Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
differentcook
Harde Kern

salmonyappi schreef: 05 jul 2024, 20:38 Je zegt toch echt liever Duitsland dan Spanje.
Ja,dat klopt. Wat is je probleem dan?
Ben je je weer aan het vervelen?
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 05 jul 2024, 20:41 Ben je je weer aan het vervelen?
Jammer, had, als Nederland in de finale geraakt, liever Duitsland dan Spanje gehad.
Dus ik vraag: je verwacht dus dat Spanje de finale haalt?
Nee.
Alleen dat we Duitsland niet in de finale tegen gaan komen.
Vervolgens zeg ik : Dat verwacht je wel want je zegt Spanje.
Dus waarom dan die “nee” “

Typische Cook-retoriek. Je doet het er om.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
differentcook
Harde Kern

salmonyappi schreef: 05 jul 2024, 20:52 Dus ik vraag: je verwacht dus dat Spanje de finale haalt?

Vervolgens zeg ik : Dat verwacht je wel want je zegt Spanje.
Dus waarom dan die “nee” “

Typische Cook-retoriek. Je doet het er om.
Zo moeilijk is het niet Yappie, zo dom ben je niet denk ik.
Deze wedstrijd ging tussen twee landen die Nederland mogelijk in de finale tegen kan komen. Van die twee had ik liever Duitsland in de finale tegengekomen. Dat betekent niet dat ik aanneem dat de winnaar van deze wedstrijd ook de halve finale wint.

Waarom doe ik deze moeite, damn
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 05 jul 2024, 21:13
Waarom doe ik deze moeite, damn
Omdat je je verveelt wellicht?
Heb je er wel eens bij stil gestaan dat als mensen keer op keer op je reageren en daar vervolgens een onzinnig heen en weer ge-post uit ontstaat je misschien gewoon eens direct duidelijk moet zijn? Dan hoef je het ook niet elke keer opnieuw uit te leggen. Als het duidelijk is zou er niet op gereageerd hoeven te worden.
Stap uit je ivoren toren en help ons simpele zielen. :wink:
differentcook
Harde Kern

salmonyappi schreef: 05 jul 2024, 21:39 Omdat je je verveelt wellicht?
Heb je er wel eens bij stil gestaan dat als mensen keer op keer op je reageren en daar vervolgens een onzinnig heen en weer ge-post uit ontstaat je misschien gewoon eens direct duidelijk moet zijn? Dan hoef je het ook niet elke keer opnieuw uit te leggen. Als het duidelijk is zou er niet op gereageerd hoeven te worden.
Stap uit je ivoren toren en help ons simpele zielen. :wink:
Ik zal je zeggen wat er volgens mij gebeurt.
Ik schrijf iets wat direct duidelijk is.
Jij verveelt je en probeert (zoals vaker) een beetje stennis te schoppen door iets te verdraaien en te kijken hoe de schrijver erop reageert.
Ik ben zo stom om daarop in te gaan en als uiteindelijk jouw spelletje is uitgespeeld omdat mijn antwoord jouw verdraaiing aantoont, dan geef je me maar een schop na door de framing van ivoren toren.

Niet zo netjes Yappie
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 05 jul 2024, 22:12 Ik zal je zeggen wat er volgens mij gebeurt.
Ik schrijf iets wat direct duidelijk is.
Jij verveelt je en probeert (zoals vaker) een beetje stennis te schoppen door iets te verdraaien en te kijken hoe de schrijver erop reageert.
Ik ben zo stom om daarop in te gaan en als uiteindelijk jouw spelletje is uitgespeeld omdat mijn antwoord jouw verdraaiing aantoont, dan geef je me maar een schop na door de framing van ivoren toren.

Niet zo netjes Yappie
Jouw beleving Cook.
Nee hoor. Als je de logica van de vragen volgt, maar daar gewoon geen antwoord op geeft, maar overal een eigen draai aan geeft kan je dit voorkomen.
En met die ivoren toren bedoel ik dat je wellicht ietsje intelligenter bent dan wij hier en we je gewoon niet helemaal begrijpen.

Zullen we stoppen met deze onzin?
pAZcal
Kristen

Jullie zijn allebei dom.
Yappie omdat hij het niet in 1 keer snapt en Cookie omdat ie überhaupt er nog op ingaat.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Optie 1 Breien breien breien, bal naar Depay spelen die de bal verliest.
Optie 2 Breien breien breien, bal naar Gakpo spelen die over zijn voeten struikelt.
Optie 3 Bal overnemen van de Turken, Xavi/Bergwijn tegen 3-4 turken, terug zien draaien, wachten tot alle 11 turken weer achter de bal staan en weer terug naar optie 1 of 2.

Hollandse School ten voeten uit. Het had wel een wedstrijd met Frank de Boer aan het roer kunnen zijn. Het had net zo goed een partij dansen met Jansen kunnen zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
salmonyappi
Harde Kern

DeZuivelDuivel schreef: 06 jul 2024, 20:03 Optie 1 Breien breien breien, bal naar Depay spelen die de bal verliest.
Optie 2 Breien breien breien, bal naar Gakpo spelen die over zijn voeten struikelt.
Optie 3 Bal overnemen van de Turken, Xavi/Bergwijn tegen 3-4 turken, terug zien draaien, wachten tot alle 11 turken weer achter de bal staan en weer terug naar optie 1 of 2.

