Wie moet de penalty's nemen?

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Waar maken jullie je druk om. Om de hooguit 2 pingels die je krijgt van de lamzakken die zich scheidsrechter noemen?
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Je kan je beter druk maken om wie ze gaat tegenhouden aan onze kant :shock: !
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

El Magico schreef:Je kan je beter druk maken om wie ze gaat tegenhouden aan onze kant :shock: !
De paal misschien? :mrgreen:
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

GrandMaster T. schreef: Nu 'zekerheidje' Landzaat vertrokken is hebben we dus een vacature openstaan als het gaat om de penalty's. Ik ben benieuwd hoe het forum denkt over deze kwestie.
Waarom kan ik me dan alleen die ene penalty herinneren die mis ging?? :( :( ](*,)

Koevermans. Ik krijg steeds meer respect voor deze jongen. Hij schiet de ballen er zo makkelijk in! Mocht Koevermans de basisplaats weten vast te houden dan zie ik hem ook nog wel geselecteerd worden voor Oranje in plaats van Vennegoor (die minder gaat presteren bij Celtic
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Hugie schreef:aangezien Cziommer al genoeg te doen heeft: vrije trappen, corners en in zijn rol als 10.
Dus? Is hij dan te moe voor de aanloop?
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

Cziommer is denk ik goed hierin, anders zie ik het de ervaren Arveladze wel doen, of Koevermans die het steeds beter doet, of Gudjonsson die volgens mij ook wel aardig kan schieten.
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
Bobbie
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jul 2006, 09:22
Locatie: Oudorp

Cziommer lijkt mij ook. Duitsers schieten die penalties er normaal gesproken wel koelbloedig in...
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Bobbie schreef:Cziommer lijkt mij ook. Duitsers schieten die penalties er normaal gesproken wel koelbloedig in...
Ben bang dat Cziommer het op een gegeven moment te mooi wil doen waardoor er gemist wordt. Uiteraard gebeurt dit dan niet op het moment dat we al met 3-0 voorstaan maar bij 1-0 achter...

Koevermans, hollandse degelijkheid en nuchterheid!
Bobbie
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jul 2006, 09:22
Locatie: Oudorp

AZ Twello schreef:[..]


Ben bang dat Cziommer het op een gegeven moment te mooi wil doen waardoor er gemist wordt. Uiteraard gebeurt dit dan niet op het moment dat we al met 3-0 voorstaan maar bij 1-0 achter...

Koevermans, hollandse degelijkheid en nuchterheid!
Leg even uit. Want als je al de penaltie mooi gaat nemen, is dat toch als je dik voorstaat (3-0 dus) en als je achter staat juist niet.

Het lijkt mij precies andersom dus...
Gebruikersavatar
Vakkie X
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 feb 2005, 14:52

AZ Twello schreef:[..]


Ben bang dat Cziommer het op een gegeven moment te mooi wil doen waardoor er gemist wordt. Uiteraard gebeurt dit dan niet op het moment dat we al met 3-0 voorstaan maar bij 1-0 achter...

Koevermans, hollandse degelijkheid en nuchterheid!
Hmm Max Huiberts praktijken. 8)
Bobbie
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jul 2006, 09:22
Locatie: Oudorp

Vakkie X schreef:[..]


Hmm Max Huiberts praktijken. 8)
Die scoort toch alleen met een omhaal? :P
Gebruikersavatar
n3o
Steward
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 aug 2006, 15:01
Locatie: Alkmaar

Cziommer
Alle neuzen in dezelfde richting,naar beneden..
haroldinho
Herry en/of Berry
Berichten: 60
Lid geworden op: 31 aug 2005, 14:21
Locatie: Sydney

ik ben ook voor de Duitse degelijkheid van Cziommer
Gebruikersavatar
UrL
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2006, 10:24
Locatie: Heerhugowaard

Schaars lijkt mij daar de geschikte kandidaat voor. Komt altijd erg koeltjes over.
"Men stopt niet met gamen, omdat men oud wordt. Men wordt oud, omdat men stopt met gamen!"
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

AZ Twello schreef:[..]


Waarom kan ik me dan alleen die ene penalty herinneren die mis ging?? :( :( ](*,)

Koevermans. Ik krijg steeds meer respect voor deze jongen. Hij schiet de ballen er zo makkelijk in! Mocht Koevermans de basisplaats weten vast te houden dan zie ik hem ook nog wel geselecteerd worden voor Oranje in plaats van Vennegoor (die minder gaat presteren bij Celtic)
Als Van Basten op het EK nog bondscoach is, is Koevermans zeker het nieuwe 'breekijzer'. We hadden hem ook eigenlijk tot 2011 of 12 vast moeten leggen ipv 2010, want die jongen is misschien een laatbloeier, maar gaat het toch nog helemaal maken.

En wat de penalty's betreft vind ik eigenlijk Gudjonsson, een veel harder schot dan Cziommer. Als die geen basisplaats heeft, dan maakt het me niet zo veel uit. Van Gaal moet maar iemand kiezen die goed met de druk om kan gaan.
mAZije
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 feb 2005, 10:51

Ik kon niet kiezen tussen Koef en Cziommer. Uiteindelijk is het toch Cziommer geworden, omdat hij, zoals hij liet zien in de oefenwedstrijden en de nog jonge competitie, liet zien dat hij een goed schot in de benen heeft. Hij is erg koelbloedig en dat maakt het ook leuk om er naar te kijken. Koef vind ik een goede tweede penalty-nemer na Cziommer.

Denk alleen dat Van Gaal een heel andere mening heeft dan ons, kijk maar naar de aanvoerdersband.
Gebruikersavatar
Vrees Rellinga
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2006, 08:40
Locatie: Lisse

Het wordt gewoon Shota. Ervaren en precies!! geen tierelantijntjes gewoon een overtuigende goal. 8)
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

RULEAZ schreef:Waar maken jullie je druk om. Om de hooguit 2 pingels die je krijgt van de lamzakken die zich scheidsrechter noemen?
Samara en Betis thuis...
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

RULEAZ schreef:Waar maken jullie je druk om. Om de hooguit 2 pingels die je krijgt van de lamzakken die zich scheidsrechter noemen?
We maken ons ook druk om wedstrijden die maar eens per jaar worden gespeeld...
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

haroldinho schreef:ik ben ook voor de Duitse degelijkheid van Cziommer
Ik dacht altijd dat Cziommer zich niet (meer?) wilde identificeren met "Duits".
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
Plaats reactie