Met een beetje mikken krijg je echt nog wel wat het stadion in van buitenaf
Overige eredivisie wedstrijden II
- salmonyappi
- Harde Kern
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Dat lijkt me ook een lastige. Wat mij wel opvalt is dat ze bij Volendam direct een voorbereide oplossing met netten omhoog hijsen terwijl het bij Groningen nu na meerdere incidenten lijkt alsof het ze overkomt. Deze actie was notabene al vooraf aangekondigd dus dat er dan helemaal geen netten zijn of een (zichtbare) poging tot een oplossing is erg naïef van de club.
- differentcook
- Technisch directeur
Daders achterhalen en gedurende enige tijd taseren
we can come an end
- salmonyappi
- Harde Kern
Ja, maar deze scheids heeft ook Kuipvrees en durft GA geen (terechte) penalty te geven. F is heus wel de terechte kampioen, maar die mazzel hebben ze echt iets te vaak gehad dit seizoen…..
- salmonyappi
- Harde Kern
Tot de dood er op volgt?
Oh, wacht, ik las in eerste instantie “laseren”

-
- Georg
Jammer dat PSV het laat afweten. Nu moeten ze tegen ons nog aan de bak ook. Zijn wij er dadelijk potentieel onbedoeld verantwoordelijk voor dat ajax tweede wordt
Dat hebben we zelf in de hand. Als ajax wint kunnen wij PSV een puntje gunnen.DeZuivelDuivel schreef: ↑21 mei 2023, 16:04 Jammer dat PSV het laat afweten. Nu moeten ze tegen ons nog aan de bak ook. Zijn wij er dadelijk potentieel onbedoeld verantwoordelijk voor dat ajax tweede wordt
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- salmonyappi
- Harde Kern
- salmonyappi
- Harde Kern
Je weet hoe ik over ajax denk, maar ik zou het toch erg vreemd vinden dat als wij 2-0 voor staan we dit weg gaan geven ten faveure van PSV>
-
- Invaller
Het zou ajax wel een flinke financiële strop opleveren, dus zo gek is de gedachte niet. Gaat alleen niet gebeuren natuurlijk.salmonyappi schreef: ↑21 mei 2023, 22:06 Je weet hoe ik over ajax denk, maar ik zou het toch erg vreemd vinden dat als wij 2-0 voor staan we dit weg gaan geven ten faveure van PSV>
- salmonyappi
- Harde Kern
Expres verliezen om ajax een financiële strop te geven? Het moet niet gekker worden.AZuid-Scharwoude schreef: ↑24 mei 2023, 21:39 Het zou ajax wel een flinke financiële strop opleveren, dus zo gek is de gedachte niet. Gaat alleen niet gebeuren natuurlijk.&
Ik zou zeggen laat dat maar aan ajax zelf over; die zijn erg goed bezig alle opgebouwde voordelen in rap tempo af te bouwen.
-
- Supporter
Sterker nog: als AZ wint en ajax verliest van Twente, worden ze nóg harder getroffen. Als AZ niet wint zijn zij namelijk gegarandeerd van poulefase EL-inkomsten, dat is ongeveer evenveel geld als het bereiken van de halve finale CoL. Daarnaast speel je in de EL nog tegen clubs zoals Arsenal, Sevilla en Leverkussen, maar het zou wel humor zijn als zij in een poule met Vaduz, Randers en Dundee zittensalmonyappi schreef: ↑24 mei 2023, 22:08 Expres verliezen om ajax een financiële strop te geven? Het moet niet gekker worden.
Ik zou zeggen laat dat maar aan ajax zelf over; die zijn erg goed bezig alle opgebouwde voordelen in rap tempo af te bouwen.
'Deze spelers zijn niet top. Het zijn goede spelers die topspelers willen worden.' ~ Louis van Gaal, juli 2008
Het gaat ook om de situatie dat ajax wint. Dan is er voor AZ niets meer te winnen en zou het leuk zijn als ajax geen 2e wordt.MarkusHenriksen19 schreef: ↑25 mei 2023, 18:28 Sterker nog: als AZ wint en ajax verliest van Twente, worden ze nóg harder getroffen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
De nummer 3 start in principe in de 4e voorronde EL, en is dus nog niet zeker van groepsfase-EL-inkomsten. Alleen als er een plek in de groepsfase EL vrijkomt (als AS Roma de EL wint en 5e of 6e wordt in de Serie A) dan start de nummer 3 van de Eredivisie direct in de groepsfase van de EL.MarkusHenriksen19 schreef: ↑25 mei 2023, 18:28 Sterker nog: als AZ wint en ajax verliest van Twente, worden ze nóg harder getroffen. Als AZ niet wint zijn zij namelijk gegarandeerd van poulefase EL-inkomsten, dat is ongeveer evenveel geld als het bereiken van de halve finale CoL. Daarnaast speel je in de EL nog tegen clubs zoals Arsenal, Sevilla en Leverkussen, maar het zou wel humor zijn als zij in een poule met Vaduz, Randers en Dundee zitten