Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6553
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 28 nov 2023, 22:08 Zo zie je maar weer dat Feyenoord ook maar een gewoon Hollands clubje is. Spaanse tegen Nederlandse top (miljarden tegen miljoenen) is een behoorlijk groot verschil. Ze krijgen een lesje effectiviteit vanavond.
Op basis van deze wedstrijd vermoed ik dat PSV gaat winnen zondag.
Tja, Atletico is misschien top 10-15 van Europa. Feyenoord zit meer in de top 20-30. Spaanse top tegen NLse top.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 29 nov 2023, 12:52 Tja, Atletico is misschien top 10-15 van Europa. Feyenoord zit meer in de top 20-30. Spaanse top tegen NLse top.
Dat zeg ik ! :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 29 nov 2023, 23:27 Dat zeg ik ! :lol:
Dat zei je niet :wink:

En miljarden versus miljoenen klopt niet. Begroting van Atletico is ongeveer 3 keer hoger dan Feyenoord.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 30 nov 2023, 09:08 Dat zei je niet :wink:

En miljarden versus miljoenen klopt niet. Begroting van Atletico is ongeveer 3 keer hoger dan Feyenoord.
Dat nou degene die altijd chargeert mij daar op gaat wijzen :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dat walgelijke Feyenoord scoort weer eens in de 93e minuut, Bah!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 07 dec 2023, 22:23 Dat walgelijke Feyenoord scoort weer eens in de 93e minuut, Bah!
En dan die gestoorde Slot zeggen dat ze 'eindelijk' eens geluk hebben

Man #-o
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1825
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 08 dec 2023, 15:38En dan die gestoorde Slot zeggen dat ze 'eindelijk' eens geluk hebben
Het is echt een naar mannetje langs de zijlijn als het niet naar de wens van de heer Slot gaat.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Net thuis uit mijn werk kijk ik wat naar Feyenoord tegen Celtic. Tjezus wat is Feyenoord zwalkend momenteel. Super zwak. Met een werkelijk abominabele Minteh (doet me wat aan Poku denken…..). Jammer dat we net nu tegen PSV moeten………


En dan scoort dat manneke ook nog……Zijn eerste geslaagde actie (vermoed ik).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12544
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De achteruitgang van Feyenoord lijkt samen te vallen met het vertrek van Pusic. Toeval?
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1210
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

differentcook schreef: 14 dec 2023, 00:24 De achteruitgang van Feyenoord lijkt samen te vallen met het vertrek van Pusic. Toeval?
Nee, dat denk (hoop) ik niet. :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Feyenoord binnen 18 minuten alweer op 2-0. Door aan te vallen.

Onze kut trainer vond dat niet nodig tegen een dramatisch Heracles
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1360
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 17 dec 2023, 14:01 Feyenoord binnen 18 minuten alweer op 2-0. Door aan te vallen.

Onze kut trainer vond dat niet nodig tegen een dramatisch Heracles
In mijn herinnering was dat nou uitgerekend de beste helft van AZ dit seizoen , die 1e helft tegen Heracles. Dat het toen niet al 4-0 stond bij rust was een wonder.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 17 dec 2023, 15:03 In mijn herinnering was dat nou uitgerekend de beste helft van AZ dit seizoen , die 1e helft tegen Heracles. Dat het toen niet al 4-0 stond bij rust was een wonder.
Maar na rust werd de 1-0 verdedigd. Dat zou bij Feyenoord nooit gebeuren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6553
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Met jaloezie kijk ik naar de intensiteit van de Feyenoorders. En met Beelen ook wel weer een knappe verdediger erbij.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 15 feb 2024, 18:21 Met jaloezie kijk ik naar de intensiteit van de Feyenoorders. En met Beelen ook wel weer een knappe verdediger erbij.
Een fitheid en strijdlust die we in Alkmaar zelden zien……..

Ze moeten gewoon weer eens gaan voetballen en die jongens vertellen en laten voelen dat ze voor hun plezier op voetbal zijn gegaan en dat het ook nu nog een leuk spelletje is. Bij AZ lijkt momenteel alles wel een probleem te worden. Die interviews na afloop van een wedstrijd…..hemeltergend ellendig….. Ze moeten echt wakker worden geschud!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12544
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 15 feb 2024, 18:59 Een fitheid en strijdlust die we in Alkmaar zelden zien……..

Ze moeten gewoon weer eens gaan voetballen en die jongens vertellen en laten voelen dat ze voor hun plezier op voetbal zijn gegaan en dat het ook nu nog een leuk spelletje is. Bij AZ lijkt momenteel alles wel een probleem te worden. Die interviews na afloop van een wedstrijd…..hemeltergend ellendig….. Ze moeten echt wakker worden geschud!
Ik denk dat Maarten Martens door de AZ media wordt ontzien in deze fase
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 15 feb 2024, 18:21 Met jaloezie kijk ik naar de intensiteit van de Feyenoorders. En met Beelen ook wel weer een knappe verdediger erbij.
:|

Spel is al weken echt niet om aan te zien. Ik denk dat zelfs Clasie mee zou kunnen op het huidige Feyenoord - niveau.

