Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Tja, wat voorspelbaar allemaal met die Slot. Alleen hij is wel kampioen geworden met Idrissi en jahanbakhsh.
Als hij dat kunstje ook flikt met Stengs en Boadu krabben Huiberts en co zich toch ook wel eens goed achter de oren.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1212
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

De Rode Baron schreef: 25 jul 2023, 14:36 Tja, wat voorspelbaar allemaal met die Slot. Alleen hij is wel kampioen geworden met Idrissi en jahanbakhsh.
Als hij dat kunstje ook flikt met Stengs en Boadu krabben Huiberts en co zich toch ook wel eens goed achter de oren.
Wij hadden met die jongens ook kampioen geworden als de competitie niet was gestopt door Corona. Huiberts heeft die jongens voor heel goed bod verkocht. Daar heeft de club nog steeds profijt van.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeTorenburch schreef: 25 jul 2023, 14:50 Wij hadden met die jongens ook kampioen geworden als de competitie niet was gestopt door Corona. Huiberts heeft die jongens voor heel goed bod verkocht. Daar heeft de club nog steeds profijt van.
Dat spreek ik niet tegen maar als ze dat ook in Rotterdam doen zal Huiberts zich toch wel goed (uit frustratie) achter de oortjes krabben.
Ze hebben nu wel weer een 10 die een mannetje in de diepte (Boadu) weg kan steken.
Zo wonnen wij doorgaans de topwedstrijden.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1212
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

De Rode Baron schreef: 25 jul 2023, 14:54 Dat spreek ik niet tegen maar als ze dat ook in Rotterdam doen zal Huiberts zich toch wel goed (uit frustratie) achter de oortjes krabben.
Ze hebben nu wel weer een 10 die een mannetje in de diepte (Boadu) weg kan steken.
Zo wonnen wij doorgaans de topwedstrijden.
Ja dat is waar, maar ik vind het vooral een zwaktebod van Slot. Het scoutingsbriefje dat hij heeft meegenomen is schijnbaar uitgespeeld.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 25 jul 2023, 14:54 Dat spreek ik niet tegen maar als ze dat ook in Rotterdam doen zal Huiberts zich toch wel goed (uit frustratie) achter de oortjes krabben.
Welnee wat een flauwekul. Die spelers hebben veel meer ervaring opgedaan en een bredere selectie met meer niveau achter zich dan wij toen hadden. AZ heeft goed gehandeld en van frustratie zal geen sprake zijn. En Boadu is er nog niet. De naam is genoemd ja, maar nog niet heel concreet.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6555
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kilkenny schreef: 25 jul 2023, 15:10 En Boadu is er nog niet. De naam is genoemd ja, maar nog niet heel concreet.
Boadu is stal van Raiola. Slot ook. Stengs ook.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DeTorenburch schreef: 25 jul 2023, 15:00 Ja dat is waar, maar ik vind het vooral een zwaktebod van Slot. Het scoutingsbriefje dat hij heeft meegenomen is schijnbaar uitgespeeld.
Het is gewoon wel grappig om te zien dat Feyenoord pas succes lijkt te boeken als ze AZ -vrij letterlijk- kopiëren. Benieuwd hoe lang het duurt voordat ze aan Koopmeiners gaan trekken :lol:.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

