Nederlands Elftal II

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Langedijk
Fanpage-junk

differentcook schreef: 24 jun 2024, 20:59 Nederland is door naar de volgende ronde van het EK
En ook Oostenrijk kan zich een beperkt verlies tegen Nederland permiteren.
Oostenrijk mag gewoon met 4-0 verliezen hoor

Zelfs Kroatië kan in theorie nog door
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
differentcook
Harde Kern

Langedijk schreef: 25 jun 2024, 06:43 Oostenrijk mag gewoon met 4-0 verliezen hoor
Dat zeg ik :roll:
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

Wat een waardeloze pot van Oranje. Ongeïnspireerd, slap, doelloos, een werkelijk lachwekkende Malen, Depay (neemt de ene na de andere waardeloze vrije trap) en Veerman.

Onze keeper is de beste tot nu toe.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Ferry
Georg

Wat een magere pot. Weinig overtuiging, energie. Een beetje gemaakte vedettestatus voor veel NL voetballers.

Koeman: 'we willen elke wedstrijd winnen'
Van Dijk: 'ik zie oranje stappen maken..'

Jaja.

Minuut 66: Gelukkig komt Wijnaldum erin!
Minuut 85: Oostenrijk lijkt ook wel fitter
differentcook
Harde Kern

Ferry schreef: 25 jun 2024, 16:49 Van Dijk: 'ik zie oranje stappen maken..'
Stappen achteruit :x
Wat slap en slecht en de 2e helft is er amper gevoetbald
we can come an end
vriend
Basisspeler

Jullie zijn toch niet verbaasd? Het is een matig team met een matige trainer.
Ik had NL op de vierde plaats in de poule geschat. Dus mij valt het eigenlijk nog wel mee.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Het matige aan zo´n prutser als Depay is dat ie dan toch nog even een zinloos doelpunt erbij prikt.
Dat maakt het zo frustrerend want nu kunnen alle Depay gekkies natuurlijk weer roepen dat ie tóch wel gescoord heeft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Metalingus
Oude garde

Ze begonnen lekker op zijn AZ’s aan de wedstrijd. Rustig tikkie breed, tikkie terug en vooral niet te veel meters maken zonder bal.
differentcook
Harde Kern

Metalingus schreef: 25 jun 2024, 19:03 Ze begonnen lekker op zijn AZ’s aan de wedstrijd. Rustig tikkie breed, tikkie terug en vooral niet te veel meters maken zonder bal.
En dat op een EK! Het was afzichtelijk. Tweede helft had er wel 20 minuten bijgeteld kunnen worden; er werd amper gevoetbald.
we can come an end
differentcook
Harde Kern

DeZuivelDuivel schreef: 25 jun 2024, 19:00 Het matige aan zo´n prutser als Depay is dat ie dan toch nog even een zinloos doelpunt erbij prikt.
Dat maakt het zo frustrerend want nu kunnen alle Depay gekkies natuurlijk weer roepen dat ie tóch wel gescoord heeft.
Dat heeft hij ook, daar doet het verlies niets aan af. Het was een knappe goal ook.
we can come an end
Joostess
Oude garde

Metalingus schreef: 25 jun 2024, 19:03 Ze begonnen lekker op zijn AZ’s aan de wedstrijd. Rustig tikkie breed, tikkie terug en vooral niet te veel meters maken zonder bal.
Zo eindigden ze ook... Koeman heeft zich wel laten inspireren door Jansen zeg... steeds een andere rechtsbuiten, tikkie terug tikkie breed en achteraf vooral de schuld bij de spelers leggen.
Joostess
Oude garde

differentcook schreef: 25 jun 2024, 19:13 Dat heeft hij ook, daar doet het verlies niets aan af. Het was een knappe goal ook.
Die goal komt op conto van Weghorst. Zonder hem had Depay nog op 0 gestaan
Langedijk
Fanpage-junk

De zo bewierookte Schouten kan er ook wel uit. De 1-2 en de 2-3 begint bij hem. En die Geertruida kan er echt helemaal niets van. Heb je Dumfries en Frimpong op de bank zitten #-o

Maar vriendje Wijnaldum heeft er gelukkig weer een interland bij…

Geluk bij een ongeluk 1: We ontlopen normaliter Spanje
Geluk bij een ongeluk 2: We komen dan aan de goede kant van het schema
Geluk bij een ongeluk 3: Engeland en België kunnen er ook niets van
Geluk bij een ongeluk 4: Turkije mag tegen Frankrijk, dus die liggen eruit
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
differentcook
Harde Kern

Joostess schreef: 25 jun 2024, 19:39 Die goal komt op conto van Weghorst. Zonder hem had Depay nog op 0 gestaan
Weghorst krijgt de credits voor een knappe assist, Depay voor een knappe goal.

