Vernieuwd forum

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
Huiswaard
Oude garde
Contacteer:

Huiswaard schreef: 17 okt 2020, 13:30 Oke, we zijn over! Was nog een dingetje om dat goed te doen blijkbaar. Ik ga nog kijken naar dingetjes die niet helemaal goed gaan na die update en ik hoop dat die ongedaan gemaakt kunnen worden (zonder updates draaien is nooit slim, dus terug kan ik niet wat dat betreft).
De technische zaken worden ook opgelost in de komende dagen. Er is een update beschikbaar van de software die het zou verhelpen.
Ferry
Reservespeler

Huiswaard schreef: 23 okt 2020, 12:37 De technische zaken worden ook opgelost in de komende dagen. Er is een update beschikbaar van de software die het zou verhelpen.
Ik las op de fanpage dat hostingkosten ook een serieus item is. Wat ik begrijp. Daar willen misschien de forummers - waaronder ik - gerust wat aan bijdragen.
AlkmaarForever
Ben-Sider

Ferry schreef: 24 okt 2020, 07:27 Ik las op de fanpage dat hostingkosten ook een serieus item is. Wat ik begrijp. Daar willen misschien de forummers - waaronder ik - gerust wat aan bijdragen.
+1
Huiswaard
Oude garde
Contacteer:

Thanks, maar dat is niet nodig hoor. Al met al levert het per jaar net iets meer op dan het kost inmiddels en dat is genoeg.
Plaats reactie