Complimenten voor AZ

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
MariekeAZ
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2007, 10:17
Contacteer:

Djep schreef:(lite)Bier :)
\:D/
Gebruikersavatar
AlfoAlkmaar
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2007, 15:13
Locatie: Alkmaar

en AZ munten. handig en leuk 8)
Sempre e solo noi. FORZA AZ
Gebruikersavatar
Jan de Hooli
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 mar 2005, 13:05
Locatie: Delft

Die nieuwe voice-over bij AZ.tv. Volgens mij is dit dezelfde als die je wel eens hoort bij (ik geloof) SBS 6 en andere zenders. Zal vast aardig wat duiten gekost hebben.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jan de Hooli schreef:Die nieuwe voice-over bij AZ.tv. Volgens mij is dit dezelfde als die je wel eens hoort bij (ik geloof) SBS 6 en andere zenders. Zal vast aardig wat duiten gekost hebben.
ja, inderdaad een drastische verbetering.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Complimenten voor AZ dat ze tenminste niet zelf met een duosjaal voor de bekerfinale komen. (Tenminste, ik heb hem nog niet gezien, een 'officiele'?)
Hebben ze het licht gezien?
...-
Gebruikersavatar
Hoekie
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 mar 2007, 12:56

Voor het aantrekken van Inter bij de seizoensopening!
since 1987
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Het nieuwe shirt!
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

Antti Opdam schreef:Het nieuwe shirt!
Dat shirt is inderdaad wel een flinke stap in de goede richting.
Gebruikersavatar
Captain Jack Sparrow
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 apr 2007, 20:06
Locatie: Thuis

Voor dat ze mij vandaag gebeld hebben om te zeggen dat ik in aanmerking kwam voor een seizoenkaart.
Vak M
AZ-ter sinds 1960, m.i.v. seizoen 2008-2009 in Vak N Rij 27
Gebruikersavatar
andri
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:20

Captain Jack Sparrow schreef:Voor dat ze mij vandaag gebeld hebben om te zeggen dat ik in aanmerking kwam voor een seizoenkaart.
Vak M
Sinds wannneer sta je op de wachtlijst, want ik wacht ook nog op een belletje?
Gebruikersavatar
Captain Jack Sparrow
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 apr 2007, 20:06
Locatie: Thuis

andri schreef:[..]


Sinds wannneer sta je op de wachtlijst, want ik wacht ook nog op een belletje?

Ik stond als nummer 135 sinds voor het begin van het vorige seizoen
Laatst gewijzigd door Captain Jack Sparrow op 18 jul 2007, 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.
AZ-ter sinds 1960, m.i.v. seizoen 2008-2009 in Vak N Rij 27
Underground

Captain Jack Sparrow schreef:Voor dat ze mij vandaag gebeld hebben om te zeggen dat ik in aanmerking kwam voor een seizoenkaart.
Vak M
Welkom in vak M zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Captain Jack Sparrow schreef:[..]



Ik stond als nummer 135 sinds voor het begin van het vorige seizoen
Wat dus ook betekend dat er 135 seizoenskaarten zijn opgezegd, toch?
Wat zullen die een spijt krijgen als AZ dit seizoen kampioen word en mooie overwinningen haalt tegen grote tegenstanders in de UEFA Cup.
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Of deze mensen zijn overleden wat ook nog weleens gebeurt tijdens AZ.
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

mouse schreef:Of deze mensen zijn overleden wat ook nog weleens gebeurt tijdens AZ.
Er zullen inderdaad gerust een aantal overleden supporters tussen zit, maar 135 lijkt me dan alsnog een beetje veel.
Gebruikersavatar
Captain Jack Sparrow
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 apr 2007, 20:06
Locatie: Thuis

falcx schreef:[..]


