AZ-IF Elfsborg (wo 25 sep, 18.45u)
Passpartouts zijn in de verkoop. Goede prijs, 72 euro voor 4 wedstrijden.
-
- Georg
-
- Oude garde
Ik kreeg al een 'bod' van 280,- om mn kaart af te staan bij AZ-Fenerbahce. Gaan we niet doen natuurlijk, maar er zullen genoeg mensen zijn die zo wat willen bijverdienenSimonPoulsen schreef: ↑04 sep 2024, 12:10 Slim van AZ. Hoe minder er overblijft in de vrije verkoop, hoe minder gezeur je hebt met die Turken straks die alles wat overblijft opkopen.
-
- Georg
Als je op die manier je seizoenskaart kan bekostigen, snap ik best dat mensen dat doen. Of ze moeten bij AZ ineens echt de naam op de kaart gaan controleren, maar dan sta je 2 uur in de rij.DonnyDelano schreef: ↑04 sep 2024, 12:22 Ik kreeg al een 'bod' van 280,- om mn kaart af te staan bij AZ-Fenerbahce. Gaan we niet doen natuurlijk, maar er zullen genoeg mensen zijn die zo wat willen bijverdienen
100% controle is natuurlijk niet te doen, maar ze zullen toch wel meer controleren dan normaal. En wordt zo iemand dan gepakt, dan loop je de kans dat AZ je seizoenkaart gaat blokkeren.SimonPoulsen schreef: ↑04 sep 2024, 12:25 Als je op die manier je seizoenskaart kan bekostigen, snap ik best dat mensen dat doen. Of ze moeten bij AZ ineens echt de naam op de kaart gaan controleren, maar dan sta je 2 uur in de rij.
-
- Georg
Op basis van wat? Steekproef? Uiterlijk?
Buiten het feit dat je bij AZ volgens mij je scc uit mag lenen.... Of is dat niet zo en wordt dat gedoogt?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Ja:
Je loopt dus een risico als je de seizoenkaart uitleent aan iemand die je niet (goed) kent. Als die zich misdraagt (of provoceert als fan van de bezoekende clubs), dan kan AZ wel een straf opleggen waarschijnlijk.Als je een keer niet naar een thuiswedstrijd kunt, dan kun je jouw seizoenkaart uitlenen aan iemand anders. Je blijft wel altijd persoonlijk verantwoordelijk voor de gedragingen van degene aan wie je jouw seizoenkaart uitleent.