De klappers

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Moeten de klappers elke wedstrijd worden gebruikt?

Nee, nooit meer die klappers!
82
29%
Alleen bij Europacupwedstrijden.
118
42%
Ja, ze horen bij AZ.
80
29%
 
Totaal aantal stemmen: 280
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Knal gewoon lekker die trommels erin,schijt hebben aan die enkelingen die er problemen mee hebben.

Tenslotte zijn er meer die het waarderen,als het maar gelijk gaat en niet te overdreven,afgelopen zondag in de kuip was goed.
Vak S
Derp United
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2006, 12:50

VertAZ schreef:Als ze, zoals eerder al genoemd, op de klappers de meest gezongen liedjes drukken, klapper je 2 vliegen in 1 klap. 8)
Topidee van VertAZ. Nu moeten er alleen nog een paar goeie liedjes geschreven worden en we kunnen echt een Engels sfeertje maken. Want vergeet niet wij zijn inmiddels aan de klappers gewend maar de tegenstanders niet. Die komen in een orkaan van lawaai terecht waardoor ons AZ al met 1 - 0 voorstaat. Dus doorgaan met elke wedstrijd klappers (met liedjes erop!)
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Klappers, trommels ...... :D :D

Ik blijf het super vinden .....en ik hoop echt dat die trommels er komen ...!!

En die paar negatiefelingen .....die hou je altijd :cry:
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

real ben side schreef:Klappers, trommels ...... :D :D

Ik blijf het super vinden .....en ik hoop echt dat die trommels er komen ...!!

En die paar negatiefelingen .....die hou je altijd :cry:
Ik ben voor een trommel, maar die klappers begin ik een beetje zat te raken. Zelf gebruik ik ze al effe niet meer. Het ziet er op tv ook zo suf uit. Zie je zo'n gezinnetje zitten, plichtmatig mee te klapperen... Al die klappers van de Van der Ben weg en er één trommel voor terug, lijkt me een prima ruil.
Gebruikersavatar
girl love voetbal...
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mei 2007, 14:08

[quote="Kilkenny"][..]
Ik ben voor een trommel, maar die klappers begin ik een beetje zat te raken. Zelf gebruik ik ze al effe niet meer. Het ziet er op tv ook zo suf uit. Zie je zo'n gezinnetje zitten, plichtmatig mee te klapperen... Al die klappers van de Van der Ben weg en er één trommel voor terug, lijkt me een prima ruil.[/quote]

Ja, oke dat is waar, maar die gezinnetjes zitten daar alleen maar voor een uitje op zondagmiddag.....
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Het enige voordeel van de klappers is dat bijna het hele stadion meeklapt.
Meer lawaai en sfeer, dus meer motivatie voor spelers denk ik.

Maar inderdaad, het ziet er niet echt uit.
Toch blijf ik bij mijn mening, dat ze zoms wel leuk zijn, dus houden bij UEFA cup duels.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

In het begin vond ik ze wel leuk, toen waren ze alleen bij UEFA wedstrijden en gebruikte ik ze ook nog. Het is inderdaad wel zo dat nu iedereen mee doet maar bijvoorbeeld bij AZ - NAC ( :P ) hoeft het van mij niet. Alleen bij belangrijke wedstrijden, dus eigenlijk alleen de UEFA wedstrijden, vind ik de klappers nodig!
Gebruikersavatar
The Jester
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 apr 2007, 21:42
Locatie: Koog aan de Zaan

Derp United schreef:[..]


we kunnen echt een Engels sfeertje maken. Want vergeet niet wij zijn inmiddels aan de klappers gewend maar de tegenstanders niet. Die komen in een orkaan van lawaai terecht waardoor ons AZ al met 1 - 0 voorstaat. Dus doorgaan met elke wedstrijd klappers (met liedjes erop!)
En zo is het!
Hoe je het ook wendt of keert, het maakt gewoon veel lawaai en sleept ook mensen mee die normaal niet meedoen!
Of je het bij elke wedstrijd moet doen vind ik nog te bezien....
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Ik gebruik de klappers om op te zitten , aangezien de stoeltjes niet zovaak schoon gemaakt worden is dit een handige manier.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
repepe
Seizoenkaarthouder
Berichten: 392
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:21

Mister M. schreef:Ik gebruik de klappers om op te zitten , aangezien de stoeltjes niet zovaak schoon gemaakt worden is dit een handige manier.
Inderdaad. Dat is het enige voordeel van zo´n klapper.
Krijg het apezuur.
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Mister M. schreef:Ik gebruik de klappers om op te zitten , aangezien de stoeltjes niet zovaak schoon gemaakt worden is dit een handige manier.
Laat je stontvlekken achter op je stoeltje?
Gebruikersavatar
hammie
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 jan 2007, 12:58
Locatie: obdammer

Padre schreef:[..]


