Schop een forummer

Kritiek, opmerkingen en ideeën mbt de fanpage en het forum kun je hier kwijt.
dirkjan
Goalscorer
Contacteer:

salmonyappi schreef: 27 jul 2024, 10:08 Dit is een heel normaal woord hoor.
En verder: als je de reacties van Baron optelt snap je mijn reactie misschien beter. Ik speel overigens niet op de man maar op zijn reacties, daar zit een klein verschil tussen.
Mwah, het is niet echt een dagelijks gebruikt woord is het niet? Als ik het al moet googlen wat het ook alweer betekend hoor ik het zelden.
Ja op zijn reactie. Tuurlijk, hou vol. Ik word bedat defaitistisch van je.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
salmonyappi
Harde Kern

dirkjan schreef: 27 jul 2024, 12:28 Mwah, het is niet echt een dagelijks gebruikt woord is het niet? Als ik het al moet googlen wat het ook alweer betekend hoor ik het zelden.
Ja op zijn reactie. Tuurlijk, hou vol. Ik word bedat defaitistisch van je.
Wat is je probleem nu eigenlijk? Dat iemand een keer een (voor jou) moeilijk woord gebruikt, of dat ik tegengas tegen een niet aflatend negatieve Baron geef?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
dirkjan
Goalscorer
Contacteer:

salmonyappi schreef: 27 jul 2024, 12:44 Wat is je probleem nu eigenlijk? Dat iemand een keer een (voor jou) moeilijk woord gebruikt, of dat ik tegengas tegen een niet aflatend negatieve Baron geef?
Doe niet zo uit de hoogte man, met je (voor jou). Defaitistisch wordt zelden gebruikt, en al zeker niet op fora, dat weet jij ook gerust.
En ja, ik vond de laatste zinnen uit post waar je de baron quote onnodig, maar dat had ik al gezegd geloof ik.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
salmonyappi
Harde Kern

dirkjan schreef: 27 jul 2024, 13:05 Doe niet zo uit de hoogte man, met je (voor jou). Defaitistisch wordt zelden gebruikt, en al zeker niet op fora, dat weet jij ook gerust.
En ja, ik vond de laatste zinnen uit post waar je de baron quote onnodig, maar dat had ik al gezegd geloof ik.
Is toch een grapje man, “voor jou”……Neem niet alles zo serieus……..
En als ik je (niet voor het eerst) enorm irriteer zet me dan op de negeerknop of zoiets.

Ik gebruik ‘m nooit overigens.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Roadman schreef: 29 jul 2024, 16:20 Jullie moeten trainer worden bij een BVO. Ga je melden bij de bond voor een opleiding. Of hebben jullie je diploma al ? Zo te lezen wel :^o :^o :^o :^o :^o :^o
Totaal normale reactie dit, heel inhoudelijk ook weer.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Antti Opdam
Gewoon Dirk

pAZcal schreef: 26 jul 2024, 00:19 En zijn cAZtricum en MO7 en Kees Vooijs nog in leven? Die mogen van mij weer actief worden.
Van cAZtricum weet ik vrij zeker dat hij nog leeft.

Weliswaar niet op dit forum maar toch.

Uit verveling kwam ik overigens in dit topic terecht en stuitte toen op zoiets obscuurs als "de vijandenlijst".

Dat tart toch de verbeelding ...

Bij hoeveel mensen zou ik daarop staan.

[-o<
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SjaakTrekhaak schreef: 26 jul 2024, 07:47 Volwassenen die online pesten... #-o
:lol:
pAZcal
Kristen

Antti Opdam schreef: 30 jul 2024, 09:06 Uit verveling kwam ik overigens in dit topic terecht en stuitte toen op zoiets obscuurs als "de vijandenlijst".

[-o<
differentcook
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 30 jul 2024, 09:06 Van cAZtricum weet ik vrij zeker dat hij nog leeft.

Weliswaar niet op dit forum maar toch.

Uit verveling kwam ik overigens in dit topic terecht en stuitte toen op zoiets obscuurs als "de vijandenlijst".

[-o<
Ik denk niet dat je op iemands vijandenlijst staat
we can come an end
Antti Opdam
Gewoon Dirk

differentcook schreef: 30 jul 2024, 13:50 Ik denk niet dat je op iemands vijandenlijst staat
En wat als ik nog een post of zeven aan Jordy Clasie wijd? Als een soort van open sollicitatie ...

Een vijandenlijst.

Zoiets prikkelt dus echt mijn geest.

