In dat geval geef ik ze gelijk

Dat klopt, maar er is nog zoveel meer dan Hollandse meuk naast prog.
Ik heb er niet mee te maken, maar horende aan je beschrijving en ook af en toe wat meekrijgend wat over de tribunes schalt worden de bezoekers echt gemarteld! Ik zou het niet trekken, echt disrespect voor de AZ supporter.salmonyappi schreef: ↑25 mei 2023, 08:30 Naast de muziek op de tribune is er ook de muziek in de kantine. Elke keer als een bakkie koffie of biertje ga drinken in de pauze komt er van die verschrikkelijke Hollandse meuk over me heen. Van die Frans Bauer-achtige shit: vierkwartsmaatjes met onnoemlijk slechte teksten. Waarom denken ze bij AZ dat alle voetbalsupporters dat hoempa hoempa leuk zouden vinden? Ik erger me er al jaren aan. Klachten inzenden heeft niet geholpen………
Nee, mee eens hoor. Prog is geen muziek voor stadions en kantines.differentcook schreef: ↑27 mei 2023, 14:09
(prog rock, wat overigens inmiddels verre van progressief te noemen is, zou ik ook niet doen trouwens)
Prog is meer van de 70'ssalmonyappi schreef: ↑27 mei 2023, 23:15 Nee, mee eens hoor. Prog is geen muziek voor stadions en kantines.
Wat je bedoelt met “prog is inmiddels verre van progressief” is me niet duidelijk.
Nee joh, een zeer bloeiend genre. Ik kan zo 20 uitstekende bands opnoemen die nog prima nieuwe muziek maken.
Er zullen best genoeg bandjes zijn die dit genre spelen, maar ontwikkelt het genre zich nog serieus of blijft het meer van hetzelfde?salmonyappi schreef: ↑28 mei 2023, 15:18 Nee joh, een zeer bloeiend genre. Ik kan zo 20 uitstekende bands opnoemen die nog prima nieuwe muziek maken.
Eens dat het eind ‘60 begin ‘70 begon, met Pink Floyd, Genesis, Kansas, Rush etc. maar geëindigd is het zeker niet. Ook progmetal is een zeer levend genre!
Het ontwikkelt zich, maar er zijn ook bands die graag old-school-symfo blijven spelen, maar wel meegaan met de tijd en de mogelijkheden qua nieuwe stromingen en instrumentarium.differentcook schreef: ↑28 mei 2023, 16:42 Er zullen best genoeg bandjes zijn die dit genre spelen, maar ontwikkelt het genre zich nog serieus of blijft het meer van hetzelfde?