Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
FugAZi
Basisspeler

De Rode Baron schreef: 05 jul 2024, 06:34 Soort AZ niveau bedoel je.
Slotje, Pascal en Martens kwamen toch weer altijd op hem terug, mogelijk aan gebrek aan beters;
Yankee Doodle en Mijnans verloren de strijd. Pavlidis maakte met dat soort figuren achter hem totaal niets klaar en gaf meermaals aan, het liefst met Dani in zijn rug te spelen.
Heel benieuwd waar onze TD dan nu mee komt maar het zou best wel eens kunnen afkoersen op Kampong-achtige hockeyfiguren Lammers/Mijnans, dat is geen prettig vooruitzicht voor de Ben Side.
Mijnans verloor de strijd helemaal niet, die raakte geblesseerd! Ik had het nog moeten zien of Dani zich terug had kunnen vechten als de omzetting toen een eerlijke kans had gehad. (Helemaal als het een tijdje had kunnen staan en Belic er toen ook bij had gekomen).

Maar ja het tijdperk Dani is gelukkig voorbij, ik was groot fan maar ik heb na 5 jaar echt wel genoeg gehad. Succes Dani.
SchoorlAZ
Basisspeler

FugAZi schreef: 06 jul 2024, 08:47 Mijnans verloor de strijd helemaal niet, die raakte geblesseerd! Ik had het nog moeten zien of Dani zich terug had kunnen vechten als de omzetting toen een eerlijke kans had gehad. (Helemaal als het een tijdje had kunnen staan en Belic er toen ook bij had gekomen).

Maar ja het tijdperk Dani is gelukkig voorbij, ik was groot fan maar ik heb na 5 jaar echt wel genoeg gehad. Succes Dani.
Je was zo'n groot fan dat je zelfs zei dat Dani als eerste bij je op het wedstrijdformulier stond! :lol:
We hebben nog weleens een lange discussie gehad, waarbij jij liever Dani op 10 had dan Gudmundsson...
Met terugwerkende kracht kunnen we toch wel zeggen dat Gudmundsson gewoon op die positie had moeten staan. Die jongen bracht zoveel voetbal.
FugAZi
Basisspeler

SchoorlAZ schreef: 06 jul 2024, 10:30 Je was zo'n groot fan dat je zelfs zei dat Dani als eerste bij je op het wedstrijdformulier stond! :lol:
We hebben nog weleens een lange discussie gehad, waarbij jij liever Dani op 10 had dan Gudmundsson...
Met terugwerkende kracht kunnen we toch wel zeggen dat Gudmundsson gewoon op die positie had moeten staan. Die jongen bracht zoveel voetbal.
Ga je nou Gudmundsson met terugwerkende kracht proberen te witwassen :lol:

Ja Dani stond als 1 van de eerste bij mij op het wedstrijd formulier. Dat heeft hij jaren gestaan en hij heeft een hele succesvolle tijd bij AZ gehad.

En nu door met een nieuwe generatie, zet er maar een slotje op.
differentcook
Harde Kern

FugAZi schreef: 06 jul 2024, 14:48 Ga je nou Gudmundsson met terugwerkende kracht proberen te witwassen :lol:
post-AZ succes van spelers leidt soms tot dit soort zaken, ja. :)
we can come an end
SchoorlAZ
Basisspeler

FugAZi schreef: 06 jul 2024, 14:48 Ga je nou Gudmundsson met terugwerkende kracht proberen te witwassen :lol:

Ja Dani stond als 1 van de eerste bij mij op het wedstrijd formulier. Dat heeft hij jaren gestaan en hij heeft een hele succesvolle tijd bij AZ gehad.

En nu door met een nieuwe generatie, zet er maar een slotje op.
Niks terugwerkende kracht :lol: :lol: Ik zei het toen ook al :wink:
AZuid-Scharwoude
Invaller

FugAZi schreef: 06 jul 2024, 14:48 En nu door met een nieuwe generatie, zet er maar een slotje op.
Goed om te weten aangezien je een jaar afwezig bent geweest: slotjes doet men hier niet meer aan.
Langedijk
Fanpage-junk

FugAZi schreef: 06 jul 2024, 14:48 Dat heeft hij jaren gestaan en hij heeft een hele succesvolle tijd bij AZ gehad.
Welke successen zijn er zoal gevierd in die 5 jaar?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
pAZcal
Kristen

Geen enkele.

Nouja, misschien 1: Pavlidis is topscorer geworden van de eredivisie.
FugAZi
Basisspeler

SchoorlAZ schreef: 06 jul 2024, 15:43 Niks terugwerkende kracht :lol: :lol: Ik zei het toen ook al :wink:
:D
Roadman
Ben-Sider

SLOTJE !

De man maakt geen deel meer uit van de BVO AZ.
De Rode Baron
Goalscorer

Langedijk schreef: 06 jul 2024, 22:28 Welke successen zijn er zoal gevierd in die 5 jaar?
Ach, welke successen gaan we de komende jaren met zijn opvolger op 10 beleven.
Mijnans, Peer Koopmeiners, wat maakt het allemaal uit. Zolang we het met deze niet-bijster-ambiteuze-TD moeten doen zal er domweg weinig te vieren zijn of je moet de confetti, als een FC Twente het laat afweten, bij een 4e eindstand in de lucht willen slingeren.
'At your service '
salmonyappi
Harde Kern

De Rode Baron schreef: 07 jul 2024, 16:51 Ach, welke successen gaan we de komende jaren met zijn opvolger op 10 beleven.
Mijnans, Peer Koopmeiners, wat maakt het allemaal uit. Zolang we het met deze niet-bijster-ambiteuze-TD moeten doen zal er domweg weinig te vieren zijn of je moet de confetti, als een FC Twente het laat afweten, bij een 4e eindstand in de lucht willen slingeren.
Je bent door alle topics heen zeer depressief en bijna defaitistisch als je niet oppast. Je hebt grote ambities voor AZ maar ze doen niet wat jij vindt dat ze moeten doen. Ik hoop voor je dat als je deze zelfde ambitie op ons nieuwe kabinet plakt, waar je juist zo euforisch over bent, je niet net zo teleurgesteld raakt………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Georg

De Rode Baron schreef: 07 jul 2024, 16:51 Ach, welke successen gaan we de komende jaren met zijn opvolger op 10 beleven.
Met Mijnans is al een Europese halve finale gehaald.

De Wit vertrekt met de gouden schoffel. Een clubrecord hoeveelheid overtredingen. En unieke cijfers op het gebied van kansen creeren, afstandschoten en dribbels. En de wetenschap dat er nooit een serieuze knockout wedstrijd is gewonnen met die dwaas in de basis. Ik ben nog lam van de bevestiging van zijn vertrek. We zullen allicht geen topeltal hebben. Maar alleen al de intentie om een soort van aanvallend en leuk te voetballen te willen spelen is al een hele opluchting.
De Rode Baron
Goalscorer

SimonPoulsen schreef: 07 jul 2024, 18:21 Een clubrecord hoeveelheid overtredingen. En unieke cijfers op het gebied van kansen creeren, afstandschoten en dribbels.
Belić kan wat dat betreft die rol overnemen.
'At your service '
SimonPoulsen
Georg

De Rode Baron schreef: 07 jul 2024, 18:29 Belić kan wat dat betreft die rol overnemen.
Belic speelt op een plek waar het ook soms nodig is. Overigens heeft Belic een veel betere techniek, en gaat hij er ook nog wel ballen inrammen ala Midtsjo. Let maar op.

Het grappige is ook dat we nu zonder Dani ineens super hoog drukkzetten en daar ook veel uit scoren in de oefenpotjes. Al het domme gelul over Dani direct ontkracht.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SimonPoulsen schreef: 07 jul 2024, 18:32 Belic speelt op een plek waar het ook soms nodig is. Overigens heeft Belic een veel betere techniek, en gaat hij er ook nog wel ballen inrammen ala Midtsjo. Let maar op.