DiepeMast schreef: 25 jul 2023, 16:56 Benieuwd hoe lang het duurt voordat ze aan Koopmeiners gaan trekken :lol:.
Die is net verhuurd :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 25 jul 2023, 16:53 Boadu is stal van Raiola. Slot ook. Stengs ook.
Boadu is veel te duur qua aankoopbedrag en salaris voor een 2e spits. Heel misschien als Gimenez zou vertrekken. Maar dan wordt het wel weer een wat luie bedoening voor 010 principes.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 25 jul 2023, 14:36 Tja, wat voorspelbaar allemaal met die Slot. Alleen hij is wel kampioen geworden met Idrissi en jahanbakhsh.
Als hij dat kunstje ook flikt met Stengs en Boadu krabben Huiberts en co zich toch ook wel eens goed achter de oren.
Volgens mij doe je daar een aantal jongens die ook nog onder contract staan/stonden in Rotterdam tekort hoor en dat zeg ik met tegenzin. :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Boadu dus te duur, alleen al qua salaris.
Ze hebben dat Japannertje uit België op het oog (wel een lekker afmakertje zoals ik op youtube kan zien) alleen vraagt men daar ook de hoofdprijs.
Ik zie van Hooijdonk eerder komen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ aan de Maas. Iets anders kan ik er niet van maken :?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1825
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 26 jul 2023, 12:38AZ aan de Maas. Iets anders kan ik er niet van maken :?
"Het succes van de jeugd van AZ straalt ook af op Brandenburg, merkt hij. 'Er is naar mij geïnformeerd, ja', zegt de voormalig jeugdtrainer van AZ, sinds 2015 hoofd opleiding in Alkmaar, desgevraagd tegenover VI."

Het zou mij niets verbazen als dat Feyenoord is geweest.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6555
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 26 jul 2023, 12:38 AZ aan de Maas. Iets anders kan ik er niet van maken :?
Tja, het is gewoon de markt die zijn werk doet. Feyenoord is in veel opzichten een grote club en meer mogelijkheden. Dat is een aantrekkelijk aanbod voor spelers en staf. En dan nu met de Champions League erbij....
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ferry schreef: 26 jul 2023, 15:21 Tja, het is gewoon de markt die zijn werk doet. Feyenoord is in veel opzichten een grote club en meer mogelijkheden. Dat is een aantrekkelijk aanbod voor spelers en staf. En dan nu met de Champions League erbij....
Precies de reden waarom Slot interesse had.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 26 jul 2023, 18:44 IJzer smeden als het heet is. Met Champions League voetbal en een trainer als Slot goede spelers binnenhalen om door te groeien. Financieel wordt dat wel een flinke hypotheek
Luchtfietsen. Ze zijn al hun geld er al weer door heen aan het jagen en als het mislukt zitten ze weer met de gebakken peren. En ondertussen wordt dat staaltje betonrot in Zuid gammeler en gammeler. Topbeleid.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6555
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kilkenny schreef: 26 jul 2023, 20:38 Ze zijn al hun geld er al weer door heen aan het jagen en als het mislukt zitten ze weer met de gebakken peren. En ondertussen wordt dat staaltje betonrot in Zuid gammeler en gammeler. Topbeleid.
Ondertussen zijn ze AZ in een paar jaar tijd voorbijgestreefd in prestaties. Wat is nu het topbeleid?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 27 jul 2023, 09:12 Ondertussen zijn ze AZ in een paar jaar tijd voorbijgestreefd in prestaties. Wat is nu het topbeleid?
Dat zijn ze natuurlijk ook verplicht met 250% van de begroting. Topbeleid ligt een beetje in het midden denk ik. Ze durven in tegenstelling tot AZ tenminste flink te investeren na een goede verkoop. Waarmee ze binnen no time grote sportieve stappen hebben gezet. Aan de andere kant zijn ze hun salarishuis scheef aan het trekken en spelen ze in een gehuurd stadion dat van ellende bijna uit elkaar valt. Een financiële buffer opbouwen lijkt me verstandig. Tenzij ze nog steeds volledig op die 'havenbaronnen' vertrouwen in geval van nood.

De jeugdopleiding van Feyenoord staat nu wel aardig op de rit. Laten we eerlijk zijn: zij hadden in hun kampioenswedstrijd 5 zelf opgeleide spelers in de basis staan. AZ in datzelfde weekend 2.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Bullaude (een niet geheel onbekende naam voor ons) mag ook alweer vertrekken.
Nooit echt duidelijk geworden voor welk bedrag hij nu destijds naar Rotterdam is gekomen.
Er gingen verhalen dat AZ een bod op hem had gedaan van rond de 6 miljoen, maar dat de Rotterdammers hem hadden weg gekaapt voor 7 miljoen.
Later werd er beweerd hem voor 'slechts' 2 miljoen te hebben aangetrokken.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5439
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Bod van maximaal 1 miljoen doen dan.
Plaats reactie