Het is het eeuwige effect van gras altijd groener bij de buren. Net zoals wij op iedere willekeurige eredivisie speler kritiek kunnen hebben, omdat we ze kennen. Maar elke willekeurige buitenlander met wat doelpunten op papier er al interessant uit ziet.Reservoir Dog schreef: ↑18 jun 2024, 21:52 Enthousiasme bij Ipswich Town fans. Voor je het weet zien we onze Myron in de PL
Myron.png
Myron van Brederode (2027)
-
- Algemeen directeur
Plenty of place at the Hotel CaliforniAZ
You can check out any time you like, but you can never leave
There’s no benchmark to perform, no trophies to retrieve
Just whispers of promise, we are told to believe
You can check out any time you like, but you can never leave
There’s no benchmark to perform, no trophies to retrieve
Just whispers of promise, we are told to believe
- differentcook
- Harde Kern
Omgekeerd speelt dat effect hier ook.SimonPoulsen schreef: ↑18 jun 2024, 23:50 Het is het eeuwige effect van gras altijd groener bij de buren.
-
- Gewoon Dirk
Dit voelt echt als het begin van een sneeuwbal die eindigt in een lesje hoe domme impulsieve beslissingen in het voetbal kunnen ontstaan.Reservoir Dog schreef: ↑18 jun 2024, 21:52 Enthousiasme bij Ipswich Town fans. Voor je het weet zien we onze Myron in de PL
Myron.png
Maar dat gezegd hebbende: He's a great buy! Any club would be lucky to have a player like van Brederode!
Doelstellingen en ambities zijn niet hetzelfde.
Maar dan moet je ze wel bereiken.
Topsport of fopsport?
Topsport of fopsport?
Dat is niet wat harde data inhoudt, vriend.
Het is niet dat het bij mij niet begint te dagen, maar dat jij gewoon niet begrijpt wat harde data betekent.
Dat één of andere site bepaalt dat Myron zijn 'skill' (wat dat ook mag betekenen) nu 61 is en kan groeien naar 74,5, betekent echt helemaal niks.
Harde data zijn percentages over geslaagde/mislukte dribbels, aantal dribbels per 90 minuten/seizoen, onderscheppingen etc.
Dat is precies wat ik bedoelde met mijn opmerking "Het ultieme bewijs dat je niet (alleen) naar data van voetballers moet kijken...."
En vervolgens het onzin artikel postte.
Als je mijn vorige post nog een keer leest, dan begrijp je waarom ik zeg dat dat geen data is.
- SjaakTrekhaak
- Reservespeler

Laatst gewijzigd door SjaakTrekhaak op 19 jun 2024, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
In al die 23 posts heb je het nog niet één keer kunnen uitleggen.
We hadden al in één of twee posts klaar kunnen zijn namelijk. Het was mijn eerste vraag; kan je laten zien welke harde data het artikel bevat?
Dat doet het namelijk niet.
Ik ben nu dan ook op een punt gekomen dat ik nog liever met Langedijk een goed gesprek over de islam praat dan dit, dus ik houd er ook mee op.

edit: voor de duidelijkheid, dan hebben we het over de originele Langedijk, niet de AZalert versie
- differentcook
- Harde Kern
Deze uitkomst kon je adhv Ferry's forumgeschiedenis al wel uittekenen (dus vroeg me eigenlijk af wat je bezielde)
Het is een zwart gat, waaruit niets komt, dat alleen zuigt
Vond het een stuk fijner deze keer aan de zijkant te staan, dan zelf het lijdend voorwerp te zijn (helpt een beetje bij de verwerking)
Jij hebt het echt heel zwaar, inderdaad.differentcook schreef: ↑19 jun 2024, 19:08 Deze uitkomst kon je adhv Ferry's forumgeschiedenis al wel uittekenen (dus vroeg me eigenlijk af wat je bezielde)
Het is een zwart gat, waaruit niets komt, dat alleen zuigt
Vond het een stuk fijner deze keer aan de zijkant te staan, dan zelf het lijdend voorwerp te zijn (helpt een beetje bij de verwerking)

- De Rode Baron
- Barry
Ik lees op diverse forums veel onbegrip dat Brederode nu veelal in de basisformatie staat, maar waarom denken jullie dat Martens en Sierksma, zoals het lijkt,
nu vooralsnog de voorkeur aan Myron op links geven. Daar moeten dan toch diverse redenen voor zijn, wat niet enkel te maken heeft dat Ruben in het begin even geblesseerd is geweest.
Dat er weer veel, gedurende het seizoen, op de flanken gewisseld zal worden zal ongetwijfeld. Maar heeft dat te maken met de ruime keuzes die daar voorhanden zijn (een luxe probleem) of juist meer dat we daar nu eenmaal geen echt onbetwist basismateriaal hebben rondlopen die niet verzaakt na een enkele wedstrijd goed te hebben gespeeld?
nu vooralsnog de voorkeur aan Myron op links geven. Daar moeten dan toch diverse redenen voor zijn, wat niet enkel te maken heeft dat Ruben in het begin even geblesseerd is geweest.
Dat er weer veel, gedurende het seizoen, op de flanken gewisseld zal worden zal ongetwijfeld. Maar heeft dat te maken met de ruime keuzes die daar voorhanden zijn (een luxe probleem) of juist meer dat we daar nu eenmaal geen echt onbetwist basismateriaal hebben rondlopen die niet verzaakt na een enkele wedstrijd goed te hebben gespeeld?
'At your service '
-
- Reservespeler
Myron gaat de verassing van het seizoen worden. 11goals en 10 assists 

Dat is grappig..DeTorenburch schreef: ↑04 aug 2024, 10:36 Myron gaat de verassing van het seizoen worden. 11goals en 10 assists![]()

-
- Reservespeler
Dabney dos Santos heeft ook rond de 100 wedstrijden in AZ1 gespeeld en bakte er ook niets van.De Rode Baron schreef: ↑04 aug 2024, 10:01 Ik lees op diverse forums veel onbegrip dat Brederode nu veelal in de basisformatie staat, maar waarom denken jullie dat Martens en Sierksma, zoals het lijkt,
Brederode is een speler zonder passeer actie, zonder diepgang (hij gaat niet diep..) en was vorige seizoenen alleen maar aan het vertragen.
Van Bommel is geen geweldenaar maar speelt wat opportunistisch wat ook leidde tot meer goals en assists, wat voor een KKD debutant prima is.
Het is gewoon heel erg dun. Dat Van Bommel dan geblesseerd raakte maakt het stuivertje wisselen makkelijker voor Martens.
-
- Gewoon Dirk
Heeft hier iemand een fiets?
Ik wil van Brederode namelijk bij Besiktas gaan bezorgen.
Die zouden interesse hebben in onze geweldenaar.
Ik wil van Brederode namelijk bij Besiktas gaan bezorgen.
Die zouden interesse hebben in onze geweldenaar.
Doelstellingen en ambities zijn niet hetzelfde.
Topsport of fopsport?
Topsport of fopsport?