Schaduwtrainer
- De Rode Baron
- Reservespeler
Niet mijn kandidaat, maar het zou wel eens uit de wandelgangen, Frank de Boer kunnen worden mocht onverhoopt er aan Jansen worden getrokken.
- differentcook
- Technisch directeur
Een suggestie van Aad de Mos?De Rode Baron schreef: ↑24 mei 2023, 14:03 Niet mijn kandidaat, maar het zou wel eens uit de wandelgangen, Frank de Boer kunnen worden mocht onverhoopt er aan Jansen worden getrokken.

(hij had een tijdje terug wel openlijk gesolliciteerd, maar Huiberts is niet zo dom ... toch?)
we can come an end
- De Rode Baron
- Reservespeler
Je bedoelt deze?differentcook schreef: ↑24 mei 2023, 14:07 Een suggestie van Aad de Mos?
(hij had een tijdje terug wel openlijk gesolliciteerd, maar Huiberts is niet zo dom ... toch?)
https://www.telegraaf.nl/sport/11348720 ... r-AZ-gehad
-
- Georg
Ik vind het interessant dat jij zo negatief bent op voorhand over Frank de Boer.differentcook schreef: ↑24 mei 2023, 14:07 Een suggestie van Aad de Mos?
Ik ben dat ook, maar dan omdat ik Jansen en de Boer in hetzelfde straatje vind passen. Wat overigens maakt dat het nog best aannemelijk is dat Huiberts die keuze gaat maken.
Als het perse een Nederlander moet zijn dan is mijn shortlist:
Hulshof (de échte Slot adept)
Steijn(waarom ook niet)
Bosz (topnaam)
Jans (ben er van overtuigd dat hij bij zijn teams er standaard meer uithaalt dan er in zit).
- differentcook
- Technisch directeur
Frank de Boer is bij ajax jaren achtereen kampioen geworden (wel met tergend voetbal) en vervolgens heeft hij overal gefaald en niet een beetje ook.DeZuivelDuivel schreef: ↑24 mei 2023, 14:32 Ik vind het interessant dat jij zo negatief bent op voorhand over Frank de Boer.
Ik ben dat ook, maar dan omdat ik Jansen en de Boer in hetzelfde straatje vind passen. Wat overigens maakt dat het nog best aannemelijk is dat Huiberts die keuze gaat maken.
Ik heb van hem de indruk dat hij weinig toevoegt en maar een beetje doet. Het tegenovergestelde van Louis van Gaal, meer zoals Koeman, maar dan slechter. Jansen doet alles met een idee, dus snap niet hoe je die twee kunt vergelijken. Kan me niet voorstellen dat Huiberts het AZ project aan zo'n pannekoek op wil hangen.
Laatst gewijzigd door differentcook op 24 mei 2023, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
- differentcook
- Technisch directeur
Meerdere uitingen in die tijdDe Rode Baron schreef: ↑24 mei 2023, 14:31 Je bedoelt deze?
https://www.telegraaf.nl/sport/11348720 ... r-AZ-gehad
we can come an end
- De Rode Baron
- Reservespeler
Het zijn geen vreemde van elkaar. Frank wil wel weer en heeft al te kennen gegeven naast ajax AZ de club is waar hij het meest mee heeft.DeZuivelDuivel schreef: ↑24 mei 2023, 14:32 IWat overigens maakt dat het nog best aannemelijk is dat Huiberts die keuze gaat maken.
Heeft hier ook al wat seminars gegeven.
-
- Georg
Wederom: objectieve opvatting over het spel van teams onder de Boer.differentcook schreef: ↑24 mei 2023, 14:36 Frank de Boer is bij ajax jaren achtereen kampioen geworden (wel met tergend voetbal) en vervolgens heeft hij overal gefaald en niet een beetje ook.
Ik heb van hem de indruk dat hij weinig toevoegt en maar een beetje doet. Het tegenovergestelde van Louis van Gaal, meer zoals Koeman, maar dan slechter. Jansen doet alles met een idee, dus snap niet hoe je die twee kunt vergelijken. Kan me niet voorstellen dat Huiberts het AZ project aan zo'n pannekoek op wil hangen.
Tikkie breed, tikkie terug, van de cornervlag van de tegenstander tot aan de eigen keeper. Spelen op balbezit en hopen zo dominant te zijn. Om maar eens wat dingen te noemen. Ik plaats beide trainers al langer in hetzelfde rijtje .
- De Rode Baron
- Reservespeler
Dan kom ik weer terug op de bijna gepensioneerde Ron Jans. Behoorlijk succesvol geweest met Pec Zwolle, FC Groningen en sinds zijn komst in rap tempo weer met FC Twente teruggekeerd in de vaste subtop met behoorlijk aantrekkelijk aanvallend spel. Nee Ron, zou hier wel passen en zou zijn pensioentje nog wel uitstellen met de mogelijkheden die hij hier heeft.DeZuivelDuivel schreef: ↑24 mei 2023, 14:56 Tikkie breed, tikkie terug, van de cornervlag van de tegenstander tot aan de eigen keeper. Spelen op balbezit en hopen zo dominant te zijn. Om maar eens wat dingen te noemen. Ik plaats beide trainers al langer in hetzelfde rijtje .

