Geloof, Politiek & Racisme II

Het forum waarin men naar hartelust kan discussieren op een hoogstaand niveau.

Provinciale Statenverkiezingen in maart 2019:

Peiling eindigde op 02 jul 2019, 18:21

CDA
1
4%
PvdA
0
Geen stemmen
VVD
6
21%
SP
2
7%
PVV
4
14%
FvD
8
29%
Groen Links
4
14%
ChristenUnie
0
Geen stemmen
D66
3
11%
DENK
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 28
differentcook
Harde Kern

Ferry schreef: 13 jun 2024, 17:35 Nee, dat is jouw bias - door je algoritme.
:wink:

Het zijn vooral politieke gunsten die worden geboden bij die ministerschappen. Dat zie je bij Rutte - die ongeveer zijn directe teamleden minister maakte; en nu dus ook bij Wilders. Het lijkt wel een echte politieke partij.
Schrijf maar wat random poep.
Je kunt ook gewoon je ogen openen en zien dat het opportunistische prutsers zijn.
we can come an end
Ferry
Georg

differentcook schreef: 13 jun 2024, 17:47 Schrijf maar wat random poep.
Ik probeer nog een normaal gesprek met je te voeren. Heb je daar helemaal geen zin meer in?
Reageer dan svp niet. Met je grote muil.
differentcook
Harde Kern

Ferry schreef: 13 jun 2024, 18:09 Ik probeer nog een normaal gesprek met je te voeren. Heb je daar helemaal geen zin meer in?
Reageer dan svp niet. Met je grote muil.
Als je op een post reageert door eerst iets randoms te typen (dat over algoritme en bias hier) en vervolgens over iets anders te beginnen dat slecht is en omdat dat bij andere politieke partijen gebeurt dit weer goed zou zijn (?), dan heb je het over van alles behalve inhoudelijk de post waarop je reageert gehad en gaat het nergens heen.
we can come an end
Ferry
Georg

differentcook schreef: 13 jun 2024, 18:25 Als je op een post reageert door eerst iets randoms te typen (dat over algoritme en bias hier) en vervolgens over iets anders te beginnen dat slecht is en omdat dat bij andere politieke partijen gebeurt dit weer goed zou zijn (?), dan heb je het over van alles behalve inhoudelijk de post waarop je reageert gehad en gaat het nergens heen.
Ik vind het mooi hoe je zoiets weer spint. Complimenten.
Je had de smiley gemist?
Langedijk
Fanpage-junk

Ferry schreef: 13 jun 2024, 18:09 Ik probeer nog een normaal gesprek met je te voeren. Heb je daar helemaal geen zin meer in?
Respect voor je volharding

1 op 1 met een (nog steeds) gefrustreerde, linkse kiezer

Dat valt niet mee
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
differentcook
Harde Kern

Langedijk schreef: 13 jun 2024, 19:00 Respect voor je volharding

1 op 1 met een (nog steeds) gefrustreerde, linkse kiezer

Dat valt niet mee
Je probeert de inhoud van mijn posts te neutraliseren door frustraties te suggereren als motivatie (nav van de tweede kamerverkiezingen 2023 neem ik dan aan)
Dat is een slappe vlucht, want negeert de inhoud en is ook niet waar. Net als bij de 'democratie' staat mijn kritiek op populisme, opportunisme en al het kort door de bocht gedoe los van deze verkiezingen.
we can come an end
Langedijk
Fanpage-junk

differentcook schreef: 13 jun 2024, 19:12 Net als bij de 'democratie' staat mijn kritiek op populisme, opportunisme en al het kort door de bocht gedoe los van deze verkiezingen.
Dan moet je stoppen om populisme en opportunisme toe te dichten aan rechtse partijen. Links is net zo populistisch.
Ferry
Georg

differentcook schreef: 13 jun 2024, 19:12 Dat is een slappe vlucht, want negeert de inhoud en is ook niet waar. Net als bij de 'democratie' staat mijn kritiek op populisme, opportunisme en al het kort door de bocht gedoe los van deze verkiezingen.
Het mooie is: je roept over inhoud, maar komt zelf niet over de brug.
En populisme, opportunisme en kort door de bocht gedoe komt bij iedere politieke partij voor. Links/centrum of rechts in het politieke spectrum.
differentcook
Harde Kern

