Europa League & Conference League overig

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Twente speelt in de 2e voorronde tegen Hammarby uit Zweden. Dat is wel één van de lastigste die ze konden loten, ook omdat Hammarby vol in de competitie zit al. Maar daarin doen ze het niet echt goed met een 9e plaats.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

In de Europa League en de Conference League werd de VAR tot dusver pas vanaf het hoofdtoernooi ingezet. In de Europa League geldt dat nu vanaf de derde voorronde. In de Conference League is de videoarbiter vanaf de play-offs present.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Nooit te vroeg juichen als keeper bij een strafschoppenserie (vanaf 14.45m):

https://www.youtube.com/watch?v=AJhFPjEFI1U
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Forza AZ schreef: 21 jul 2023, 08:50 Nooit te vroeg juichen als keeper bij een strafschoppenserie (vanaf 14.45m):

https://www.youtube.com/watch?v=AJhFPjEFI1U
:P

Bij die laatste strafschop komt de keeper trouwens te vroeg van zijn lijn. Die grensrechter staat er bovenop maar grijpt niet in. Dat gebeurt zo vaak.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Kijk af en toe naar Twente - Hammarby,
Wat een wereld van verschil is dit t.o.v. de wereldtop bij de vrouwen vannacht (in positieve zin)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9159
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 27 jul 2023, 19:50 Kijk af en toe naar Twente - Hammarby,
Wat een wereld van verschil is dit t.o.v. de wereldtop bij de vrouwen vannacht (in positieve zin)
Is dat zo? Ik heb de vrouwen niet gezien, maar ik vond de glimp Twente-Hammarby die ik gezien heb niet om aan te gluren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 27 jul 2023, 19:50 Kijk af en toe naar Twente - Hammarby,
Wat een wereld van verschil is dit t.o.v. de wereldtop bij de vrouwen vannacht (in positieve zin)
Ik mag toch hopen dat je niet midden in de nacht naar die onzin hebt gekeken

Twente heeft in de tweede helft 1 keer op doel geschoten
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5436
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Bij Twente waren er ook weer rellers, las ik.
Volgens mij gaat het een heel erg kutseizoen in de eredivisie worden doordat wedstrijden om de haverklap stil liggen of afgelast worden.

Ik hoop dat ze al die randdebielen op een of andere manier uit het stadion kunnen houden.
Ik vraag me af of je in een stadion veilig met rubberen kogels kunt optreden. Ik weet niet hoe dat zit met afkaatsen enz..
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 27 jul 2023, 20:28 Ik mag toch hopen dat je niet midden in de nacht naar die onzin hebt gekeken
Ik hou van de nacht en nu het vakantie is volg ik dat (en zie dan en passant ook die wedstrijd)
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 27 jul 2023, 19:54 Is dat zo? Ik heb de vrouwen niet gezien, maar ik vond de glimp Twente-Hammarby die ik gezien heb niet om aan te gluren.
Kun je nagaan hoe slecht het vrouwenvoetbal was :D
we can come an end
Victorie90
Herry en/of Berry
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 jul 2018, 12:23

Langedijk schreef: 27 jul 2023, 20:28 Ik mag toch hopen dat je niet midden in de nacht naar die onzin hebt gekeken

Twente heeft in de tweede helft 1 keer op doel geschoten
Jouw berichten op het forum zijn meer onzin dan het vrouwenvoetbal. Wat een afgunst bericht volgeladen met mysogenie.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Victorie90 schreef: 28 jul 2023, 05:12 Wat een afgunst bericht volgeladen met mysogenie.
Stel je voor - iets 'onzin' benoemen wat onzin is. Vrouwenvoetbal wordt gedragen door de zichzelf op de borstkloppende publieke omroep. Geen commerciele partij wil hier zijn geld aan verspillen.

Over de rellen bij Twente: is dit niet op dezelfde manier ontstaan als bij AZ-West Ham? De ter beschikking gestelde hoofdtribune kaarten?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6547
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Stel je voor - iets 'onzin' benoemen wat onzin is. Vrouwenvoetbal wordt gedragen door de zichzelf op de borstkloppende publieke omroep. Geen commerciele partij wil hier zijn geld aan verspillen. Lekker D66 stemmen.

Over de rellen bij Twente: is dit niet op dezelfde manier ontstaan als bij AZ-West Ham? De ter beschikking gestelde hoofdtribune kaarten?
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Ferry schreef: 28 jul 2023, 05:50 Stel je voor - iets 'onzin' benoemen wat onzin is. Vrouwenvoetbal wordt gedragen door de zichzelf op de borstkloppende publieke omroep. Geen commerciele partij wil hier zijn geld aan verspillen. Lekker D66 stemmen.

Over de rellen bij Twente: is dit niet op dezelfde manier ontstaan als bij AZ-West Ham? De ter beschikking gestelde hoofdtribune kaarten?
Mogen ze met dergelijke supporters ook wel doen. :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Victorie90 schreef: 28 jul 2023, 05:12 Jouw berichten op het forum zijn meer onzin dan het vrouwenvoetbal. Wat een afgunst bericht volgeladen met mysogenie.
Kijk, een pseudo-intellectueel op het forum. Die een moeilijk woord wil gebruiken maar hem verkeerd schrijft: misogynie :lol:

Ik heb een vrouw en 2 dochters, dus lul niet zo stom. Dat ik damesvoetbal vreselijk vind om naar te kijken, maakt mij niet meteen een vrouwenhater
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 28 jul 2023, 05:50
Over de rellen bij Twente: is dit niet op dezelfde manier ontstaan als bij AZ-West Ham? De ter beschikking gestelde hoofdtribune kaarten?
Ik lees inderdaad dat Hammarby, net als West Ham, 200 kaarten kreeg op de hoofdtribune. Waar in plaats van sponsoren ook de harde kern zat. Daar gaat het dus in beide gevallen al mis.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Precies, oprotten met die provocerende uitsupporters op onze tribunes. Gewoon bij de eerste provcatie de ME erop af sturen. In plaats daarvan krijgen de thuissupporters op hun flikker.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6514
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Shota-Arveladze schreef: 28 jul 2023, 09:44 Precies, oprotten met die provocerende uitsupporters op onze tribunes. Gewoon bij de eerste provcatie de ME erop af sturen. In plaats daarvan krijgen de thuissupporters op hun flikker.
Provoceren is natuurlijk niet goed. Maar daar met geweld op reageren is echt belachelijk, en moet zeker wel bestraft worden.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Noa Vahle 'ontdaan' na rellen bij Twente: 'Dit is drie keer erger dan bij AZ'

Leuk dat mevr. de Mol AZ nog even er bij betrekt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 28 jul 2023, 12:29 Noa Vahle 'ontdaan' na rellen bij Twente: 'Dit is drie keer erger dan bij AZ'

Leuk dat mevr. de Mol AZ nog even er bij betrekt.
Prima juist, dat zwakt het gebeuren bij AZ weer een beetje af. Laat dat vreselijke Twente de volle laag maar krijgen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie