Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Elmpie.
Fanatic

DeTorenburch schreef: 11 mei 2024, 09:10 Beetje uit de lucht gegrepen die prijs. Hij heeft slechts 61% van de tijd in de basis gestaan. Voor 4.5 - 7 miljoen is die jongen wel op te halen.
Buiten de transfersom om als Club Brugge hem echt wil maakt AZ weinig kans, betalen veelvuldige aan salaris van wat AZ uitbetaald.
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder

Als Sahraoui niet lukt, lijkt Ejuke me ook wel wat op LW.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

SjaakTrekhaak schreef: 11 mei 2024, 09:54 Als Sahraoui niet lukt, lijkt Ejuke me ook wel wat op LW.
Die is in ieder geval transfervrij
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Mousa Sidi
Fanatic

Elmpie. schreef: 07 mei 2024, 10:09 Union Berlin stort de laatste tijd ook in en de kans bestaat dat ze nacompetitie moeten spelen.

Mochten ze degraderen kan Vertessen eventueel een optie zijn die er vrij goed speelt ondanks de slechte resultaten van Union.
Kan eventueel ook als buitenspeler spelen.
Weer verloren en Vertessen speelt geen rol. Zou een aardige optie kunnen zijn als het haalbaar is.
Elmpie.
Fanatic

Mousa Sidi schreef: 11 mei 2024, 16:27 Weer verloren en Vertessen speelt geen rol. Zou een aardige optie kunnen zijn als het haalbaar is.
Ze zijn een beetje paniekerig bezig daar, de laatste paar wedstrijden wisselen ze constant van tactiek en daarmee ook van spelers.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Mousa Sidi schreef: 11 mei 2024, 16:27 Weer verloren en Vertessen speelt geen rol. Zou een aardige optie kunnen zijn als het haalbaar is.
De vraag is vooral hoeveel Union dan voor hem betaald qua salaris (ja ja ik heb mijn lesje geleerd :lol: )
DeTorenburch
Oude garde

Elmpie. schreef: 11 mei 2024, 09:22 Buiten de transfersom om als Club Brugge hem echt wil maakt AZ weinig kans, betalen veelvuldige aan salaris van wat AZ uitbetaald.
Dat is waar maar deze jongen hadden wij eigenlijk in de winterstop moeten halen. Ik zou het toch proberen niet geschoten is altijd mis, net als Nanasi.
Elmpie.
Fanatic

DeZuivelDuivel schreef: 11 mei 2024, 19:47 De vraag is vooral hoeveel Union dan voor hem betaald qua salaris (ja ja ik heb mijn lesje geleerd :lol: )
Ik denk dat die wel wil inleveren als je volgend jaar mag spelen tegen clubs als Sv Eversberg, Magdeberg en Paderborn.
Zal voor zijn ontwikkeling niet goed wezen.

Plus union zal waarschijnlijk moeten bezuinigen gezien de degradatie.

Zelfde geld trouwens ook voor Hjamar Ekdal nu Burnley officieel is gedegradeerd.
Elmpie.
Fanatic

DeTorenburch schreef: 12 mei 2024, 10:19 Dat is waar maar deze jongen hadden wij eigenlijk in de winterstop moeten halen. Ik zou het toch proberen niet geschoten is altijd mis, net als Nanasi.
Nanasi zou fantastisch wezen.

Is wel wat raars aan de hand met hem hij wordt op heel veel posities gebruikt dit seizoen.

3x als rechtermiddenvelder
3x als linkermiddenvelder
3x als linksbuiten
2x als centrale middenvelder
En zelfs een keer als defensieve middenvelder.

Lekker voor de algehele breedte van je selectie, maar voor hem zelf lijkt het me bloed irritant als je telkens heen en weer wordt geschoven.
RoycosoepieAZ
Oude garde

Troy Parrot scoort vandaag weer 2 keer. Vind het nog een steeds een goede spits voor AZ. En haal ook meteen Driouch :mrgreen:
SchoorlAZ
Invaller

RoycosoepieAZ schreef: 12 mei 2024, 13:36 Troy Parrot scoort vandaag weer 2 keer. Vind het nog een steeds een goede spits voor AZ. En haal ook meteen Driouch :mrgreen:
Helemaal eens met beide opties. Driouech zou geweldig zijn als Sahraoui (beide overigens wel lekkere namen om te spellen trouwens) onhaalbaar blijkt te zijn. Kunnen ook nog flink doorgroeien. Van Driouech weet je ook dat hij een directe versterking is. Bij Parrot ben ik daar nog niet zeker van. Het nieuwe jaar in gaan met enkel Parrot en Zeefuik lijkt me niet per se geweldig. Het kan goed uitpakken, maar een zekerheidje is het allerminst.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Elmpie. schreef: 12 mei 2024, 10:21 Ik denk dat die wel wil inleveren als je volgend jaar mag spelen tegen clubs als Sv Eversberg, Magdeberg en Paderborn.
Zal voor zijn ontwikkeling niet goed wezen.