En dat op een online voetbalforum.

8)
Perry
Invaller

differentcook schreef: 30 jul 2024, 13:50 Ik denk niet dat je op iemands vijandenlijst staat
Je weet het nooit. Ik post niet zo gek veel, maar sta wel op de Vijanden-lijst van (forum)wijlen Jack. Hij heeft namelijk wel netjes de moeite genomen om dat destijds middels een privé bericht aan mij te melden. :lol:
salmonyappi
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 30 jul 2024, 13:56 En wat als ik nog een post of zeven aan Jordy Clasie wijd? Als een soort van open sollicitatie ...

Een vijandenlijst.

8)
Ik merk wel dat ik steeds vaker op je ga reageren, dus je bent op weg…… :wink:

Nee joh, ik doe niet aan zo’n kinderachtig gedoe mee. Een enorm zwaktebod als je daar gebruik van maakt.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

Perry schreef: 30 jul 2024, 15:27 Je weet het nooit. Ik post niet zo gek veel, maar sta wel op de Vijanden-lijst van (forum)wijlen Jack. Hij heeft namelijk wel netjes de moeite genomen om dat destijds middels een privé bericht aan mij te melden. :lol:
Hahahahahhahahahaha!

Dit is toch wel mijn summum.
SimonPoulsen
Georg

Antti Opdam schreef: 30 jul 2024, 13:56 En wat als ik nog een post of zeven aan Jordy Clasie wijd? Als een soort van open sollicitatie ...

Een vijandenlijst.

8)
Ik wil een ranglijst! en dan met jaarlijkse prijsuitreiking. Bij jou vragen we dan een van je favoriete spelers die je dan live voor uitgerangeerde semiprof mag uitmaken. =D>
pAZcal
Kristen

Antti Opdam
Gewoon Dirk

SimonPoulsen schreef: 01 aug 2024, 00:17 Ik wil een ranglijst! en dan met jaarlijkse prijsuitreiking. Bij jou vragen we dan een van je favoriete spelers die je dan live voor uitgerangeerde semiprof mag uitmaken. =D>
Hahahaha.

Heb je al een virtuele stand in gedachte?
AZuid-Scharwoude
Invaller

RoycosoepieAZ schreef: 30 aug 2024, 21:02 Zo daar is er eentje met het verkeerde been uit bed gestapt :shock:
Nou, ik snap hem wel. Ook ik opende het Transfergeruchten topic (niet de eerste keer de afgelopen maand) - tegen beter weten in - in de hoop dat er na het vertrek van Myron van Brederode nu een inkomend transfergerucht gedeeld was. Teleurstellend dat er dan toch weer berichten worden geplaatst die niets met een inkomend transfergerucht te maken hebben.

Verder geen schop naar jou toe hoor, maar een opmerking in het algemeen voor mensen die in het transfergeruchten topic andere discussies aangaan dan over inkomende transfergeruchten.
AlkmaarForever
Reservespeler

AZuid-Scharwoude schreef: 30 aug 2024, 23:33 Nou, ik snap hem wel. Ook ik opende het Transfergeruchten topic (niet de eerste keer de afgelopen maand) - tegen beter weten in - in de hoop dat er na het vertrek van Myron van Brederode nu een inkomend transfergerucht gedeeld was. Teleurstellend dat er dan toch weer berichten worden geplaatst die niets met een inkomend transfergerucht te maken hebben.

Verder geen schop naar jou toe hoor, maar een opmerking in het algemeen voor mensen die in het transfergeruchten topic andere discussies aangaan dan over inkomende transfergeruchten.
=D>
differentcook
Harde Kern

vriend schreef: 03 sep 2024, 16:34 Het was ooit een inkomend AZ gerucht. Vandaar.

Als ik hiermee alle forumregels heb overtreden dan schaam ik mij diep. Ik overweeg zelfkastijding, zoals de aanschaf van een ajax seizoenskaart.
Ik heb een mening over de transfergeruchtenstasi reacties
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

differentcook schreef: 03 sep 2024, 17:57 :lol:
Ik heb een mening over de transfergeruchtenstasi reacties
Dat is gewoon een regel op het forum, die best gerespecteerd mag worden.
Zeker wanneer iedereen enthousiast hoopt nieuws op te pikken.

Uitgaande geruchten in het topic van de speler zelf.
Inkomende geruchten in het desbetreffende topic.
Voor spelers van andere clubs en oud-spelers zijn al helemaal andere topics/forums.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie