PSV

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 01 dec 2023, 22:58 En visie! Van mij mogen ze kampioen worden.
Huh, ben je AZ supporter?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 02 dec 2023, 19:39 Huh, ben je AZ supporter?
Pffff. Je snapt me wel. AZ wordt het zeker niet, dus kiezen uit twee kwaden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 02 dec 2023, 23:27 Pffff. Je snapt me wel. AZ wordt het zeker niet, dus kiezen uit twee kwaden.
Jij blijft doorgaan met je voorbarige conclusies. Je zei ook al dat het over was in Europa, maar AZ gaat op 14 december toch nog spelen voor overwintering
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 02 dec 2023, 23:31 Jij blijft doorgaan met je voorbarige conclusies. Je zei ook al dat het over was in Europa, maar AZ gaat op 14 december toch nog spelen voor overwintering
Dus jij denkt dat AZ nog kampioen kan worden. OK.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 03 dec 2023, 06:01 Dus jij denkt dat AZ nog kampioen kan worden. OK.
Ik zeg niet dat het het meest waarschijnlijk is, maar de kans is niet nul
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 03 dec 2023, 09:32 Ik zeg niet dat het het meest waarschijnlijk is, maar de kans is niet nul
Ik ben in dubio wat het beste resultaat is voor AZ bij de wedstrijd Feyenoord-PSV.
Een verlies van de Rotterdammers zet ons, mits we natuurlijk ook nog maar eens zien te winnen in Utrecht naast die kuipbewoners.
Echter laten de Eindhovenaren punten liggen en we treffen ze binnenkort, kan theoretisch, het verschil nog maar 4 punten bedragen.
Ik ga er vanuit dat Huiberts in de winter ook nog wel wat gaat doen op de transfermarkt (zie tabel footrankings in het Pascal topic), dus dan ligt alles in het tweede gedeelte weer open voor de huidige top 4.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 03 dec 2023, 09:32 Ik zeg niet dat het het meest waarschijnlijk is, maar de kans is niet nul
Het is bijna koddig.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 03 dec 2023, 10:27 Het is bijna koddig.
Dat vind ik nu van jouw voorbarigheid (iets als feit presenteren terwijl dat (nog) niet zo is) :D
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 03 dec 2023, 10:19 Ik ben in dubio wat het beste resultaat is voor AZ bij de wedstrijd Feyenoord-PSV.
Een verlies van de Rotterdammers zet ons, mits we natuurlijk ook nog maar eens zien te winnen in Utrecht naast die kuipbewoners.
Echter laten de Eindhovenaren punten liggen en we treffen ze binnenkort, kan theoretisch, het verschil nog maar 4 punten bedragen.
Zelfs 1 puntje als we drie punten halen tegen NEC (totaal onwaarschijnlijk)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 03 dec 2023, 10:58 Dat vind ik nu van jouw voorbarigheid (iets als feit presenteren terwijl dat (nog) niet zo is) :D
Je hebt de theorie en de feiten waar jij van uitgaat, en je hebt de praktijk, de werkelijkheid, kijken naar hoe dingen lopen.
Als je ziet hoe AZ voetbalt t.o. de andere twee kan je niet anders dan concluderen dat het koddig (en onrealistisch) is als je nu nog durft te beweren dat AZ kampioen wordt. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 03 dec 2023, 11:11 Je hebt de theorie en de feiten waar jij van uitgaat, en je hebt de praktijk, de werkelijkheid, kijken naar hoe dingen lopen.
Als je ziet hoe AZ voetbalt t.o. de andere twee kan je niet anders dan concluderen dat het koddig (en onrealistisch) is als je nu nog durft te beweren dat AZ kampioen wordt. :wink:
Voetbal is toch vaak een flow van een reeks resultaten. PSV zit de wind wel erg mee op dit moment (FC Twente, Sevilla).
Daarbij als je bij kunt blijven dan weet je niet wat Huiberts in de winter gaat doen. Neem aan dat ze toch alles dit seizoen (kijkend naar de achterstand van ajax) voor een CL ticket gaan, dus zal er nog wel wat geinvesteerd gaan worden en je weet dan niet hoe de clubs de winter uit komen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De Rode Baron schreef: 03 dec 2023, 11:22 Daarbij als je bij kunt blijven dan weet je niet wat Huiberts in de winter gaat doen. Neem aan dat ze toch alles dit seizoen (kijkend naar de achterstand van ajax) voor een CL ticket gaan, dus zal er nog wel wat geinvesteerd gaan worden en je weet dan niet hoe de clubs de winter uit komen.
Dit is ook volledig giswerk. Ik weet niet of we teveel moeten steunen op i) de bereidheid van AZ om de knip te trekken en vervolgens ii) het aankoopwerk van Huiberts.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 03 dec 2023, 11:11 Je hebt de theorie en de feiten waar jij van uitgaat, en je hebt de praktijk, de werkelijkheid, kijken naar hoe dingen lopen.
Als je ziet hoe AZ voetbalt t.o. de andere twee kan je niet anders dan concluderen dat het koddig (en onrealistisch) is als je nu nog durft te beweren dat AZ kampioen wordt. :wink:
Ik beweer niet dat AZ kampioen wordt, maar ook niet (zoals waar jij al vanuit lijkt te gaan bij jouw PSV kampioenswens) dat ze het op zeker niet worden.
Ik vind het beter alles open te laten en geen onnodige aannames te doen.
Laatst gewijzigd door differentcook op 03 dec 2023, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 03 dec 2023, 11:42 Ik beweer niet dat AZ kampioen wordt, maar ook niet (zoals waar jij al vanuit lijkt te gaan bij jouw PSV kampioenswens) dat ze het op zeker niet worden.
Ik vind het beter alles op te laten en geen onnodige aannames te doen.
Ik zou echt niet weten waarom ik geen aannames mag uiten en voorspellingen mag doen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 03 dec 2023, 11:49 Ik zou echt niet weten waarom ik geen aannames mag uiten en voorspellingen mag doen.
Het mag, maar iedere aanname die iemand doet zorgt in principe voor een issue (klein of groot)
Als je feitelijk blijft en onzekerheden accepteert, dan creer je iig geen wrijving met de werkelijkheid (en alles dat daar mee samenhangt)
Laatst gewijzigd door differentcook op 03 dec 2023, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 03 dec 2023, 11:42 Ik beweer niet [..]
Ik vind het beter alles open te laten en geen onnodige aannames te doen.
Iedere zin die je begint met 'Ik vind' is toch ook een aanname?
:lol:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 03 dec 2023, 12:04 Iedere zin die je begint met 'Ik vind' is toch ook een aanname?
:lol:
Nee, dat is een mening, geen aanname
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 03 dec 2023, 12:02 Het mag, maar iedere aanname die iemand doet zorgt in principe voor een issue (klein of groot)
En issues moeten we te allen tijde vermijden hier :lol: :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 03 dec 2023, 12:06 En issues moeten we te allen tijde vermijden hier :lol: :lol:
Issues zorgen dan weer wel voor gespreksstof. Heb het ook over issues voor jezelf (mensen raken vaak/meestal teleurgesteld door zelfgecreerde aannames/verwachtingen)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 03 dec 2023, 12:07 Heb het ook over issues voor jezelf (mensen raken vaak/meestal teleurgesteld door zelfgecreerde aannames/verwachtingen)
Precies daarom zeg ik ook dat AZ geen kampioen meer wordt. Om teleurstelling te voorkomen. Geen aanname, maar een mening.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie