Anti 010 topic

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje

Anti 010 topic...

Doe niet zo kinderachtig
4
15%
Nou even dan...
6
23%
Prima!
16
62%

Totaal aantal stemmen: 26
MarkusHenriksen19
Dagjesmens

Begint Slot al een beetje spijt te krijgen voor zijn keuze? Het wordt wel bijna komisch zo als Senesi, Haps en misschien Berghuis ook vertrekken. De rest kan niet beter of wil geen stap extra zetten. Zelfs de play-offs worden nog spannend want Utrecht doet het best goed de laatste weken. Ondertussen komt de vraag of Dick nog verder wil, dan kan Slot het meteen proberen in de play-offs.
'Deze spelers zijn niet top. Het zijn goede spelers die topspelers willen worden.' ~ Louis van Gaal, juli 2008
Forza AZ
Beheerder
Contacteer:

MarkusHenriksen19 schreef: 02 mei 2021, 14:42 Zelfs de play-offs worden nog spannend want Utrecht doet het best goed de laatste weken.
Feyenoord speelt z'n play-off wedstrijd(en) wel thuis (er even van uit gaan dat ze niet alsnog door Utrecht worden ingehaald in de competitie). Maar dan nog kunnen ze (zonder publiek waarschijnlijk) best verliezen van Utrecht of misschien wel al in de 1e ronde van Sparta. :lol:
DeZuivelDuivel
Basisspeler

MarkusHenriksen19 schreef: 02 mei 2021, 14:42 Begint Slot al een beetje spijt te krijgen voor zijn keuze? Het wordt wel bijna komisch zo als Senesi, Haps en misschien Berghuis ook vertrekken. De rest kan niet beter of wil geen stap extra zetten. Zelfs de play-offs worden nog spannend want Utrecht doet het best goed de laatste weken. Ondertussen komt de vraag of Dick nog verder wil, dan kan Slot het meteen proberen in de play-offs.
Ach met een beetje pech is hij maandag al hoofdtrainer en mag hij gezellig het seizoen afsluiten met een smet op zijn blazoen.
SimonPoulsen
Oude garde

Ik zet de popcorn alvast klaar voor de play-offs🍿🍿.
Kilkenny
Moderatort

Ik denk niet dat Slot zijn vingers gaat branden aan de play offs.

Forza AZ schreef: 02 mei 2021, 14:52 Feyenoord speelt z'n play-off wedstrijd(en) wel thuis (er even van uit gaan dat ze niet alsnog door Utrecht worden ingehaald in de competitie). Maar dan nog kunnen ze (zonder publiek waarschijnlijk) best verliezen van Utrecht of misschien wel al in de 1e ronde van Sparta. :lol:
Spelen ze geen tweeluiken meer zoals wij een paar jaar terug?
'Deze spelers zijn niet top. Het zijn goede spelers die topspelers willen worden.' ~ Louis van Gaal, juli 2008
Forza AZ
Beheerder
Contacteer:

MarkusHenriksen19 schreef: 02 mei 2021, 21:04 Spelen ze geen tweeluiken meer zoals wij een paar jaar terug?
Dit seizoen zijn het enkele wedstrijden omdat het competitieschema anders te vol werd. Dit vanwege de late start van de competitie. Volgend seizoen is het wel weer gewoon met een uit en thuiswedstrijd.
DeZuivelDuivel
Basisspeler

Kilkenny schreef: 02 mei 2021, 16:49 Ik denk niet dat Slot zijn vingers gaat branden aan de play offs.
Goed gedacht, raar verhaal inmiddels in rotterdam.
salmonyappi
Gewoon Dirk

Van VI
Martijn Krabbendam, clubwatcher van Feyenoord, is ervan overtuigd dat de Rotterdammers zullen gaan proberen om Guus Til in de aankomende transferperiode binnen te halen. De middenvelder van Spartak Moskou is precies de speler waar Arne Slot naar op zoek is.
Til (23) heeft nog een doorlopend contract bij Spartak, dat de middenvelder dit seizoen verhuurt aan SC Freiburg. In Duitsland komt Til niet veel aan spelen toe. 'Ik denk nog steeds, ook al is er geen geld, dat Feyenoord er alles aan zal gaan doen om Til binnen te halen', zei Krabbendam maandagmiddag aan tafel bij Kees Jansma.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Langedijk
Kristen

salmonyappi schreef: 10 mei 2021, 17:43Van VI
De middenvelder van Spartak Moskou is precies de speler waar Arne Slot naar op zoek is.

Dat hangt er vanaf hoe je wilt gaan spelen lijkt me. Til is een technische beperkte renner die al 2 jaar nauwelijks heeft gespeeld. Niet echt een droomkandidaat als je het mij vraagt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
salmonyappi
Gewoon Dirk

Langedijk schreef: 10 mei 2021, 18:43 De middenvelder van Spartak Moskou is precies de speler waar Arne Slot naar op zoek is.

Dat hangt er vanaf hoe je wilt gaan spelen lijkt me. Til is een technische beperkte renner die al 2 jaar nauwelijks heeft gespeeld. Niet echt een droomkandidaat als je het mij vraagt.
Zou Til het überhaupt willen? Die volgt toch ook alle perikelen rondom Feyenoord?
Ik denk dat Slot een hardwerkende veellopende doelpuntmakende speler wil, maar of dat werkt met de spelers die om hem heen lopen? Bij Spartak en Freiburg in ieder geval niet.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Basisspeler

Langedijk schreef: 10 mei 2021, 18:43 De middenvelder van Spartak Moskou is precies de speler waar Arne Slot naar op zoek is.

Slot heeft zijn speelstijl ontwikkeld op een speler als Til. een lopende en scorende 10 die eventueel als valse 9 naast de spits kan opduiken (maar geen echte valse 9 kan zijn omdat er dus nog gewoon een spits voor loopt). Het probleem lijkt mij echter dat ze in Rotterdam exact dat soort spelers altijd al gehad hebben.
Plaats reactie