Ze hebben doorgaans minder balbezit dan de tegenstander, doelpunten komen letterlijk uit de lucht vallen of de arbitrage helpt mee. Als dat even niet zo is gaan ze gezamenlijk gillen.

Hebben ook geen vleugels en Stengs is de enige die wat creativiteit brengt.

Het is dat ze een sterke verdediging (met name de backs, Hancko en keeper) hebben staan en de KNVB ze - letterlijk - wekelijks helpt, want anders had de wereld er heel anders uit gezien.

Slot heeft heel veel geleerd van Mourinho.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 16 feb 2024, 10:57 :|

Spel is al weken echt niet om aan te zien. Ik denk dat zelfs Clasie mee zou kunnen op het huidige Feyenoord - niveau.

Ze hebben doorgaans minder balbezit dan de tegenstander, doelpunten komen letterlijk uit de lucht vallen of de arbitrage helpt mee. Als dat even niet zo is gaan ze gezamenlijk gillen.

Hebben ook geen vleugels en Stengs is de enige die wat creativiteit brengt.

Het is dat ze een sterke verdediging (met name de backs, Hancko en keeper) hebben staan en de KNVB ze - letterlijk - wekelijks helpt, want anders had de wereld er heel anders uit gezien.

Slot heeft heel veel geleerd van Mourinho.
Stengs is ook geen geweldenaar waar je het van moet hebben.
Voetbal kent altijd een golfbeweging, nu zijn het dit seizoen ajax en AZ die werkelijk niet meer vooruit te branden zijn. Feyenoord zie je ook steeds stroever draaien en zijn net als AZ vleugellam. PSV was vorig seizoen 'voetballend' de minste van de top 4, ondanks dat ze er nog een aardig eindresultaat hebben behaald.
Mogelijk dat na dit seizoen de verhoudingen weer helemaal anders liggen, maar dat de eredivisie er weer coëfficiënt matig hun behaalde positie (3 CL tickets) opden duur weer in gaat leveren door de matige resultaten van alle eredivisieclubs was/is dit seizoen uiterst gunstig om in je competitie een goede uitgangspositie te behalen om nog aan het miljardenbal te kunnen deelnemen. Daarom zonde, de resultaten van ajax en feyenoord, ook voor PSV zie ik het somber in want die zijn ook wel weer over hun hoogtepunt heen dat alles maar goed valt.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 16 feb 2024, 16:03 Stengs is ook geen geweldenaar waar je het van moet hebben.
Voetbal kent altijd een golfbeweging, nu zijn het dit seizoen ajax en AZ die werkelijk niet meer vooruit te branden zijn. Feyenoord zie je ook steeds stroever draaien en zijn net als AZ vleugellam. PSV was vorig seizoen 'voetballend' de minste van de top 4, ondanks dat ze er nog een aardig eindresultaat hebben behaald.
Ondertussen scoorde PSV wel even de meeste doelpunten van de eredivisie (8 meer dan kampioen Feyenoord) en werd Feyenoord toen ook al wekelijks geholpen door de arbitrage. Met name rond de winterstop.

Maar goed. De media hadden bedacht dat Slot een toptrainer was en Kokcu een geweldenaar.

In dat stigma moeten we dan blijven hangen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Update:

Overzichtje van Slot met Feijenoord tegen clubs met grotere begroting:

2021/2022 (2x winst, 2x gelijkspel en 3x verlies):

OM - W en G
AS Roma - V

PSV - W en G
ajax - V en V

(NB: uitgeschakeld door Twente in de beker ...)

2022/2023 (3x winst, 2x gelijkspel en 4x verlies)

Lazio: W en V
AS Roma: W en V

PSV: V en G
ajax: W en G en V (in de beker; tegen het ajax van John Heitinga)

2023/2024 (3x winst, 3x gelijk, 5x verlies):

PSV: V (JC Schaal)

ajax: W
Atletico: V
Lazio: W
Lazio: V
PSV: V
PSV: W (VAR - beker)
PSV: G
Atletico: V
Roma: G
Roma: G


Arne Slot bij Feijenoord tegen clubs met een grotere begroting: 27 wedstrijden (8W, 7G, 12V).

(Celtic is twijfelgeval, maar door winst en verlies, maakt het over de hele linie niet uit.)

Je kan eigenlijk wel stellen dat als Slot in de knock - out - fase een tegenstander met grotere begroting tegenkomt het einde verhaal is. Alleen OM was dus een uitzondering en dat was ook nog met hangen en wurgen en door een blessure van Payet.

Hier is PSV dan - één keer - aan toegevoegd omdat de VAR weigerde Lang een penalty en Wieffer rood te geven.

Slot heeft bovendien het geluk dat ajax al jaren ondermaats presteert.

Kan iemand mij uitleggen waarom Slot zo op een voetstuk wordt geplaatst en daadwerkelijke toptrainers (die ook simpel met hem afrekende: Ten Hag, Schmidt, Bosz en zelfs een gevallen Mourinho) vaak kritiek krijgen.

(Het is mijns inziens gewoon puur media - sentiment.)
Plaats reactie