Nederland heeft het laten afweten op de meest lullige manier, nl. de inzet.
Het publiek was ook slecht vandaag, net als de spelers ingekakt, overstemd door de Oostenrijkse minderheid
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

Joostess schreef: 25 jun 2024, 19:38 …..en achteraf vooral de schuld bij de spelers leggen.
Nee hoor, hij zei in het interview dat ook hij vindt dat ie zelf heeft gefaald.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
differentcook
Harde Kern

salmonyappi schreef: 25 jun 2024, 20:50 Nee hoor, hij zei in het interview dat ook hij vindt dat ie zelf heeft gefaald.
Hij zat in een spagaat. Hij wist dat hij voor de vorm (en effecten) moest zeggen dat hij verantwoordelijk is, maar kon het niet laten bepaalde tekortkomingen van spelers te benoemen.
Wat sowieso niet gelukt is, is dat het team scherp was en daar heeft de coach ook een rol in. Misschien was de aanpak ook een reden van het onmachtige optreden.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

differentcook schreef: 25 jun 2024, 19:13 Dat heeft hij ook, daar doet het verlies niets aan af. Het was een knappe goal ook.
Sorry, maar dit is echt zó zó het probleem aan het Nederlandse voetbal.
Maar ik begrijp dat jij dat écht anders ziet. Want hier krijgen we denk ik eenzelfde soort discussie als we bij ons cluppie wel eens hebben :wink:

Om wel te zeggen: Oostenrijk bewijst dit EK tot nog toe wel een beetje de theorie die ik aanhang. Met een écht goede trainer kun je een eigenlijk matige selectie boven zichzelf uit laten stijgen.

Natuurlijk geholpen dat de door mij, hoewel inmiddels écht onhaalbare Alexander Prass een hele goeie pot speelde - :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
differentcook
Harde Kern

Van Basten had eens rake opmerkingen bij Studio Fussball over containerbegrippen en vooral over een maatschappelijk probleem dat mensen niet meer accepteren dat men elkaar aanspreekt op zaken.

En ook Janssen had rake kritiek, over het slecht afgestemde en statische verdedigen. Zag er echt dramatisch uit.
Laatst gewijzigd door differentcook op 25 jun 2024, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
differentcook
Harde Kern

DeZuivelDuivel schreef: 25 jun 2024, 21:18 Sorry, maar dit is echt zó zó het probleem aan het Nederlandse voetbal.
Maar ik begrijp dat jij dat écht anders ziet. Want hier krijgen we denk ik eenzelfde soort discussie als we bij ons cluppie wel eens hebben :wink:

Om wel te zeggen: Oostenrijk bewijst dit EK tot nog toe wel een beetje de theorie die ik aanhang. Met een écht goede trainer kun je een eigenlijk matige selectie boven zichzelf uit laten stijgen.

Natuurlijk geholpen dat de door mij, hoewel inmiddels écht onhaalbare Alexander Prass een hele goeie pot speelde - :wink:
Die kwaliteit van die goals staat los van andere zaken.
Ik denk dat je een eigen ander punt vast wilt maken eraan, maar dat is onzin. Als je een ander punt wilt bespreken wees dan duidelijk, misschien zijn we het er wel over eens.
we can come an end
pAZcal
Kristen

differentcook schreef: 25 jun 2024, 21:33 Van Basten had eens rake opmerkingen bij Studio Fussball over containerbegrippen en vooral over een maatschappelijk probleem dat mensen niet meer accepteren dat men elkaar aanspreekt op zaken.

En ook Janssen had rake kritiek, over het slecht afgestemde en statische verdedigen. Zag er echt dramatisch uit.
Hear hear.
Plaats reactie