Langedijk schreef: 14 jun 2024, 05:45 Dan moet je stoppen om populisme en opportunisme toe te dichten aan rechtse partijen. Links is net zo populistisch.
Ik heb het helemaal niet over links of rechts, dat ben jij. Ik heb het over populisme, opportunisme en kort-door-de-bocht!
we can come an end
Langedijk
Fanpage-junk

differentcook schreef: 14 jun 2024, 09:52 Ik heb het helemaal niet over links of rechts, dat ben jij. Ik heb het over populisme, opportunisme en kort-door-de-bocht!
Oh, dan is het zeker toevallig dat je steeds in de lucht komt bij nieuws over rechtse politici.

Niets over de bizarre draai van Timmermans op het gebied van biomassa?
differentcook
Harde Kern

Langedijk schreef: 14 jun 2024, 10:26 Oh, dan is het zeker toevallig dat je steeds in de lucht komt bij nieuws over rechtse politici.

Niets over de bizarre draai van Timmermans op het gebied van biomassa?
Biomassa heb ik zelf nooit een goed plan gevonden en Timmermans ook nooit een goede politicus
Maar ik wil het helemaal niet over links of rechts hebben, te simplitsich, niet interessant.
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

differentcook schreef: 14 jun 2024, 10:50 Maar ik wil het helemaal niet over links of rechts hebben, te simplitsich, niet interessant.
Simplistisch.

Maar ik ben het hiermee eens. Misschien is het voor Langedijk makkelijker, met zijn zwart/wit denken om ook de indeling links/rechts te maken, anders wordt het wellicht véél te ingewikkeld…… :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Langedijk
Fanpage-junk

salmonyappi schreef: 14 jun 2024, 11:30
Maar ik ben het hiermee eens. Misschien is het voor Langedijk makkelijker, met zijn zwart/wit denken om ook de indeling links/rechts te maken, anders wordt het wellicht véél te ingewikkeld…… :wink:
Hij wil niet links/rechts denken, maar heeft alleen commentaar op rechtse politici. Terwijl er aan de linkerkant bijna louter idioten zitten. Als links/rechts niet interessant is dan mag hij links dus ook wel eens aanpakken.
differentcook
Harde Kern

Langedijk schreef: 14 jun 2024, 13:39 Hij wil niet links/rechts denken, maar heeft alleen commentaar op rechtse politici. Terwijl er aan de linkerkant bijna louter idioten zitten. Als links/rechts niet interessant is dan mag hij links dus ook wel eens aanpakken.
Ik reageer op wat ik als grootste of interessantste probleem zie en ga geen indeling volgens wat jij relevant of interessant vindt (links/rechts) maken om vervolgens daar een balans in proberen te brengen.
we can come an end
Langedijk
Fanpage-junk

differentcook schreef: 14 jun 2024, 15:19 Ik reageer op wat ik als grootste of interessantste probleem zie en ga geen indeling volgens wat jij relevant of interessant vindt (links/rechts) maken om vervolgens daar een balans in proberen te brengen.
Maar als je louter kritiek produceert over rechts dan ben je zelf (uiterst) links. Indeling of niet.
differentcook
Harde Kern

Langedijk schreef: 14 jun 2024, 15:26 Maar als je louter kritiek produceert over rechts dan ben je zelf (uiterst) links. Indeling of niet.
Jij mag denken in links en rechts, ik vind daar wat van.
we can come an end
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 14 jun 2024, 15:26 Maar als je louter kritiek produceert over rechts dan ben je zelf (uiterst) links. Indeling of niet.
Hoezo “uiterst” ?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Ferry schreef: 13 jun 2024, 17:22 Ik vond deze meneer een rare keuze, maar tegelijkertijd is het ook gewoon een teken dat de screening/selectieproces functioneert.
Er worden mensen tussenuit gehaald. En daar ben ik vooral blij mee.
Tja of de vervanging zoveel beter is?

https://threadreaderapp.com/thread/1801 ... =topunroll

Stuur dan Dion Graus.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Langedijk
Fanpage-junk

salmonyappi schreef: 14 jun 2024, 17:48 Hoezo “uiterst” ?
Haakjes, geen aanhalingstekens
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 14 jun 2024, 21:07 Haakjes, geen aanhalingstekens
Geen antwoord dus.
Plaats reactie