Werd ingehaald door de realiteit

Werd ingehaald door de realiteit
Je mag het toch hopen……..
Dat sentiment leeft misschien wel bij de PSV-supporters, maar de spelers zullen echt niet met opzet gaan verliezen alleen om ajax te benadelen.
Niet met opzet wellicht. Maar ze zullen niet met de sterkste opstelling aantreden en met het mes tussen de tanden gaan spelen. En financieel gezien zou ik als Marcel Brands zijnde de technische staf sommeren om wél te verliezen.
Dat PSV 2e staat is eigenlijk een godswonder. Dat elftal zit al het gehele seizoen geen lijn in, totaal geen voetbal of smaakmakers (op die Simons na) en is verreweg de zwakste van de top 4. Ook al zou PSV met haar sterkste selectie aantreden dan nog zou het voor AZ geen probleem moeten zijn kijkend naar de selectie.
Eerste geruchten die ik lees gaan over Jon Dahl Tomasson (nee niet de geruchten over Feyenoord)De Rode Baron schreef: ↑24 mei 2023, 13:57 We gaan off topic, laten we dit niet doen![]()
Maar bij deze weten we het, Jansen voornaamste kandidaat PSV Eindhoven.
Elfrink zal over enkele dagen met naderende informatie komen.
Als PSV naar AZ komt zullen de verhalen rondom Pascal pas echt los gaan branden.differentcook schreef: ↑24 mei 2023, 14:39 Eerste geruchten die ik lees gaan over Jon Dahl Tomasson (nee niet de geruchten over Feyenoord)
Misschien is Max Huiberts wel de meest logische naam. Dan kan hij samen met zijn voorgangers Stewart en Brands gaan werken.![]()
Want dat kan niet, presteren met Bosz?differentcook schreef: ↑24 mei 2023, 21:38 Sorry, ik zie AZ liever goed presteren en dan neem ik Langedijk wel op de koop toe
Hij lijkt me daar niet de persoon voor nee.
Jansen ook niet. En die wekt niet de indruk dat daar verandering in gaat komen. Dan heb ik liever het leukere voetbal van Bosz.salmonyappi schreef: ↑25 mei 2023, 09:53 Wie weet…….prijzen pakken niet, want dat heeft hij nog nergens gedaan.
Grapjas, jij opteert voor Bosz omdat dat een verbetering voor AZ zou zijn, en ik lees in “verbetering” dan toch echt ook prijzen pakken, want dat verwijt je Jansen. Vervolgens opper ik dat en zeg jij “Jansen ook niet”. Dus iets leuker voetbal zonder prijzen dan maar? Waar zit de door jou gewenste vooruitgang dan? Alleen maar leuker voetbal. Wedden dat je dat op een gegeven moment ook te kort gaat vinden?
Lyon is toch een kutclub, doen het niet veel beter zonder hemdifferentcook schreef: ↑25 mei 2023, 10:21 Hij lijkt me daar niet de persoon voor nee.
2e met ajax
7e (bij ontslag) met Dortmund
8e en 9e (bij ontslag) met Lyon
en bij Leverkussen ook niet bovenmaats gepresteerd
Bij alle drie de laatste clubs ontslagen