Ten onder gaande voetbalbolwerken...

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Ferry
Georg

differentcook schreef: 02 aug 2024, 15:48 Maar daarom zijn er in de OK ook geen boekhouders werkzaam. :)
Er komen bij operaties een veelvoud aan procedures en regels kijken.
differentcook
Harde Kern

Ferry schreef: 02 aug 2024, 16:01 Er komen bij operaties een veelvoud aan procedures en regels kijken.
Maar dat is voor en na de operaties, er staan geen boekhouders in de OK (behalve soms de patient, maar die ligt)
we can come an end
Ferry
Georg

Als ik de tweet zo lees, dan is de common group alleen gevraagd om de terugbetaling voorbij het seizoen 24/25 te schuiven. Er is dus nog niks terugbetaald. Volgend jaar hetzelfde gezeur?
Ferry
Georg

Vitesse heeft de licentie terug. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... terug.html

Ik ben benieuwd welke jaarrekening is ingediend bij de KNVB - en welk accountantskantoor dit wil controleren.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Ferry schreef: 03 aug 2024, 19:00 Vitesse heeft de licentie terug. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... terug.html

Ik ben benieuwd welke jaarrekening is ingediend bij de KNVB - en welk accountantskantoor dit wil controleren.
Totdat Franke de oplichter blijkt te zijn die velen hem noemen én Coley Parrey zijn geld tóch terug eist.
Ik ben behoorlijk benieuwd waar ze het geld vandaan gaan halen om dat nog verder op te lossen.

Overigens lekker gehandeld van die Parrey want volgens mij heeft hij er geen geld op verloren (een deel van de 'schuld' bij Parrey zat namelijk in boeteclausules als ik het goed begrepen heb...)
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Ferry
Georg

DeZuivelDuivel schreef: 04 aug 2024, 12:28 Overigens lekker gehandeld van die Parrey want volgens mij heeft hij er geen geld op verloren (een deel van de 'schuld' bij Parrey zat namelijk in boeteclausules als ik het goed begrepen heb...)
Als ik het goed las, is door the Common Group alleen een verklaring afgegeven dat de schuld van 16 miljoen niet in 24/25 opgeeist zou worden. Dus eigenlijk alleen naar achter geschoven.
Dus zal er in het komende jaar een oplossing moet worden gevonden voor die schuld. En het exploitatietekort van het huidige boekjaar.
AZuid-Scharwoude
Invaller

Ze kunnen het best gewoon met alleen eigen jeugd gaan spelen want degraderen kunnen ze toch niet. En dan hopen op een aantal spelers waar interesse in komt zodat ze die kunnen verkopen.
De Rode Baron
Goalscorer

Omdat het de vraag is of ajax nu wel of niet op tijd de papieren bij de Fifa hebben ingediend om rechtsbuiten Sulemana te kunnen overnemen, gaat Kroes nu de zwarte Piet naar het Saudische Al-Ittihad schuiven, die om Bergwijn over te nemen voor vertraging zorgde, waardoor de Amsterdammersdoor overhaast nipt voor de deadline moesten handelen , en daardoor mogelijk het papierwerk niet correct hebben ingediend. Alsof de Fifa daar dan anders tegenaan zal kijken.
'At your service '
differentcook
Harde Kern

De Rode Baron schreef: 04 sep 2024, 18:50 Omdat het de vraag is of ajax nu wel of niet op tijd de papieren bij de Fifa hebben ingediend om rechtsbuiten Sulemana te kunnen overnemen, gaat Kroes nu de zwarte Piet naar het Saudische Al-Ittihad schuiven, die om Bergwijn over te nemen voor vertraging zorgde, waardoor de Amsterdammersdoor overhaast handelen , nipt voor de deadline, het papierwerk mogelijk niet correct hebben ingediend. Alsof de Fifa daar dan anders tegenaan zal kijken.
Alex Kroes komt regelmatig in het nieuws op een manier die hem eruit laat zien als een amateur.
Heeft verder bij mijn weten nooit openbaar rekenschap afgelegd of gesproken (zoals bij een nieuwjaarsreceptie) in zijn AZ tijd en wie heeft een idee wat hij in zijn tijd bij AZ precies gedaan heeft?
we can come an end
Plaats reactie