Laat je stontvlekken achter op je stoeltje?
soms moet je gewoon
wat doe je als een jood in je tuin staat te hinkelen???/


nog een keer schieten
Ignite
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mar 2007, 12:16

ik weet het niet zo goed eigenlijk.

Aan de ene kant vind ik ze wel tof, het maakt een heerlijk kabaal en kan opzekers sfeer bevorderlijk wezen. Eigenlijk zijn alle argumenten wel genoemd, zowel ten behoefte van de voor- als tegenstanders. Echter heb ik nog een kleine toevoeging: Die klappers zijn leuk, mits ze goed gebruikt worden. Maar de helft van het stadion is zo a ritmisch als maar zijn kan. Ik erger me meer aan de klunzigheid dat bij velen de kop opsteek tijdens het volgen van een simpel ritme, dan de klappers zelf. Men kan niet met die dingen overweg.

Daarnaast wil ik nog een kleine kantekening maken:
Ik vind dat de sfeer wel degelijk is verbeterd in de afgelopen maanden. Kijk naar AZ - newcastle, of AZ - nac voor de KNVB beker. De sfeer bij ons is eigenlijk nooit echt top geweest, maar het lijkt te komen. Wellicht dat ik te optimistisch ben, maar ik heb het gevoel dat het wel goed komt. Hebben de klappers hier iets mee te maken? Ik weet het niet, maar wellicht dat we niet moeten gokken. Wellicht dat de opkomende sfeer weer totaal weg valt wanneer het weer stil is zonder de klappers. Veel mensen vinden het moeilijk om op te staan en een nummer te starten wanneer het stil is.

Vriendelijke groeten,
Gebruikersavatar
01-Bart
Supporter
Berichten: 138
Lid geworden op: 20 okt 2006, 18:11

Ik vind klappers alleen bij EUFA-cup wedstrijden. Niet bij een wedstrijd voor de winterstop, niet bij de play-off$, niet bij de KNVB beker. ALLEEN bij de EUFA-cup wedstrijden.
I am the biggest red white dynamite!
Gebruikersavatar
A3ano86
Glory-hunter
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 mei 2007, 13:19

Ik begin die klappertjes ook wel een beetje zat te worden. Het voegt niks meer toe. RWF is een hele goede optie om het geld aan te besteden.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

A3ano86 schreef:Ik begin die klappertjes ook wel een beetje zat te worden. Het voegt niks meer toe. RWF is een hele goede optie om het geld aan te besteden.
Ik gebruik ze als placemat, ideaal. Maar daar heb ik er nu wel genoeg van. Ze moeten dit alleen doen als het echt er om spant, return UEFA cup wedstrijden enzo.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

A3ano86 schreef:Ik begin die klappertjes ook wel een beetje zat te worden. Het voegt niks meer toe. RWF is een hele goede optie om het geld aan te besteden.
Probleem is het em juist dat het niks kost. Ik denk dat ze volledig gesponsord worden + wat extra's. Minder klappers betekent minder extra's dus elke wedstrijd klappers.
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

01-Bart schreef:Ik vind klappers alleen bij EUFA-cup wedstrijden. Niet bij een wedstrijd voor de winterstop, niet bij de play-off$, niet bij de KNVB beker. ALLEEN bij de EUFA-cup wedstrijden.
Eens en het is wel een leuk aandenken aan een mooie UEFA-cup avond.
AwesomeZauce Alkmaar
Gebruikersavatar
pascal19
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 22 mei 2006, 15:26
Locatie: alkmaar

kAZper schreef:[..]
Eens en het is wel een leuk aandenken aan een mooie UEFA-cup avond.
ja ben ik het ook mee eens. alleen bij de andere wedstijden begind het nu echt heel vervelend te worden.
Klaas Molenaar
Supporter
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:02
Locatie: Heiloo

We zijn nog ongslagen bij wedstrijden waarbij er werd geklapperd. Dus uit bijgelooftechnische overwegingen wil ik ze handhaven.
Alkmaar nam op grootse wijze afscheid van twee zonen en stadion De Hout. De avond gloorde rood. In de ochtend waren velen blauw (VI: 17 mei 2006)
Gesloten