Over supporters van andere clubs II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 26 apr 2023, 08:32 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... duels.html

Ik ben benieuwd. Dit is toch iets dat Billy Beane al een beetje voorspelde?
En hoe willen ze de kaarten dan gaan verdelen?
Kan het dan niet zo zijn dat de echte fanatieke fans buiten de boot vallen?
Ik betaal graag om daarmee een vaste plek te krijgen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

salmonyappi schreef: 26 apr 2023, 10:53 En hoe willen ze de kaarten dan gaan verdelen?
Kan het dan niet zo zijn dat de echte fanatieke fans buiten de boot vallen?
Ik betaal graag om daarmee een vaste plek te krijgen.
Lijkt me dat die voorrang krijgen. Als het een gratis seizoenskaart is zou je gewoon kunnen verlengen op je eigen plek.
Al kosten de goedkoopste kaarten bij AZ iets van 23 euro uit m'n hoofd, dan moet er flink gegeten en gedronken worden wil je dat eruit krijgen.
Weet ook niet of je blij moet zijn als het stadion vol dagjespubliek zit
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

072 schreef: 26 apr 2023, 14:45 Lijkt me dat die voorrang krijgen. Als het een gratis seizoenskaart is zou je gewoon kunnen verlengen op je eigen plek.
Al kosten de goedkoopste kaarten bij AZ iets van 23 euro uit m'n hoofd, dan moet er flink gegeten en gedronken worden wil je dat eruit krijgen.
Weet ook niet of je blij moet zijn als het stadion vol dagjespubliek zit
O, het zou om een gratis jaarkaart gaan? Dat haalde ik er niet uit.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 26 apr 2023, 14:47 O, het zou om een gratis jaarkaart gaan? Dat haalde ik er niet uit.
Dat stond er ook niet in volgens mij. Mij lijkt me toch logisch dat Fortuna Düsseldorf daarbij wel de huidige seizoenkaarthouders voorrang geeft op nieuwe fans.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Forza AZ schreef: 26 apr 2023, 15:25 Dat stond er ook niet in volgens mij. Mij lijkt me toch logisch dat Fortuna Düsseldorf daarbij wel de huidige seizoenkaarthouders voorrang geeft op nieuwe fans.
Dat stond inderdaad niet specifiek in het titel, sowieso gaat het nu alleen om een proef met een paar wedstrijden. Maar ik bedoel dat het me logisch lijkt dat als je dit voor een heel seizoen doet je seizoenskaarthouders voorrang geeft (ik weet niet hoe het niet werkt bij deze wedstrijden, lijkt me dat het alleen om nog niet bezette plaatsen gaat)
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6555
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 26 apr 2023, 08:32 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... duels.html

Ik ben benieuwd. Dit is toch iets dat Billy Beane al een beetje voorspelde?
Ik zat er ook wel eens aan te denken: waarom geef je geen XXXX kaarten weg aan minima of mensen die een opkikker kunnen gebruiken?
De club heeft de wedstrijdkosten toch al. En speelt liever in een vol stadion dan in een halfvol stadion. En je geeft iets terug aan de gemeenschap.

(Misschien gebeurt dit al....dat weet ik niet zo goed)
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie