Mocht die bal van Weghorst niet tegen die arm zijn gegaan, dat had het misschien wel een goal geweest
Nederlands Elftal II
- differentcook
- Technisch directeur
we can come an end
Ik sta altijd te juichen als het NL-elftal verliest. Het is een verzameling grenzeloos overschatte (vooral door zichzelf) voetballers.
En Mr. Varkenskop wil altijd anders doen als zijn voorganger Louis van Gaal heet. Daar weten we bij AZ alles van.
En Mr. Varkenskop wil altijd anders doen als zijn voorganger Louis van Gaal heet. Daar weten we bij AZ alles van.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Dat wel maar dat is misschien was wel leuk geweest voor weghorst, was wel eentje die wel een voldoende haalde gistdifferentcook schreef: ↑25 mar 2023, 13:01 Mocht die bal van Weghorst niet tegen die arm zijn gegaan, dat had het misschien wel een goal geweest
Ik gun die Depay vooral na zo'n prut pot van hem geen enkele voldoening.
Wil alles zelf doen, en speelt alleen voor zichzelf.
Dat dacht ik dus ook.differentcook schreef: ↑25 mar 2023, 13:01 Mocht die bal van Weghorst niet tegen die arm zijn gegaan, dat had het misschien wel een goal geweest
Dat zei ik ook tegen de mensen om me heen.
Ik sta niet te juichen als Nederland verliest, maar gisteren had ik wel even een momentje van: ha, dombo, dit krijg je als je alles wat Van Gaal bedacht heeft expres anders gaat doen.
-
- Georg
Ik lach heel hard om het feit dat de kritiek op Oranje in veel facetten overeenkomt met de kritiek op Jansen.
Gebrek aan intensiteit en strijdlust.
Te doorzichtig en dus voorspelbaar.
De Hollandse school moet op de schop.
- differentcook
- Technisch directeur
Wat is de Hollandse School? Lijkt me een gedateerd en/of leeg begripDeZuivelDuivel schreef: ↑26 mar 2023, 10:09 Ik lach heel hard om het feit dat de kritiek op Oranje in veel facetten overeenkomt met de kritiek op Jansen.
we can come an end
- salmonyappi
- Harde Kern
Cruijff.differentcook schreef: ↑26 mar 2023, 13:31 Wat is de Hollandse School? Lijkt me een gedateerd en/of leeg begrip
Maar ik denk dat Zuivelduivel een grapje maakt
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
-
- Georg
Deels een grapje, deels de wijze waarop gerefereerd wordt aan de 'typische' Nederlandse voetbalspeelstijl.differentcook schreef: ↑26 mar 2023, 13:31 Wat is de Hollandse School? Lijkt me een gedateerd en/of leeg begrip
Beetje in de sfeer van Catenaccio, Tiki-Taka etc. etc.