihacorner schreef: 30 jun 2022, 20:18 Tussen morgen en volgende week vrijdag verwacht ik eigenlijk wel een grote inkomende transfer. Lahdo kwam ook uit de lucht vallen, dus dat komt heus nog wel voor.

Zou niet handig zijn om nu al vervangers voor Midtsjo en Hatzidiakos aan te trekken, dan daalt hun transferwaarde onmiddellijk. Als er clubs concreet zijn, heeft op tijd verkopen heus wel de voorkeur van Max.

Minst actief van de top 6 lijkt me niet, wij hebben er 4 spelers bij en slechts één basisspeler is vertrokken. ajax heeft net pas iemand gehaald en bij feyenoord is het helemaal knudde, gehuurde spelers vertrekken en de td zit ziek thuis.
Dat verwacht ik ook en marketing technisch icm boekhoudkundig is het beter om per 1 juli nieuwe grote aankopen te presenteren. Ik denk dat Kansino en de andere partners balen dat Odgaard voor 1 juli is gepresenteerd.
DeZuivelDuivel
Kristen

hihacorner schreef: 30 jun 2022, 20:18 Zou niet handig zijn om nu al vervangers voor Midtsjo en Hatzidiakos aan te trekken, dan daalt hun transferwaarde onmiddellijk. Als er clubs concreet zijn, heeft op tijd verkopen heus wel de voorkeur van Max.
Daarmee daalt hun transferwaarde helemaal niet, dat is niet hoe dat werkt.
Hun transferwaarde zal hooguit pas dalen als ze een halfjaar/jaar hebben moeten banken en die kans is voor Midtsjö in ieder geval niet heel groot.

Je moet juist er op voorbereid zijn dat deze spelers vertrekken, vooral Hatzidiakos want die heeft zijn vertrekwens luid en duidelijk uitgesproken.

Bij Midtsjö zit dat wat anders, die zou nog wel een stap willen maken, maar misschien heeft hij van zijn maat Svensson gehoord dat het toch niet allemaal rozengeur en manenschijn is als je zo'n stap maakt.

Een fysiek sterke middenvelder/box to box kwamen we sinds het vertrek van Teun overigens al tekort, want dat is nooit opgevangen. Er zouden dan dus niet meer middenvelders in dienst zijn dan toen Teun hier nog speelde.
Joostess
Ben-Sider

hihacorner schreef: 30 jun 2022, 20:18
Mees de Wit werd ook al gehaald als vervanger van Wijndal. Je wilt als AZ toch ook in control zijn met vervangers. Anders zijn keuze 1 t/m 5 al van het lijstje en is Max ineens verrast als Teun toch ineens vertrekt. Dat is naief. Zeker als je top 3 wilt uitdagen. Financieel lijkt me nu al een CV halen ook prima haalbaar.
Wildcat
Ben-Sider

hihacorner schreef: 30 jun 2022, 20:18 Tussen morgen en volgende week vrijdag verwacht ik eigenlijk wel een grote inkomende transfer. Lahdo kwam ook uit de lucht vallen, dus dat komt heus nog wel voor.

Alles wat DeZuivelDuivel zegt.

Daarnaast hebben ajax, Feyenoord en PSV wel hun intenties en transfertargets ontzettend duidelijk uitgesproken, iets wat vertrouwen creert bij de mensen die van hun zuurverdiende centjes seizoenskaarten overwegen aan te schaffen.
In tegenstelling tot bij AZ, waar het weer gissen wordt en we bijna op zn Wie is de Mol’s tussen de regels moeten lezen en minimalistische hints moeten ontcijferen om erachter te komen wat we mogen verwachten en hoe we dat willen bereiken komend seizoen. Lahdo kwam overigens ook niet uit de lucht vallen, dat hij een target was en dat het steeds serieuzer werd is ook gewoon een geleidelijk process geweest van minstens een week. Er komen zelden tot nooit transferw uit de lucht vallen bij ons tegenwoordig, tenzij het waardeloze ongescoute paniektransfers zijn. Zoals ene “Sowah”
Plaats reactie