Plus union zal waarschijnlijk moeten bezuinigen gezien de degradatie.

Zelfde geld trouwens ook voor Hjamar Ekdal nu Burnley officieel is gedegradeerd.
Das natuurlijk lekker selectief, hij zal ook spelen tegen HSV, Schalke, Hannover 96, Nurnberg en Hertha BSC. De tweede bundesliga is toch iets andere koek dan je denkt wat dat betreft.

Ik help het je hopen hoor, Ekdal en Vertessen zouden best aanwinsten zijn.
Elmpie.
Fanatic

DeZuivelDuivel schreef: 13 mei 2024, 16:48 Das natuurlijk lekker selectief, hij zal ook spelen tegen HSV, Schalke, Hannover 96, Nurnberg en Hertha BSC. De tweede bundesliga is toch iets andere koek dan je denkt wat dat betreft.
Weet ik ook wel pakte even de krenten uit de pap :wink:.

Als je puur voor sfeer en beleving voetbalt kan je beter in Duitsland blijven.
DeTorenburch
Oude garde

In Roemenië loopt nog een leuke spits met goede statistieken en een speelstijl die lijkt op Pavlidis.

Louis Munteanu

https://www.transfermarkt.nl/louis-munt ... ler/547786

https://youtu.be/0hTBOuwuaDA?si=YOlQSJhziAVGcjcJ
differentcook
Harde Kern

DeTorenburch schreef: 13 mei 2024, 20:07 In Roemenië loopt nog een leuke spits met goede statistieken en een speelstijl die lijkt op Pavlidis.

Louis Munteanu

Nee joh
(die verdedigingen is een walk in the park en dan nog geen overtuigend aantal goals)
we can come an end
SchoorlAZ
Invaller

DeTorenburch schreef: 13 mei 2024, 20:07 In Roemenië loopt nog een leuke spits met goede statistieken en een speelstijl die lijkt op Pavlidis.

Louis Munteanu

Is een speler van Fiorentina overigens.
DeTorenburch
Oude garde

differentcook schreef: 13 mei 2024, 21:24 Nee joh
(die verdedigingen is een walk in the park en dan nog geen overtuigend aantal goals)
Hij begint nu mooi op stoom te komen en bij Vitrolul had hij ook aardige prestaties.
Gaat ook om zijn speelstijl veel beweging over het hele veld maar wel een actie in de 16 niet alleen binnenlopen zoals andere spitsen dat doen.
DeTorenburch
Oude garde

SchoorlAZ schreef: 14 mei 2024, 06:51 Is een speler van Fiorentina overigens.
Klopt hij is verhuurd. Ik kon alleen niet achterhalen hoe lang hij daar nog een contract heeft.
Drommedaris
Seizoenkaarthouder

DeTorenburch schreef: 14 mei 2024, 08:08 Klopt hij is verhuurd. Ik kon alleen niet achterhalen hoe lang hij daar nog een contract heeft.
Volgens transfermarkt loopt zijn contract bij Fiorentina af op 30 juni 2025.
MB80
Invaller

RoycosoepieAZ schreef: 12 mei 2024, 13:36 Troy Parrot scoort vandaag weer 2 keer. Vind het nog een steeds een goede spits voor AZ. En haal ook meteen Driouch :mrgreen:
Dat is een goed begin van de renovatie met Driouech en Parrott. Dan nog Swedberg (Celta) erbij plus Vaessen of Wellenreuther. Alleen nog wat op de backs (De Rooij of Zagre) erbij dan, tenzij Bazoer vertrekt dan ook nog een extra CV.

Wellenreuther/Vaessen
De Rooij/Kasius— Goes & Penetra — Zagre/Wolfe
Belic — Clasie
Swedberg/Mijnans
Sadiq/Odgaard — Parrott/Odgaard — Driouech/Bommel

Poku, Meerdink en Owusu zou ik een jaar verhuren. Addai en Kwakman zie ik volgend jaar wel minuten maken / aanhaken.
Plaats reactie