Hollandse School ten voeten uit. Het had wel een wedstrijd met Frank de Boer aan het roer kunnen zijn. Het had net zo goed een partij dansen met Jansen kunnen zijn.
Exact.
salmonyappi
Harde Kern

Maar tóch door…..
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

salmonyappi schreef: 06 jul 2024, 20:57 Maar tóch door…..
Juist het bewijs van het eerdere punt. Hoewel Depay nog in het veld stond zijn het spelers als Aké en Verbruggen (als lijnkeeper, niet als meevoetballende keeper) die ons in de wedstrijd hielden en zijn het spelers als Schouten, Weghorst en de Vrij die het verschil wisten te maken.

Het was dan ook wel veelzeggend dat uitgerekend Weghorst bij zijn balveroveringen al dan niet met succes telkens met de bal naar voren wilde.

En ja voordat iemand het roept: ik weet dat Depay die corner nam, maar als je op dit niveau geen andere speler in de selectie hebt die een corner kan nemen dan heb je ook niks te zoeken in de halve finale van een EK. Dus voor zover we dat al mee willen tellen is het een bijna nietszeggend plusje.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Langedijk
Fanpage-junk

Het geluk van Koeman, met zijn gekmakende vriendjespolitiek. Hoe verzin je het om Bergwijn boven Malen op te stellen.

Hele voorhoede zwak, Reijnders zwak (net als bij AZ altijd een 8 of een 4) en Dumfries kwam niet uit de verf tegenover Kadioglu (die AZ destijds had moeten halen).

Ze hebben 1 aardige wedstrijd gespeeld tegen een B-land en staan zomaar in de halve finale.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 06 jul 2024, 22:21
Ze hebben 1 aardige wedstrijd gespeeld tegen een B-land en staan zomaar in de halve finale.
Nou en?
pAZcal
Kristen

Langedijk schreef: 06 jul 2024, 22:21 Het geluk van Koeman, met zijn gekmakende vriendjespolitiek. Hoe verzin je het om Bergwijn boven Malen op te stellen.

Hele voorhoede zwak, Reijnders zwak (net als bij AZ altijd een 8 of een 4) en Dumfries kwam niet uit de verf tegenover Kadioglu (die AZ destijds had moeten halen).

Ja. Geniaal dus.

Ik vond het opvallend dat Malen in het geheel niet in het veld kwam. Bizarre keuze.
Wel blij dat Weghorst (onder andere) het verschil wist te maken. Je zal zien dat hij tegen Engeland weer niet in de basis staat omdat vriendje Depay daar het oneindige vertrouwen van Koeman krijgt, terwijl hij helemaal geen spits is. Als je Weghorst als pure stormram ziet, begin dan met Zirkzee of mij part Brobbey.

Ik werd ook heel blij van Aké (eigenlijk altijd) en Verbruggen en V/d Ven (die we destijds ook hadden moeten halen).
Langedijk
Fanpage-junk

pAZcal schreef: 06 jul 2024, 23:09 Als je Weghorst als pure stormram ziet, begin dan met Zirkzee of mij part Brobbey.
Zirkzee viel gisteren slecht in, dus die kan het wel vergeten. Die sjokte als een zoutzak terug toen de 2-1 verdedigd moest worden, nota bene als verse kracht.

Toen Weghorst in de spits kwam, ging Depay wel iets beter spelen. En die voorzet bij de 1-1 was natuurlijk prima. Voor die varkenskop weer voldoende reden om hem op te stellen tegen Engeland.

Malen behoorlijk duidelijk niet tot zijn vriendjes
Elmpie.
Fanatic

Langedijk schreef: 07 jul 2024, 08:43 Zirkzee viel gisteren slecht in, dus die kan het wel vergeten. Die sjokte als een zoutzak terug toen de 2-1 verdedigd moest worden, nota bene als verse kracht.

Toen Weghorst in de spits kwam, ging Depay wel iets beter spelen. En die voorzet bij de 1-1 was natuurlijk prima. Voor die varkenskop weer voldoende reden om hem op te stellen tegen Engeland.

Malen behoorlijk duidelijk niet tot zijn vriendjes
Depay is gewoon geen echte spits, zie hem liever ook op de bank maar gaat niet gebeuren.

Kan ze ook alle twee opstellen met Weghorst in de spits en Depay op 10, Depay heeft de neiging om constant weg te draaien als die op voor het doel komt denk dat die achter Weghorst veel nuttiger kan zijn omdat het daar bruikbaar kan zijn als hij de bal vasthoudt zo dat Gakpo, de backs en eventueel Malen er overheen kunnen komen.
van mij part haal je Simons en Bergwijn eruit en zet je dan Malen op rechts.
Voltreffer Vick
Reservespeler

Langedijk schreef: 07 jul 2024, 08:43 Voor die varkenskop weer voldoende reden om hem op te stellen tegen Engeland.

Waarom zou je iemand varkenskop noemen als hij gewoon Koeman heet?
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
pAZcal
Kristen

Voltreffer Vick schreef: 07 jul 2024, 12:05 Waarom zou je iemand varkenskop noemen als hij gewoon Koeman heet?
Heb je dat hoofd wel eens gezien?
salmonyappi
Harde Kern

Ik begin eigenlijk heel benieuwd te worden naar hoe Langedijk en pAZcal er uit zien……..
:lol:
Langedijk
Fanpage-junk

Voltreffer Vick schreef: 07 jul 2024, 12:05 Waarom zou je iemand varkenskop noemen als hij gewoon Koeman heet?
Omdat ik het een lul vind sinds hij ons kampioensteam heeft afgebroken, en daarvoor alles en iedereen de schuld gaf behalve zichzelf
Plaats reactie