Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
7
15%
Nou even dan...
11
23%
Prima!
29
62%
 
Totaal aantal stemmen: 47
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6679
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kilkenny schreef: 20 dec 2020, 14:06 Is dit ook net als ketchup? Als het eenmaal loopt dan...
Ik denk dat de ballon nu leegloopt. Sinds Advocaat het vertrek heeft aangekondigd.

En dat er nu opeens geen 200 miljoen is - tja, wie had dat nou kunnen vermoeden?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2264
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Lekker met honderden supporters zingen, springen en fakkels afsteken bij de laatste training voor 020-010... #-o

Kooi er omheen en drie weken met z'n allen in de buitenlucht in groepsquarantaine laten. Het voeren dan maar van afstand doen.

En die spelers maar een beetje dom staan klappen voor die supporters. Als ze enig besef hadden van wat er gaande is in de wereld, hadden ze de supporters verzocht naar huis te gaan.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Gekkies.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16366
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 16 jan 2021, 15:31 Gekkies.
Sukkels, mafkezen, asocialen dekt de lading beter..........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Je zou bijna hopen dat ze het oplopen.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2264
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

AlkmaarForever schreef: 16 jan 2021, 18:25 Je zou bijna hopen dat ze het oplopen.
Ja, vandaar die kooi erom. Zodat ze niet anderen kunnen besmetten dan hun eigen groep. Oude sporthal of leegstaande loods is overigens ook prima geschikt.

Zucht...
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9256
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Pusic zeker, mogelijk Svensson en dan weten we nog niet wat voor andere trucs er gaan komen.

Zo kan ik ook 'beleid' maken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Het is wel te hopen dat AZ nu niet weer zo'n situatie gaat
creeren zoals toen met ajax. Werkt alleen maar tegen de club, die toch al
bekend staat als een calimero met lange tenen. Spelers kunnen naar een anders club
gaan, en vaak op initatief van de nieuwe trainer. Is niets nieuws aan. Meer zal er niet
gebeuren, want Feyenoord heeft, ondanks de geruchten over buitenlandse investeringen
geen geld. Waar ik me meer zorgen om maak, is de ronduit te zwakke selectie van AZ.
In ieder linie is beslist versterking nodig en dan hoop ik op spelers die leiding kunnen
geven aan het team en vooral spelers die "de mouwen opstropen" (lekker ouderwets
maar ik weet zo even niets beters). Een mentaliteitskwestie waarvan de belangrijkheid schijnbaar bij
de leiding bij AZ nog niet helemaal is doorgedrongen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6679
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik zou me niet druk maken om Pusic. Een assistent, een waterdrager, een pilonnendrager.

Svensson heeft nog minder dan 6 maanden een contract - en volgens mij is het dan toegestaan om met de speler te onderhandelen zonder dat je de huidige club hoeft te informeren.

Nu geen lange tenen svp. Dan had je de zaken met Svensson zelf maar op orde moeten hebben. Hier moet je ook in de spiegel kunnen kijken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9256
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 30 jan 2021, 20:30 Ik zou me niet druk maken om Pusic. Een assistent, een waterdrager, een pilonnendrager.

Svensson heeft nog minder dan 6 maanden een contract - en volgens mij is het dan toegestaan om met de speler te onderhandelen zonder dat je de huidige club hoeft te informeren.

Nu geen lange tenen svp. Dan had je de zaken met Svensson zelf maar op orde moeten hebben. Hier moet je ook in de spiegel kunnen kijken.
Dat we zelf de zaken met Svensson beter op orde hadden moeten hebben ben ik het mee eens.
Overigens zijn dit niet de eerste plunderingen uit de AZ organisatie men is in het totale rijtje vergeten dat Koen Stam bijvoorbeeld ook al in Rotterdam rondloopt en dat is gewoon ronduit vervelend.

Een beetje daar iets van vinden mag dan toch wel en is een volkomen andere situatie dan het verhaal met ajax dat gewoon niet een altijd even stevige basis had.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6679
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 02 feb 2021, 16:49 Een beetje daar iets van vinden mag dan toch wel [..]
Van mij wel. Maar is een beetje vergelijkbaar met onze roof bij Willem II destijd: Van Geel, Jaliens, Mathijsen en Dembele...
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9256
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 02 feb 2021, 17:43 Van mij wel. Maar is een beetje vergelijkbaar met onze roof bij Willem II destijd: Van Geel, Jaliens, Mathijsen en Dembele...
Was Willem 2 op dat moment een directe concurrent? Volgens mij zijn er ook wel bedragen betaald toen toch?
Ik snap je punt natuurlijk wel.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9256
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Over Koen Stam gesproken: het plan is duidelijk, Koen Stam is vandaag toegevoegd als assistent van de staf van Advocaat en zal dus ook mogelijk assistent van Slot worden.

Daarmee is op John de Wolf na de volledige staf van Feyenoord ex-AZ staf.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

DeZuivelDuivel schreef: 03 feb 2021, 17:23 Over Koen Stam gesproken: het plan is duidelijk, Koen Stam is vandaag toegevoegd als assistent van de staf van Advocaat en zal dus ook mogelijk assistent van Slot worden.

Daarmee is op John de Wolf na de volledige staf van Feyenoord ex-AZ staf.
Omdat die babbelzieke Joegoslaaf nu naar Willem II is en Cor Pot ook uit de roulatie is, is het niet meer dan logisch dat er iemand moet doorschuiven om die positie op te vullen, lijkt mij niet echt een plan achter te zitten. Of zie jij ook in het ontslag van Pusic ook een plan van Max om Kenneth Goudmijn bij het eerste te krijgen? Lijkt mij gewoon reageren op de omstandigheden.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9256
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Gatalin schreef: 04 feb 2021, 11:55 Omdat die babbelzieke Joegoslaaf nu naar Willem II is en Cor Pot ook uit de roulatie is, is het niet meer dan logisch dat er iemand moet doorschuiven om die positie op te vullen, lijkt mij niet echt een plan achter te zitten. Of zie jij ook in het ontslag van Pusic ook een plan van Max om Kenneth Goudmijn bij het eerste te krijgen? Lijkt mij gewoon reageren op de omstandigheden.
Je bedoelt zoals het plan met zowel Slot en blijkbaar Jansen al langer was dat ze hoofdtrainer konden worden na het vertrek van de hoofdtrainer waar ze assistent van waren?

Je haalt niet 'per ongeluk' 3 man aan staf bij AZ weg. Het zou toeval kunnen zijn, maar je moet niet vergeten dat hoewel Stam eerder in Rotterdam was dan Slot de afstand niet al te groot was en de heibelzomer best een rol kan hebben gespeeld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Wat is het toch een waardeloze club !!!!
Laatst gewijzigd door multatuli op 05 feb 2021, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Je zit in het 010 topic, niet in 020. :lol:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AlkmaarForever schreef: 05 feb 2021, 10:19 Je zit in het 010 topic, niet in 020. :lol:
010, 020, allemaal hetzelfde :mrgreen:
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 05 feb 2021, 10:30010, 020, allemaal hetzelfde :mrgreen:
Allebei stront.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AlkmaarForever schreef: 05 feb 2021, 10:35 Allebei stront.
Allebei nare clubs ja. Ik liep trouwens te zoeken om mijn post te verplaatsen, maar ik zie geen Anti 020 topic meer. Kijk ik niet goed of is die weg gehaald.
Plaats reactie