- differentcook
- Technisch directeur
zal niet voor het laatst zijnDe Rode Baron schreef: ↑24 mei 2023, 15:07 Dan kom ik weer terug op de bijna gepensioneerde Ron Jans.
we can come an end
-
- Georg
Ik denk dat Jans bij AZ zou passen.De Rode Baron schreef: ↑24 mei 2023, 15:07 Dan kom ik weer terug op de bijna gepensioneerde Ron Jans. Behoorlijk succesvol geweest met Pec Zwolle, FC Groningen en sinds zijn komst in rap tempo weer met FC Twente teruggekeerd in de vaste subtop met behoorlijk aantrekkelijk aanvallend spel. Nee Ron, zou hier wel passen en zou zijn pensioentje nog wel uitstellen met de mogelijkheden die hij hier heeft.![]()
Sterker nog Jans is dus precies het type trainer waarvan ik zelf denk dat AZ het nodig heeft. Presteert eigenlijk met al zijn ploegen wel boven het niveau van de individuele spelers. Met de gemiddelde kwaliteiten van de AZ selectie moet hij dus stappen kunnen zetten.
Voor een Martens (én Sierksma) dan ook goed om een keer met zo'n trainer te hebben gewerkt denk ik.
- differentcook
- Technisch directeur
Dat pensioenverhaal was gewoon een verzinsel om allerlei gedoe rond zijn overgang naar AZ te voorkomen. 

we can come an end
Patrick Viera?
Pirlo?
Shevchenko?
Grote buitenlandse spelers die wisselende resultaten halen, tap je wel uit een ander vaatje.
Anders heb je de standaard opties Van Bronckhorst of Bosz.
Gelukkig heeft Alfred schreuder reeds een nieuwe club.
Pirlo?
Shevchenko?
Grote buitenlandse spelers die wisselende resultaten halen, tap je wel uit een ander vaatje.
Anders heb je de standaard opties Van Bronckhorst of Bosz.
Gelukkig heeft Alfred schreuder reeds een nieuwe club.
-
- Barry
Ik blijf die jongen van Nec, Rogier Meijer, een goede optie vinden.
Resultaat trainer zonder resultaten. Dubbel niks.
Die is onervaren en kent de organisatie van AZ niet. Dan kun je beter intern gaan schuiven. Als je extern een nieuwe trainer gaat halen met het wel een grote vis zijn. Categorie Van Bronckhorst, Bosz, Van Nistelrooij.SimonPoulsen schreef: ↑25 mei 2023, 08:10 Ik blijf die jongen van Nec, Rogier Meijer, een goede optie vinden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- De Rode Baron
- Reservespeler
Van Nistelrooij, stop maar met je grote vissen.
Nee, geef mij dan maar dat leraartje Duits die met al zijn clubs het maximale heeft gepresteerd.
-
- Georg
Ik vind dat ook een beetje 'eng'. Ik vind die hele constructie bij Volendam ook een opmerkelijke.DeZuivelDuivel schreef: ↑26 mei 2023, 10:56 Ik was zelf eerder ook wel voorstander van Jonk, maar die blijkt een hele eigen organisatie mee te nemen #teamjonk. Dat gaat AZ niet accepteren.
- differentcook
- Technisch directeur
AZ heeft met Martens en Sierksma al wat goede schaduwtrainers in de pijplijn zitten. Wat zijn de vooruitzichten voor Franssen en Goudmijn eigenlijk?
we can come an end