Wilders en zijn film

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

De film van Geert Wilders is schadelijk voor het voetbal

ja
9
15%
nee
52
85%
 
Totaal aantal stemmen: 61
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef:Wat een ontzettend slappe, laffe en nutteloze film.

Beetje kansloos youtube beelden achter elkaar plakken en het projecteren op een hele groep. Lekker kansloos.
Die "tegenfilm" is daarentegen van veel betere kwaliteit (qua filmbeelden). Ook is die gewoon leuk om naar te kijken: http://www.mtnl.nl/read/tegenfilm_start?dostart=1
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

Zo kanloos dat heel nederland er nu over lult.
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

spazekaas schreef:Zo kanloos dat heel nederland er nu over lult.
Er zijn wel meer kanslozen geweest waar zelfs de hele wereld het over had :wink:
Gebruikersavatar
Pennywise
Supporter
Berichten: 141
Lid geworden op: 03 mar 2007, 16:04
Locatie: Zuid-scharwoude

AZ 4 Life schreef:Wat een ontzettend slappe, laffe en nutteloze film.

Beetje kansloos youtube beelden achter elkaar plakken en het projecteren op een hele groep. Lekker kansloos.
Over kansloos gesproken...
De tegenfilm, pino geslacht voor het offerfeest ( :? ),
Prins Willem Alexander besneden....
Ik moet wel zeggen, dat moslims wel een grote fantasie hebben! (o.a. dit en wereld dominatie....)
Vraag mij niks! Ik gebruik m'n hersens alleen om m'n oren apart te houden....
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
hjkuuhjkk

Ik geloof er geen moer van, hier zitten gewoon sympathisanten van het gedachtegoed van Wilders achter en zoals we nu wel weten, die nemen het niet zo nauw met de waarheid.
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Bayon Kwaku schreef:[..]

Ik geloof er geen moer van, hier zitten gewoon sympathisanten van het gedachtegoed van Wilders achter en zoals we nu wel weten, die nemen het niet zo nauw met de waarheid.
Tuurlijk, steek je kop maar in het zand.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

Grenzen dicht, Nederland weer Nederland maken, dan hebben we geen b-films nodig en het scheelt eindeloos geouwehoer op een forum waar je geen reet mee op schiet.
Alkmaar Victorie X
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Tsjoe1981 schreef:Grenzen dicht, Nederland weer Nederland maken, dan hebben we geen b-films nodig en het scheelt eindeloos geouwehoer op een forum waar je geen reet mee op schiet.
Laat me raden.....Wilders aanhanger ? :roll:
Laatst gewijzigd door multatuli op 28 mar 2008, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:Wat een ontzettend slappe, laffe en nutteloze film.

Beetje kansloos youtube beelden achter elkaar plakken en het projecteren op een hele groep. Lekker kansloos.
Laten we het erop houden dat Hitler het wel slim heeft aangepakt in tegenstelling tot ''de pruik'' :wink:
Gebruikersavatar
tarik azaz
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 jun 2007, 08:30

Tsjoe1981 schreef:Grenzen dicht, Nederland weer Nederland maken, dan hebben we geen b-films nodig en het scheelt eindeloos geouwehoer op een forum waar je geen reet mee op schiet.
tuurlijk joh, doen we. simpele ziel.
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

I started to watch this, in Engels, after 4:30 I just stopped - absolute nonsense - the London bombing was in an area populated by Muslims and killed INDISCRIMINATELY - is Wilders incapable of such understanding on this issue? He also hasnt a clue about religion - he is no better than Abu Hamza and Omar Bakri in his distortions. Again, a great shame because most of his other policies make great sense.
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef:[..]


Laat me raden.....Wilders aanhanger ? :roll:
Nee integendeel, dat mensen zich uberhaupt druk maken over zo´n politicus die het moet hebben van zogenaamde "you tube"filmpjes...

Bovendien is Wilders te éénzijdig, met het bekritiseren van de Islam alleen kom je er niet. Zijn verdere programma raakt kant nog wal, ik zie hem dan ook als de afgekeurde versie van Fortuijn die ook andere goede opvattingen had naast alleen het doorlichten van ons mislukte integratiebeleid.
Alkmaar Victorie X
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

Tsjoe1981 schreef:[..]


Nee integendeel, dat mensen zich uberhaupt druk maken over zo´n politicus die het moet hebben van zogenaamde "you tube"filmpjes...

Bovendien is Wilders te éénzijdig, met het bekritiseren van de Islam alleen kom je er niet. Zijn verdere programma raakt kant nog wal, ik zie hem dan ook als de afgekeurde versie van Fortuijn die ook andere goede opvattingen had naast alleen het doorlichten van ons mislukte integratiebeleid.
Natuurlijk heeft Wilders ook oplossingen voor de andere problemen, maar alle problemen verdwijnen volgens hem als sneeuw voor de zon zodra het moslim "probleem" uit de weg geruimd is. Zodra alle Moslims weer in hun land van herkomst zitten, zullen ze automatisch geen gebruik meer maken van gezondheidszorg, snelwegen, onderwijs, dus tekorten en files elders zijn ook meteen weg. Natuurlijk kan hij niet zomaar roepen "laten we er groepen X en Y eruit gooien", daarom gebruikt hij achterdeurtjes zoals "de Islam is slecht", "Antilianen zijn criminelen en profiteurs", om zo een anti subgroepen stemming te creeren.

