Yukinari Sugawara (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1644
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1 ... pelen.html

=D>
Gun Yuki een mooie club in Italië.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Statistisch speler van de maand, statistisch beste back van de eredivisie op dit moment, stond weer in het elftal van de week en uit loyaal te zijn.

Bijna 200 wedstrijden in AZ 1.
Waarvan 50 europese wedstrijden.

Yuki is cult, of Langedijk het nou wil of niet :wink:
Ik gun hem een mooie transfer en de club een mooi bedrag.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

SchoorlAZ schreef: 21 mar 2024, 15:39 ...
Heel makkelijk gezegd; jij bent toch ook blijer met een overwinning op Barcelona dan op Kozakken Boys? Dat komt omdat het een ander niveau is. Zo wordt er ook naar spelersprestaties gekeken. Een goede wedstrijd tegen Volendam telt gewoon minder dan tegen PSV. Niemand zegt dat het niet telt. Niemand zegt dat het "moet" of "per ongeluk is" of wat dan ook. De enige opmerking die DiepeMast maakt, is dat Sugawara een goede wedstrijd heeft gespeeld, maar dat ook wel mag (lees dus: niet moet) tegen dit Volendam. Heel redelijk lijkt me.
Dank. Maar speciaal voor Salmonyappi: wat speelde ie weer lekker tegen Vitesse =D> (en dan zal ik me verder maar inhouden ;) ).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 01 apr 2024, 16:38
Yuki is cult, of Langedijk het nou wil of niet :wink:
Zeker

Vinnie Jones was ook een cultheld. Kon ook niet zo goed voetballen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Cultheld of geen cultheld het zal allemaal wel. Iedere knaak die je komende zomer voor deze vent vangt met beide handen aannemen en verder snel vergeten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sander73 schreef: 03 apr 2024, 20:19 Cultheld of geen cultheld het zal allemaal wel. Iedere knaak die je komende zomer voor deze vent vangt met beide handen aannemen en verder snel vergeten.
Samen met Ryan vandaag de enige waarbij ik me niet onprettig voelde toen ze aan de bal waren (of in de buurt)
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6663
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 03 apr 2024, 20:20 Samen met Ryan vandaag de enige waarbij ik me niet onprettig voelde toen ze aan de bal waren (of in de buurt)
Ik werd vooral onprettig als hij niet aan de bal was. Meneer Limbombe draaide hem helemaal dronken. En bij een van die laatste goals gaat hij ook flink in de fout. Aanvallend samen met Mijnans zit er wel wat muziek in, maar in de 1 tegen 1 wel schrikbarend soms.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 03 apr 2024, 20:20 Samen met Ryan vandaag de enige waarbij ik me niet onprettig voelde toen ze aan de bal waren (of in de buurt)
Je moet eens op hem letten als hij niet aan de bal is. Dat is juist al 5 jaar het probleem. Zo ook vandaag.

Kijk die 5-5 tegen Utrecht nog eens terug.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2294
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

differentcook schreef: 03 apr 2024, 20:20 Samen met Ryan vandaag de enige waarbij ik me niet onprettig voelde toen ze aan de bal waren (of in de buurt)
Ik vond Sugawara verdedigend echt héél slecht gisteren. Zijn voorzetten waren ook onwijs pover. Geen één voorzet kwam aan.
Plaats reactie