Er schuilt een onbegrepen filosoof in jou.differentcook schreef: ↑02 sep 2024, 14:17 actie/reactie
Je kunt alleen denken en handelen namens jezelf (en daarbij helpt denken in hokjes en kanten niet)
Maar we dwalen af.
Er schuilt een onbegrepen filosoof in jou.differentcook schreef: ↑02 sep 2024, 14:17 actie/reactie
Je kunt alleen denken en handelen namens jezelf (en daarbij helpt denken in hokjes en kanten niet)
Nog zo'n exponent van het falend Basis Beleid 2019 - 2024.Metalingus schreef: ↑03 sep 2024, 08:05 Hatzidiakos alweer weg uit Italië naar FC Kopenhagen. Bij Cagliari veel de bank warm gehouden.
Maar bij Cagliari hebben ze dat na enkele maanden in de gaten en selecteren ze meteen door. Zoals De Wit bij Bochem ook snel van het toneel zal verdwijnen.
Helemaal mee eens.
Vergelijk in Serie A 23-24Antti Opdam schreef: ↑04 sep 2024, 07:22
Of mensen die het verschil tussen Beukema en Hatzidiakos niet zien ...
Ga er maar vanuit dat Beukema er een stuk beter op staatAntti Opdam schreef: ↑04 sep 2024, 09:07 Kan de plaatjes niet helemaal zien ...
Wat kan ik eruit halen?
plaatjes hiervan (serie A 23/24 geslecteerd):Antti Opdam schreef: ↑04 sep 2024, 09:07 Kan de plaatjes niet helemaal zien ...
Wat kan ik eruit halen?
Ah, nu zie ik weer hoe dat moet. Wist dat het kon
Tja, wat een ongelooflijke zak hooi was/is die Hatzidiakos toch ...differentcook schreef: ↑04 sep 2024, 11:51 plaatjes hiervan (serie A 23/24 geslecteerd):
https://www.sofascore.com/nl/speler/hat ... lis/822163
https://www.sofascore.com/nl/speler/sam-beukema/898815
Bij het vijfhoek kun je ze ook direct vergelijken
DeZuivelDuivel schreef: ↑04 sep 2024, 17:33 Ik had natuurlijk geen grafiekje nodig om beide spelers te vergelijken.
Beukema wordt enorm gewaardeerd bij zijn club.
Hatzidiakos mocht al wieberen.
Dat zegt genoeg.
Als je daaruit maar niet al te vergaande conclusies trekt over hen tijdens hun AZ tijdDeZuivelDuivel schreef: ↑04 sep 2024, 17:33 Ik had natuurlijk geen grafiekje nodig om beide spelers te vergelijken.
Beukema wordt enorm gewaardeerd bij zijn club.
Hatzidiakos mocht al wieberen.
Dat zegt genoeg.