De zaak Alves

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Alves: een verstandige aankoop?

Ja, hij legt er 25 in en kan met winst verkocht worden
39
54%
Nee, iemand met zijn mentaliteit past niet bij ons
33
46%
 
Totaal aantal stemmen: 72
leetje
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2006, 17:57
Locatie: alkmaar

nou ik heb vanavond ook gekeken en ik vond die uitspraak ook erg gedurft,enne volgens mij was die toch ook wel tegen AZ gericht hoor :shock: maar ik vond het gewoon rond uit een flut tentoon stelling!!
mij viel ook op dat louis van gaal er niet was en mijn mening is!!!ik geef die man groot gelijk!!!daar ga je toch niet tussen zitten
Gebruikersavatar
Ray_X
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jul 2007, 08:31
Locatie: Alkmaar

Ik vind het overdreven als Riemer echt op AZ doelde. Ik had het idee dat hij meer op de zakenwaarnemers en de media doelde. Het is niet de fout van AZ dat Heerenveen nu in de situatie zit, maar van die Friezen zelf!!

AZ heeft echt wel acceptabele bedragen genoemd en Heerenveen deed er niks mee! Het zijn toch normale onderhandelingen!! Onderhandelingen kunnen stuk lopen, maar in dit geval is de fout niet echt aan de zijde van AZ.

Het enige kwalijke is misschien dat AZ achter de rug van Heerenveen om met Alves heeft gesproken, maar dit wordt ook maar via de media weergegeven.
Gebruikersavatar
GigAZ
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 jun 2007, 10:36
Locatie: Omgeving Alkmaar

Door wie wordt zo'n prijs eigenlijk in het leven geroepen???
Ik kan het niet hebben als iemand me zegt dat ik niet tegen kritiek kan.
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Ray_X schreef:Ik vind het overdreven als Riemer echt op AZ doelde. Ik had het idee dat hij meer op de zakenwaarnemers en de media doelde.
Hij doelde zeker op AZ, want hij had het erover dat 'ze' in de zaal zaten en daar zaten de zaakwaarnemers echt niet. Een paar weken geleden heeft Riemert zich ook al een beetje negatief over AZ uitgelaten in de VI. Volgens mij is ie stront jaloers dat we Heereveen voorbij gestreefd zijn.

Volgens mij had Barra het laatst een paar keer over de goede relatie tussen AZ en Heereveen. Ik denk dus dat die relatie al heel lang niet goed is, dus ik vraag me af waar Barra zich op baseerd. Kom er maar in Barra!
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
Gebruikersavatar
Ray_X
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jul 2007, 08:31
Locatie: Alkmaar

sander26 schreef:[..]


Het zal me niks verbazen als Alves straks ontslag krijgt en transfervrij naar AZ komt \:D/ .
Ik denk dat H'veeen hem tijdens de winterstop voor 5 milj. verkoopt aan een Engelse club. Ik vraag me af of hij uberhaupt nog naar Alkmaar komt! Al is hij van harte welkom. Ik las dat AZ hem ondanks el Hamdoui wilde halen, dus................
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Ray_X schreef:

Het enige kwalijke is misschien dat AZ achter de rug van Heerenveen om met Alves heeft gesproken, maar dit wordt ook maar via de media weergegeven.
Zoals ik het begrepen heb heeft AZ in mei ofzo toestemming gehad van H`veen om met Alves te gaan praten. Daarna is AZ in Augustus weer met Alves gaan praten. Hadden ze daar dan weer toestemming om moeten vragen?
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

RULEAZ schreef:[..]


Zoals ik het begrepen heb heeft AZ in mei ofzo toestemming gehad van H`veen om met Alves te gaan praten. Daarna is AZ in Augustus weer met Alves gaan praten. Hadden ze daar dan weer toestemming om moeten vragen?
Een goede manier om je eigen falen af te wentelen op anderen. Zeker op anderen die ze als concurrent zien. Terwijl ze daar toch beter op Groningen en Twente kunnen letten, want die zijn ook hard op weg H'veen in te halen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ray_X
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jul 2007, 08:31
Locatie: Alkmaar

H'veen had Alves echt moeten verkopen en lekker met het geld in de winterstop weer een talent moeten halen. Nu is het nog maar de vraag of ze door al die heibel in het linker rijtje eindigen!! :shock: Nee hor, maar geen al te slimme zet.