Wat dus ook betekend dat er 135 seizoenskaarten zijn opgezegd, toch?
Wat zullen die een spijt krijgen als AZ dit seizoen kampioen word en mooie overwinningen haalt tegen grote tegenstanders in de UEFA Cup.
Volgens mij zijn ze aan het schuiven gegaan, en de Victorietribune daarvan zijn nu volgens mijn informatie de onderste 8 rijen aan de seizoenkaarten toegevoegd. Vorig jaar konden de supporters welke op de wachtlijst stonden elk voor 3 wedstrijden voor deze stoelen kaarten kopen.
Nu deze plaatsen in de seizoenkaartenverkoop zijn gegaan krijg je dus MEER seizoenkaarthouders. Door deze extra plaatsen erbij, zijn ze aan het schuiven gegaan, en dus konden we (met meerdere plaatsen naast elkaar) een seizoenkaart bemachtigen.
AZ-ter sinds 1960, m.i.v. seizoen 2008-2009 in Vak N Rij 27
Gebruikersavatar
Captain Jack Sparrow
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 apr 2007, 20:06
Locatie: Thuis

Vak M schreef:[..]


Welkom in vak M zou ik zeggen.
Dank u wel, fijn dat we welkom in dit vak zijn.
Vorig seizoen moest ik het doen met de losse kaartverkoop voor vak K, hetgeen meestal wel lukte, maar ik moest er wel op tijd bij zijn. Stond altijd binnen het half uur bij de administratie van AZ zodra de kaarten welke niet door de tegenpartij waren afgenomen in de verkoop kwamen.
AZ-ter sinds 1960, m.i.v. seizoen 2008-2009 in Vak N Rij 27
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1650
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Captain Jack Sparrow schreef:[..]


Volgens mij zijn ze aan het schuiven gegaan, en de Victorietribune daarvan zijn nu volgens mijn informatie de onderste 8 rijen aan de seizoenkaarten toegevoegd. Vorig jaar konden de supporters welke op de wachtlijst stonden elk voor 3 wedstrijden voor deze stoelen kaarten kopen.
Nu deze plaatsen in de seizoenkaartenverkoop zijn gegaan krijg je dus MEER seizoenkaarthouders. Door deze extra plaatsen erbij, zijn ze aan het schuiven gegaan, en dus konden we (met meerdere plaatsen naast elkaar) een seizoenkaart bemachtigen.
Volgens mij zijn er wel meer opzeggingen, want ik heb gehoord dat vak A wordt omgezet in businessplaatsen. De mensen die hierdoor moeten verkassen, hebben voorrang op de wachtlijst. De opzeggingen zijn hopelijk azijnzeikers en/of 020 'ers. Komt de sfeer alleen maar ten goede.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Captain Jack Sparrow
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 apr 2007, 20:06
Locatie: Thuis

Voltreffer Vick schreef:[..]
Volgens mij zijn er wel meer opzeggingen, want ik heb gehoord dat vak A wordt omgezet in businessplaatsen. De mensen die hierdoor moeten verkassen, hebben voorrang op de wachtlijst.
Ik kon kiezen tussen vak B2 rij 8, vak J rij 4 en vak M hogenummer (zeg niet welke) van wege de hoge rijnummer hebben we gekozen voor vak M, de twee andere geven kans op nattigheid bij regen.
De opzeggingen zijn hopelijk azijnzeikers en/of 020 'ers. Komt de sfeer alleen maar ten goede.
Moet zo zijn 020 of zo, ik kan er echt niet bij, dat je je seizoenkaart opzeg!
Natuurlijk heb je mensen die ziek worden, overlijden, of verhuizen. Op zeg 16000 seizoenkaartenhouders- in mijn geval 135 man- die geen kaart meer nemen, kan ik mee leven. Niet eens 1%. Dus een op de honderd stapt eruit om het zo maar eens te verwoorden. Vind ik niet veel.
AZ-ter sinds 1960, m.i.v. seizoen 2008-2009 in Vak N Rij 27
Gebruikersavatar
andri
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:20

Nou ik blijf wel hopen op een belletje van AZ. :( :(
Plaats reactie