Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Voltreffer Vick
Reservespeler

Langedijk schreef: 08 jul 2024, 06:57 Omdat ik het een lul vind sinds hij ons kampioensteam heeft afgebroken, en daarvoor alles en iedereen de schuld gaf behalve zichzelf
Gemist dat DSB failliet ging in die maanden? Hoezo kampioensteam afgebroken. Het al broze financiële fundament onder AZ werd door de Dirk zelf opgeblazen en dat had nogal wat invloed. Buiten dat doet het gebruiken van dit soort benamingen afbreuk aan hetgeen je wil zeggen. In ieder geval is hij één van de weinige trainers die een prijs heeft gewonnen met AZ :wink:
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Langedijk
Fanpage-junk

Voltreffer Vick schreef: 08 jul 2024, 09:31 Gemist dat DSB failliet ging in die maanden? Hoezo kampioensteam afgebroken. Het al broze financiële fundament onder AZ werd door de Dirk zelf opgeblazen en dat had nogal wat invloed. Buiten dat doet het gebruiken van dit soort benamingen afbreuk aan hetgeen je wil zeggen. In ieder geval is hij één van de weinige trainers die een prijs heeft gewonnen met AZ :wink:
Dat faillissement staat toch volledig los van zijn spelopvatting en keuzes. Bij zijn ontslag al 7 keer verloren. Hij kreeg een kampioensteam in handen maar besloot om alles anders te gaan doen, puur uit rancune richting Louis van Gaal

Advocaat haalde met dezelfde spelers nog fluitend Europees voetbal

Maar goed, sinds hij en zijn domme vrouwtje AZ een 'koude K-club' hebben genoemd in de media vind ik die man een ongelooflijk lul
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AlkmaarForever
Reservespeler

Langedijk schreef: 08 jul 2024, 09:53Maar goed, sinds hij en zijn domme vrouwtje AZ een 'koude K-club' hebben genoemd in de media vind ik die man een ongelooflijk lul
En hij heeft gewoon een dikke plofkop. :lol:
vriend
Basisspeler

Langedijk schreef: 08 jul 2024, 09:53 Dat faillissement staat toch volledig los van zijn spelopvatting en keuzes. Bij zijn ontslag al 7 keer verloren. Hij kreeg een kampioensteam in handen maar besloot om alles anders te gaan doen, puur uit rancune richting Louis van Gaal

Advocaat haalde met dezelfde spelers nog fluitend Europees voetbal

Maar goed, sinds hij en zijn domme vrouwtje AZ een 'koude K-club' hebben genoemd in de media vind ik die man een ongelooflijk lul
Volkomen eens met Langedijk. Heeft AZ toendertijd helemaal verneukt. En is daarna meermalen op rijdende treinen gesprongen op weg naar weer een vertrekbonus. Ik moet er niet aan denken dat die lul het EK wint.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
salmonyappi
Harde Kern

Sjonge wat een rancune allemaal……..
Nodeloos.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
pAZcal
Kristen

Landverraders. :wink:
vriend
Basisspeler

salmonyappi schreef: 08 jul 2024, 15:49 Sjonge wat een rancune allemaal……..
Nodeloos.
Ik ben normaal gesproken niet rancuneus. Maar in dit geval wel. Ik vind Koeman gewoon een lul.
De rillingen lopen over mijn rug als ik die man zie. Brrr.
Langedijk
Fanpage-junk

vriend schreef: 08 jul 2024, 19:51 Ik ben normaal gesproken niet rancuneus. Maar in dit geval wel. Ik vind Koeman gewoon een lul.
De rillingen lopen over mijn rug als ik die man zie. Brrr.
Dan zul je het koud hebben de komende jaren, want ze hebben die lul verlengd tot na het WK. Omdat hij met vriendjespolitiek en puur geluk van een paar B-landen heeft gewonnen.

Krankzinnig.
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 08 jul 2024, 19:56 Dan zul je het koud hebben de komende jaren, want ze hebben die lul verlengd tot na het WK. Omdat hij met vriendjespolitiek en puur geluk van een paar B-landen heeft gewonnen.

Krankzinnig.
Ik ben ook zeker geen fan van Koeman, verre van, maar wat heeft ie je misdaan dat je zo loopt te foeteren?
Langedijk
Fanpage-junk

salmonyappi schreef: 08 jul 2024, 21:39 Ik ben ook zeker geen fan van Koeman, verre van, maar wat heeft ie je misdaan dat je zo loopt te foeteren?
Hij heeft AZ beledigd in de media

En hij heeft een varkenskop
vriend
Basisspeler

Langedijk schreef: 08 jul 2024, 19:56 Dan zul je het koud hebben de komende jaren, want ze hebben die lul verlengd tot na het WK. Omdat hij met vriendjespolitiek en puur geluk van een paar B-landen heeft gewonnen.

Krankzinnig.
Tenzij er weer een met geld gevulde trein voorbij komt. Dan is ie weg.
vriend
Basisspeler

salmonyappi schreef: 08 jul 2024, 21:39 Ik ben ook zeker geen fan van Koeman, verre van, maar wat heeft ie je misdaan dat je zo loopt te foeteren?
Die vraag kan je zelf wel beantwoorden.
salmonyappi
Harde Kern

vriend schreef: 08 jul 2024, 23:16 Die vraag kan je zelf wel beantwoorden.
Ja, precies! Daarom vraag ik het natuurlijk ook! :shock: :roll:
Langedijk
Fanpage-junk

salmonyappi schreef: 09 jul 2024, 06:01 Ja, precies! Daarom vraag ik het natuurlijk ook! :shock: :roll:
De antwoorden zijn al een paar keer gegeven. Dus je vraagt weer eens naar de bekende weg.
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 09 jul 2024, 06:41 De antwoorden zijn al een paar keer gegeven. Dus je vraagt weer eens naar de bekende weg.
Ik had de vraag al gesteld, slimpie. Ik reageer op Vriend.
bk wcm
Fanatic

vriend schreef: 08 jul 2024, 23:13 Tenzij er weer een met geld gevulde trein voorbij komt. Dan is ie weg.
Winst op Engeland kan daaarbij helpen . WestHam , Newcastle , Chelsea, zie ik dan wel voetjevrijen.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
differentcook
Harde Kern

Dat was een supermooi pareltje, die goal van Yamal tegen Frankrijk! =D>
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 09 jul 2024, 20:01 Dat was een supermooi pareltje, die goal van Yamal tegen Frankrijk! =D>
Prachtgoal.
Die voorzet van Mbappé was ook loepzuiver trouwens.
Geen vervelende wedstrijd.
Langedijk
Fanpage-junk

Frankrijk eruit gelukkig. Wat een vreselijk elftal

En land
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 09 jul 2024, 21:13 Frankrijk eruit gelukkig. Wat een vreselijk elftal

En land
Het leven is echt kut voor je he? Er zijn zóveel waardeloze voetballers, kutspelers, klotetrainers, kutlanden……
Ik ben eigenlijk zo langzamerhand wel benieuwd naar iets waar je wél oprecht van kan genieten………
Plaats reactie