Maar kan 1 van jullie aangeven, waarom Riemer dan specifiek op AZ zou doelen?
BSM
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mei 2007, 17:26

Ga er maar vanuit dat H'veen Alves gaat paaien met een transfer naar AZ in de winterstop. Hij is persoonlijk toch al rond. Als tegenprestatie moet ie goed z'n best doen tot die tijd...
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

En respect voor Gert jan Verbeek omdat hij Alves in bescherming nam. Daar kan die boer Riemer nog heel wat van leren. Echte mannen spreken het onderling uit en schieten niet op iemand die zich niet verdedigen kan omdat hij niet voor de microfoon staat.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

West-side schreef:[..]Volgens mij had Barra het laatst een paar keer over de goede relatie tussen AZ en Heereveen. Ik denk dus dat die relatie al heel lang niet goed is, dus ik vraag me af waar Barra zich op baseerd. Kom er maar in Barra!
Toen we twee jaar geleden in de Hout Champions Leaugue dreigden te halen, belde Scheringa met Van de Velde om te kijken of AZ in Heerenveen kon spelen, als de Hout niet zou worden goedgekeurd. (Omdat 020 geen optie was, natuurlijk.) Uit een radiogesprek met Van de Velde, die ons graag zou helpen, bleek toen dat de relatie tussen de clubs uitstekend was. Maar dat kan natuurlijk bekoeld zijn na het vertrek van Van de Velde.
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Barra schreef: Maar dat kan natuurlijk bekoeld zijn na het vertrek van Van de Velde.
Ik heb juist het idee dat de (eventuele) aversie tegen AZ bij Riemert vandaan komt. Misschien was het idee wel om Dirk een financiele poot uit te draaien als wij CL in hun stadion zouden spelen. Maar goed, dat zullen we nooit te weten komen.
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

West-side schreef:[..]


Ik heb juist het idee dat de (eventuele) aversie tegen AZ bij Riemert vandaan komt. Misschien was het idee wel om Dirk een financiele poot uit te draaien als wij CL in hun stadion zouden spelen. Maar goed, dat zullen we nooit te weten komen.
Volgens mij zijn, of iig waren, Dirk en Riemer aardig bevriend.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
kamikAZe
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 okt 2005, 12:28

RULEAZ schreef:[..]


Volgens mij zijn, of iig waren, Dirk en Riemer aardig bevriend.
Jaloezie kan veel met een vriendschap doen.Volgens mij is Riemer een beetje jaloers op AZ,omdat wij zijn clubje voorbij zijn gestreefd.
Gebruikersavatar
spiker
Dagjesmens
Berichten: 40
Lid geworden op: 30 sep 2004, 12:49
Locatie: Weert

zag zojuist item over deze happening en toen ging het over alves...Scheringa werd ook om een reaktie gevraagd waarop hij zei dat morgen om 14.00 uur een persconferentie zou volgen met een uitleg...
Hij deed wel een beetje vaag vond ik, ben benieuwd wat er precies gemeld gaat worden inzake de transfer van Alves
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Ook gekeken naar Riemer, wat een zielige gozer is dat ook, dat ze ons als concurrent zien tot daar aan toe, maar Riemer heeft echt een hekel aan ons, dat merkte je al nadat hij aan tafel zat bij Johan Derksen bij Voetbal Insite, hij is echt ZWAAR Jaloers, niet normaal, terwijl ik het idee heb dat als hij zou oprotten dat AZ(Dirk) en Heerenveen(Formsma) het goed met elkaar kunnnen vinden
gb
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 23 okt 2006, 11:40
Locatie: Heerhugowaard

Kan iemand mij zeggen wat die friese strontboer dan zei?? Ik heb het niet gezien. Grappig dat het handelen van AZ breed uit gemeten wordt en het handelen inzake onze 020 vrienden met betrekking tot die Suarez als gewoon wordt ervaren. Maar ja het was toch ook de 020 zender die het uitzond?
Een supporter blijft staan, blijft klappen en blijft gaan voor zijn club. Na een vrouw komt zijn cluppie is er geen vrouw is er AZ.
Gebruikersavatar
kamikAZe
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 okt 2005, 12:28

gb schreef:Kan iemand mij zeggen wat die friese strontboer dan zei?? Ik heb het niet gezien. Grappig dat het handelen van AZ breed uit gemeten wordt en het handelen inzake onze 020 vrienden met betrekking tot die Suarez als gewoon wordt ervaren. Maar ja het was toch ook de 020 zender die het uitzond?
Hij zei zoiets van:"Alves zijn hoofd is op hol gebracht door wolven in schaapskleren,die hier ook in de zaal zitten."
Gebruikersavatar
Guidow_072
Supporter
Berichten: 111
Lid geworden op: 02 aug 2006, 14:30
Locatie: Alkmaar

Wat een jankerd die Riemer, net als een groot deel van de Hoerenveen support.
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

Friese jankert die van de Velde, Wat een wanvertoning van zo'n kerel.
How low can you go
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
Gesloten