Supporters actie AZ - Twente.

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

In de 1de helft van AZ-Twente sta ik in de gracht om actie te voeren.

Peiling eindigde op 25 feb 2008, 11:45

JA
100
58%
Nee
72
42%
 
Totaal aantal stemmen: 172
Gebruikersavatar
Branie
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:12
Locatie: Alkmaar..

Mister M. schreef:[..]
:bow: hulde!
Vak je W toch!
Gebruikersavatar
SebAZ
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 apr 2007, 11:44

Mister M. schreef:[..]
Zo dat lucht op :lol:

Ik ben het met je eens. Moeten we wachten met akties tot we weer in de eerste divisie spelen?

Niet alleen de stand maar zeker de manier waarop veroorzaakt de onrust!

Verliezen is nooit leuk maar tegen NEC 5-2, Willem II 3-0, ajax 6-1, Heeenveen 4-0 daar wordt je als supporter heel verdrietig van (druk ik me voorzichtig uit ;-)

Er zit geen stijgende lijn, Ari en Pelle worden rustig gebracht en moeten wennen aan het systeem van AZ, maar er zit geen ontwikkeling in.
Ari speelde tegen Inter beter dan alle wedstrijden erna.

Het is zal niet makkelijk zijn om het probleem op te lossen maar d'r moet iets gebeuren.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.......
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

En toch lijkt het me de beste manier om het eerste kwartier allemaal beneden te gaan staan en vervolgens op de tribune te zorgen voor een Europacupsfeertje. Wedden dat je daar de spelers (en misschien ook wel de heren in het pluche) mee wakker schudt? De stewards kunnen daar nooit een sv'tje voor uit delen (vind het al vreemd dat daar hier over gesproken wordt) en verder is het niet beledigend of kwetsend naar het team, naar de club of naar een speler. Een soort vreedzame actie dus, waarna we na dat kwartier het team maar over het dode punt moeten schreeuwen.

Nu maar hopen voor de actie dat AZ verliest in Groningen (als supporter hoop ik uiteraard dat we zinnen). Want als AZ daar wint zul je merken dat er al een stuk minder mensen zijn die mee zullen doen met zo'n actie. Je merkte tegen PSV al dat heel veel mensen minder kritisch waren door het gelijke spel tegen Feyenoord een paar dagen ervoor.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
jAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 255
Lid geworden op: 12 jan 2005, 15:08
Locatie: Egmond

SebAZ schreef:[..]


Zo dat lucht op :lol:

Ik ben het met je eens. Moeten we wachten met akties tot we weer in de eerste divisie spelen?

Niet alleen de stand maar zeker de manier waarop veroorzaakt de onrust!

Verliezen is nooit leuk maar tegen NEC 5-2, Willem II 3-0, ajax 6-1, Heeenveen 4-0 daar wordt je als supporter heel verdrietig van (druk ik me voorzichtig uit ;-)

Er zit geen stijgende lijn, Ari en Pelle worden rustig gebracht en moeten wennen aan het systeem van AZ, maar er zit geen ontwikkeling in.
Ari speelde tegen Inter beter dan alle wedstrijden erna.

Het is zal niet makkelijk zijn om het probleem op te lossen maar d'r moet iets gebeuren.
Zou je aub het willen nalaten de naam van de hier toch wel redelijk gehate club, zonder hoofdletters te schrijven of nog beter niet, praat over 020 en iedereen weet waar je het over hebt.
Come on you reds
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

Ik denk dat een doek wel wijs is om duidelijk te maken wat ons standpunt is en spreekkoren.
We laten al te lang over ons heen zeiken, door dit wanbeleid van AZ.
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
Gebruikersavatar
platohw94
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 feb 2004, 15:56
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik vraag me werkelijk af waarom niemand zich niet stoort aan:
- groepsvorming
- solisten

Ik vind dat je van de spelers mag eisen dat ze met elkaar en voor elkaar de strijd aangaan. Supporters kunnen wel proberen sfeer te maken en AZ aan te moedigen maar tijdens de wedstrijden is AZ het team maar als het team er niet is, wie moedig je dan eigenlijk nog aan?
Een verkochte wedstrijd kan je niet winnen.
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

mouse schreef:Laat ze maar denken dat wij het veld opstormen laat de boel maar eens ploffen en laat het ze maar eens weten tot hier en niet verder.
Het maakt niet uit wat er gebeurd,

Vorig jaar : Ado bestormt het veld. Uiten hun onvrede. Wedstrijd verloren statement gemaakt. Niemand een SV.

Het maakt niet uit wat er gebeurd, maar dat er wat gebeurd.

Die 3 punten gaan ons toch geen europees opleveren of degradatie.

Helaas ben ik er zelf niet ivm wintersport.
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Assendelft schreef:[..]




Vorig jaar : Ado bestormt het veld. Uiten hun onvrede. Wedstrijd verloren statement gemaakt. Niemand een SV.
Je denkt toch niet dat als dat bij AZ gebeurd er geen stadionverboden komen? Bij Ado is dat niet gebeurd omdat ze daar gewoon bang waren voor nog meer acties. Bij AZ gaan ze een paar dagen voor de videobeelden zitten en bij iedere SV die de deur uitgaat wordt er weer een fles opengetrokken.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
jAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 255
Lid geworden op: 12 jan 2005, 15:08
Locatie: Egmond

platohw94 schreef:Ik vraag me werkelijk af waarom niemand zich niet stoort aan:
- groepsvorming
- solisten

Ik vind dat je van de spelers mag eisen dat ze met elkaar en voor elkaar de strijd aangaan. Supporters kunnen wel proberen sfeer te maken en AZ aan te moedigen maar tijdens de wedstrijden is AZ het team maar als het team er niet is, wie moedig je dan eigenlijk nog aan?
Ik denk dat je hier ook weinig in kan doen, jy hebt toch ook als je ergens komt dat je met de ene persoon wel kan opschieten en met de andere minder of niet. En zeker als je veel bij elkaar zit heb je dit. Maar ik vind het gelul dat je naar groepvorming gaat kijken, dat is inherent aan een groep. Jy kan mij niet vertellen dat er vorig jaar geen groepen binnen de selectie waren. Ik denk dat dit een beetje wordt opgeblazen vanwege de slechte resultaten.

Uiteindelijk is van gaal verantwoordelijk voor de uitvoering van het technische beleid, dus die moet er voor zorgen dat er als 1 team wordt gespeeld en de groepjes geen moer kunnen uitmaken, dus ik denk dat je toch bij van gaal moet zijn als de schuldige...
Come on you reds
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Barrygoal schreef:[..]


Je denkt toch niet dat als dat bij AZ gebeurd er geen stadionverboden komen? Bij Ado is dat niet gebeurd omdat ze daar gewoon bang waren voor nog meer acties. Bij AZ gaan ze een paar dagen voor de videobeelden zitten en bij iedere SV die de deur uitgaat wordt er weer een fles opengetrokken.
Er staat nergens dat ik vind dat er iemand het veld op moet.
Ik gaf een voorbeeld. Het lijkt wel of eenieder het gevoel bij AZ krijgt
dat je een SV krijgt als je naast de pot zeikt.

De mensen die actie of iets kul vinden wil ik het volgende melden.

Als AZ strijdend tenonder gaat in een wedstrijd en we staan 11e had ik er vrede mee gehad, de roep om Inzet, Strijd en Passie mag best wat kracht bij gezet worden.
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Branie
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:12
Locatie: Alkmaar..

GrandMaster T. schreef:En toch lijkt het me de beste manier om het eerste kwartier allemaal beneden te gaan staan en vervolgens op de tribune te zorgen voor een Europacupsfeertje. Wedden dat je daar de spelers (en misschien ook wel de heren in het pluche) mee wakker schudt? De stewards kunnen daar nooit een sv'tje voor uit delen (vind het al vreemd dat daar hier over gesproken wordt) en verder is het niet beledigend of kwetsend naar het team, naar de club of naar een speler. Een soort vreedzame actie dus, waarna we na dat kwartier het team maar over het dode punt moeten schreeuwen.
Ik ben het met je eens dat het eerste kwartier van de wedstrijd beneden staan beter is dan het eerste kwartier in de 2e helft. Maar,ja als we hier al een discussie over gaan maken hoe meot dat over twee weken dan?
Er moeten gewoon knopen doorgehakt worden. 1e helft of 2e helft.
Vak je W toch!
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Assendelft schreef:[..]


Er staat nergens dat ik vind dat er iemand het veld op moet.
Ik gaf een voorbeeld. Het lijkt wel of eenieder het gevoel bij AZ krijgt
dat je een SV krijgt als je naast de pot zeikt.
Dat suggereer ik ook niet. Ik denk alleen dat je het supportersbeleid van AZ niet met andere clubs kan vergelijken. Als voorbeeld: Het extreem strenge spandoekenbeleid zal je ook niet bij veel clubs meemaken.

Dat er een standpunt duidelijk gemaakt moet worden is duidelijk, nu alleen nog de vraag of het makkelijker is om dat tijdens de 1e helft of de 2e helft te doen. Eerlijk gezegd lijkt het mij ook makkelijker tijdens de 1e helft omdat er dan toch nog veel mensen beneden staan en dan ook eerder zullen blijven staan.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
redhead
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2004, 10:35
Locatie: oud-overdie

roedfennistelroei schreef:zeg, hartstikke leuk allemaal, met je actie en in de gracht staan enzo - maar het slaat nergens op. actie voeren graag op een goede manier, niet van die oudekerk a/d amstel taferelen gaarne. Laat de club een beetje in zijn waarde. Of waren sommige van jullie er nog niet 10 jaar geleden?
wat een kneus ben jij zeg wou jij als eninge hier zegen dat je liefer in dat nsb stadion zit dan in de hout en laat de club in zijn waarde de club laat ons supporters tog ook niet in hun waarde jullie zijn al bang om in de gracht te gaan staan omdat je dan een svtje krijg die kk van gaal moet gewoon naar zijn joode club gaan en hier weg gaan maarja jij kom er al meer dan 10 jaar dus jij snap dit niet later
suport your local
Gebruikersavatar
Iron Dembele
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 11 jun 2005, 12:52
Locatie: alkmaar

Ongelovelijk,staat er overal in het nieuws dat van Gaal een valentijnskado krijgt.
Mijn god,alsof we nog niet genoeg voor lul staan.
Inderdaad aktie!!!!
Van Gaal:
En steek die taart maar in je reet,en steek die taart maar in je reet (of Gordons reet).
Ik ben er echt helemaal klaar mee zeg,moet ik hier nog een seizoenskaart van willen hebben?
de hout.

die lege plek zal ik nimmer bezoeken,dan blijft hij zoals in mijn gedachten
Gebruikersavatar
repepe
Seizoenkaarthouder
Berichten: 392
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:21

GrandMaster T. schreef:En toch lijkt het me de beste manier om het eerste kwartier allemaal beneden te gaan staan en vervolgens op de tribune te zorgen voor een Europacupsfeertje. Wedden dat je daar de spelers (en misschien ook wel de heren in het pluche) mee wakker schudt? De stewards kunnen daar nooit een sv'tje voor uit delen (vind het al vreemd dat daar hier over gesproken wordt) en verder is het niet beledigend of kwetsend naar het team, naar de club of naar een speler. Een soort vreedzame actie dus, waarna we na dat kwartier het team maar over het dode punt moeten schreeuwen.

Nu maar hopen voor de actie dat AZ verliest in Groningen (als supporter hoop ik uiteraard dat we zinnen). Want als AZ daar wint zul je merken dat er al een stuk minder mensen zijn die mee zullen doen met zo'n actie. Je merkte tegen PSV al dat heel veel mensen minder kritisch waren door het gelijke spel tegen Feyenoord een paar dagen ervoor.
Wedden van wel.
Als de Dirk gestapo zegt dat je de tribune op moet, en je geeft daar geen gehoor aan.................Bingo.
Als je te pissen ben geweest en je komt het supportershome uit, en je staat effe te lang in de gracht komen ze je al someren om de tribune op te gaan. Laat staan als je ook nog eens kritisch bent naar de protegé van Dirk.
Zou alleen een actie ondernemen als je met genoeg ´man´bent. Anders ben je gewoon de lul.
Heb zo langzamerhand genoeg ervaring om te weten dat ze je kostte wat kost proberen te naaien.
Krijg het apezuur.
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Goed iedereen heeft er wel een mening over, de een is het er mee eens en de andere niet.
Voor iedereen die het er mee eens is, Lijkt me dit de meest beste optie.

Gelijk vanaf minuut 1 in de gracht gaan staan.

Er staan dan al een hoop mensen beneden en deze zullen dan ook eerder blijven staan.
We kunnen dan na een kwartier weer naar boven gaan om AZ weer aan te moedigen.
Zo hebben we ons punt duidelijk gemaakt en laten we AZ qua steun ook niet zakken.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Gewoon de Wedstrijd AZ-Twente het 1e kwartier van de wedstrijd supporten vanaf de gracht.

Gewoon om de club duidelijk te maken dat wij er nog steeds achter staan,de club + leiding snapt dan echt wel dat we niet voor jan lul in die gracht staan en dat daar echt wel een gedachtengang achter zit.
Vak S
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Bolmi schreef:Gewoon de Wedstrijd AZ-Twente het 1e kwartier van de wedstrijd supporten vanaf de gracht.
Prima. Maar wie gaat er als uitsmijter fungeren bij de trappen?
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
redhead
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2004, 10:35
Locatie: oud-overdie

wel leuk dat heelehoop hier BEN-SIDE in hun naam hebben maar ze zijn stok voor stuk bang voor svtje van dirk denk je nou echt dat dirk zecht geef ze maar sv dat komt bij 1 kk hond vandaan en dat is die kk de koning hoop dat die ze nek breekt dan ben ik gelukig en ga ik in 2010 1 nov om precies te zijn weer naar binne
suport your local
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

redhead schreef:[..]
wat een kneus ben jij zeg wou jij als eninge hier zegen dat je liefer in dat nsb stadion zit dan in de hout en laat de club in zijn waarde de club laat ons supporters tog ook niet in hun waarde jullie zijn al bang om in de gracht te gaan staan omdat je dan een svtje krijg die kk van gaal moet gewoon naar zijn joode club gaan en hier weg gaan maarja jij kom er al meer dan 10 jaar dus jij snap dit niet later
Wat ben ik blij,dat ik jou niet snap.
Dit is een forum waarop men een discussie kan aangaan op een normale manier of zijn mening ventileren. (normaal = niet vloeken en een ieder ziin mening respecteren).

Ik begrijp het heus wel dat iedereen niet blij is met de resultaten, maar je kan gewoon niet in 4 jaar tijd een TOPclub worden, daar gaan enige jaren overheen . Maar ik denk dat we het wel kunnen worden als we met dit beleid doorgaan.
Gesloten