Verdonk is een veel beter alternatief.
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

Frankie schreef:[..]


Natuurlijk heeft Wilders ook oplossingen voor de andere problemen, maar alle problemen verdwijnen volgens hem als sneeuw voor de zon zodra het moslim "probleem" uit de weg geruimd is. Zodra alle Moslims weer in hun land van herkomst zitten, zullen ze automatisch geen gebruik meer maken van gezondheidszorg, snelwegen, onderwijs, dus tekorten en files elders zijn ook meteen weg. Natuurlijk kan hij niet zomaar roepen "laten we er groepen X en Y eruit gooien", daarom gebruikt hij achterdeurtjes zoals "de Islam is slecht", "Antilianen zijn criminelen en profiteurs", om zo een anti subgroepen stemming te creeren.

Verdonk is een veel beter alternatief.
En haar nieuwe partij - Trots op Nederland - heeft 9% in de opinie peilingen duus ben ik helemaal mee eens met je.

Maar ik wil graag een combinatie van alle de liberale partijen - PVV, VVD, TON etc met Verdonk als leider.
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

Bayon Kwaku schreef:[..]

Wilders heeft het niet op de Islam op zich, ga je daar nou omheen lullen ?
Je zit hier op een forum, niet in de politieke arena :?
Als je je nou is verdiept in zijn politieke doelen bijvoorbeeld, hier een mooie site voor je www.pvv.nl dan zal je zien dat het echt niet alleen maar tegen de islam gericht is. Lagere belastingen, betere ouderenzorg, minder dierenleed is ook belangrijk bij hem. Natuurlijk wilders staat bekend als een racist en iemand die de islam uit wil bannen, wat hij ook wilt in Nederland, maar heus niet in de hele wereld. Hij wilt gewoon dat Nederland niet haar identiteit verliest, en daar ben ik het volledig mee eens.
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

LeonAZ schreef:[..]


Als je je nou is verdiept in zijn politieke doelen bijvoorbeeld, hier een mooie site voor je www.pvv.nl dan zal je zien dat het echt niet alleen maar tegen de islam gericht is. Lagere belastingen, betere ouderenzorg, minder dierenleed is ook belangrijk bij hem. Natuurlijk wilders staat bekend als een racist en iemand die de islam uit wil bannen, wat hij ook wilt in Nederland, maar heus niet in de hele wereld. Hij wilt gewoon dat Nederland niet haar identiteit verliest, en daar ben ik het volledig mee eens.
He doesnt need to go after Islam though to achieve that Leon. The fact that Nederland is a Protestant / secular country is enough to justify the fact that Nederlandse cultuur must come first. I do agree though that any slight sense of patriotism is shouted down by the left as being racist, something which I find quite immature and pathetic to be honest.
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

LeonAZ schreef:[..]


Als je je nou is verdiept in zijn politieke doelen bijvoorbeeld, hier een mooie site voor je www.pvv.nl dan zal je zien dat het echt niet alleen maar tegen de islam gericht is. Lagere belastingen, betere ouderenzorg, minder dierenleed is ook belangrijk bij hem.
Populistisch gelul dus.
Natuurlijk wilders staat bekend als een racist en iemand die de islam uit wil bannen, wat hij ook wilt in Nederland, maar heus niet in de hele wereld. Hij wilt gewoon dat Nederland niet haar identiteit verliest, en daar ben ik het volledig mee eens.
Als je iets wilt uitbannen in deze vorm dan ben je gewoon een racist. De man scheert iedereen over één kan en veroordeelt alle moslims op basis van hun geloof. Dat heet racisme.

En de Nederlandse identiteit? Hou toch op, die heeft Nederland niet eens.
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

LeonAZ schreef:[..]


Als je je nou is verdiept in zijn politieke doelen bijvoorbeeld, hier een mooie site voor je www.pvv.nl dan zal je zien dat het echt niet alleen maar tegen de islam gericht is. Lagere belastingen, betere ouderenzorg, minder dierenleed is ook belangrijk bij hem.
Met de volgende aantekeningen:
- Lagere belastingen: kan dat uberhaupt? Dat beloven zoveel partijen, maar tegen de tijd dat ze aan het regeren zijn blijkt alles toch wel veel geld te kosten en krabbelen ze terug.
- Betere ouderenzorg: willen we allemaal wel, maar daar komen die lagere belastingen van Wilders niet zo goed uit natuurlijk.
- Minder dierenleed: willen we ook wel allemaal, maar we willen ook biefstuk en dat gaat niet zo erg samen tegenwoordig. Als je daar wat aan wilt doen ben je 100 jaar verder.
Natuurlijk wilders staat bekend als een racist en iemand die de islam uit wil bannen, wat hij ook wilt in Nederland, maar heus niet in de hele wereld. Hij wilt gewoon dat Nederland niet haar identiteit verliest, en daar ben ik het volledig mee eens.
Als je de koran een slecht boek vindt, kan je nauwelijks nog zeggen dat je voor de islam bent in andere landen. Dat is zeggen dat je de bijbel een kutboek vindt, maar het aanmoedigt dat een derde van de wereld christen is.
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef:[..]

En de Nederlandse identiteit? Hou toch op, die heeft Nederland niet eens.
Helemaal mee eens die is al verkloot door al die geimporteerde criminelen......... :lol:
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Plaats reactie