Het grappige is ook dat we nu zonder Dani ineens super hoog drukkzetten en daar ook veel uit scoren in de oefenpotjes. Al het domme gelul over Dani direct ontkracht.
Met al jouw berichten helemaal eens.

Het is echt een donkere pagina in onze clubhistorie. Blij dat we die bladzijde kunnen omslaan.
Langedijk
Fanpage-junk

Antti Opdam schreef: 09 jul 2024, 09:18.

Het is echt een donkere pagina in onze clubhistorie. Blij dat we die bladzijde kunnen omslaan.
Het zijn hier zelfs 130 pagina’s geworden. Bijna een volwaardig horror boek.
AZ 4 Life
Harde Kern

SimonPoulsen schreef: 07 jul 2024, 18:32 Belic speelt op een plek waar het ook soms nodig is. Overigens heeft Belic een veel betere techniek, en gaat hij er ook nog wel ballen inrammen ala Midtsjo. Let maar op.

Alsof je met Dani niet vroeg druk zou kunnen zetten. Dat slaat echt nergens op. Sowieso is het weer ontzettend treurig hoe er over een oud-speler gesproken wordt. Hij heeft zichzelf nooit opgesteld he, dat hebben de trainers gedaan. Zowel onder Slot, Jansen als Martens was hij nagenoeg onomstreden. Verder heeft hij zich altijd maximaal ingezet en ook echt wel zijn waarde gehad.
Langedijk
Fanpage-junk

AZ 4 Life schreef: 09 jul 2024, 17:38 Zowel onder Slot, Jansen als Martens was hij nagenoeg onomstreden.
En wat hebben die heren allemaal gewonnen of bereikt met AZ?

Onder Slot was hij helemaal niet onomstreden. Het middenveld stond goed met Midtsjo, Stengs en Koopmeiners, daarmee werden PSV en Feyenoord in eigen huis vernederd. Maar Vlaar en Wuytens raakten geblesseerd waardoor Koopmeiners een linie naar achteren ging. En Stengs week soms uit naar rechtsbuiten.

Onder nobody Janssen kreeg hij de voorkeur boven Gudmundsson, die nu ruim 30 miljoen waard is. Briljant. Geen toeval dat hij er tegen Lazio niet bij was, de enige fatsoenlijke wedstrijden in Europa in de afgelopen 2 jaar.
SimonPoulsen
Georg

AZ 4 Life schreef: 09 jul 2024, 17:38 Alsof je met Dani niet vroeg druk zou kunnen zetten. Dat slaat echt nergens op. Sowieso is het weer ontzettend treurig hoe er over een oud-speler gesproken wordt. Hij heeft zichzelf nooit opgesteld he, dat hebben de trainers gedaan. Zowel onder Slot, Jansen als Martens was hij nagenoeg onomstreden. Verder heeft hij zich altijd maximaal ingezet en ook echt wel zijn waarde gehad.
Je draait het om, mij is altijd wijs gemaakt dat we geen druk kunnen zetten zonder ons aller dani. Dat dat zijn grote onzichtbare kracht is, ook mede aldus hemzelf. En dat we daarom zijn zichtbare tekortkomingen voor lief moeten nemen. En ik ben nooit fan geweest van zijn passief agressieve manier waarop hij de fans en pers bespeelt. Ook die kijk mij eens iemand omver lopen, en harder werken dan de rest acties vallen daaronder. Maar er zal ook deels een stukje frustratie bij zitten omdat ik me jaren heb geërgerd aan hem. De reden daarvan is onomstotelijk bewezen in de data die ik recent postte.

Overigens ben ik ALTIJD degene die post wat jij nu ook zegt. Dus dat vind ik normaal wel een goede opmerking. Dat spelers in feite geen schuld hebben aan dat ze opgesteld worden en hun stinkende best doen. Van Hatzidiakos tot vzbrederode en vBommel heb ik dat standpunt ingenomen. Maar bij Dani ligt dat net wat anders, zie bovenstaande. Maar we wensen hem viel spaß en geluk in Duitsland. Hopen dat het kijkspaß ook terugkeert bij ons.
Plaats reactie