Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
MB80
Invaller

DeZuivelDuivel schreef: 02 apr 2024, 22:28 Hadj Moussa, pingelaar of geen pingelaar: heeft in Rotterdam getekend.
Overschat. Daarnaast hebben wij met Addai een groeibriljant op rechts met Lahdo erachter. Liever Jahanbaksh als achtervang erbij dan iemand voor jaren vastleggen die Addai in de weg zit.
DeTorenburch
Oude garde

DeZuivelDuivel schreef: 02 apr 2024, 22:28 Hadj Moussa, pingelaar of geen pingelaar: heeft in Rotterdam getekend.
Heel blij dat die jongen niet naar ons komt. Hij is nog gehypeter dan Driouech (kan hij zelf niks aan doen). Doe mij maar Addai en Lahdo onder de vleugels van Alireza.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SchoorlAZ schreef: 01 apr 2024, 15:38 Jahanbakhsh is het ook gewoon niet. In ieder geval niet de speler die hij eerder bij ons was.
We hebben écht een grote kwaliteitsimpuls nodig, niet een voetballer die net aan het niveau aankan. Iemand die het niveau omhoog trekt.
=D>

Onder ons kon hij het niveau wat we nastreven (kwalificatie Champions League, meedoen in Europa, de top 3 uitdagen) ook al niet aan.

Laat staan dat hij het nu kan.

Alstublieft niet wéér een gefaalde Feyenoord - speler. Ik heb al voldoende hoofdpijn aan Clasie en Indi.

#langspeelplaat
salmonyappi
Harde Kern

Antti Opdam schreef: 03 apr 2024, 07:23

#langspeelplaat
Je zet ‘m zelf op , hè :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller

Volgens Voetbalzone kostte die Moussa 3.5 miljoen… tenminste dat wilt Feyenoord betalen. Koekoek. Had nog een 1-jarig contract in de tweede divisie België en na een paar redelijke potjes in een dramatisch Vitesse ineens miljoenen waard….

(Ja wij betaalden dat ook voor Odgaard en Sadiq :oops: )

Addai kan volgend jaar schitteren op rechtsvoor =D> =D>
SchoorlAZ
Invaller

MB80 schreef: 03 apr 2024, 09:23 Volgens Voetbalzone kostte die Moussa 3.5 miljoen… tenminste dat wilt Feyenoord betalen. Koekoek. Had nog een 1-jarig contract in de tweede divisie België en na een paar redelijke potjes in een dramatisch Vitesse ineens miljoenen waard….

Andere bronnen zeggen weer 1,5 miljoen. Als dat het geval is, is het gewoon een prima gokje.
Het is een jongen die je goed laat in de wedstrijd kan inbrengen om wat chaos te veroorzaken en verdedigingen uit elkaar te spelen.
Vanuit dat opzicht is het gewoon een prima aankoop.

Beter dan Sadiq, die echt een vreselijke balbehandeling heeft.

ON; Heb het al eerder gezegd, maar Koki Saito lijkt me een uitstekende keuze voor ons.
DonnyDelano
Oude garde

MB80 schreef: 03 apr 2024, 09:23 Volgens Voetbalzone kostte die Moussa 3.5 miljoen… tenminste dat wilt Feyenoord betalen. Koekoek. Had nog een 1-jarig contract in de tweede divisie België en na een paar redelijke potjes in een dramatisch Vitesse ineens miljoenen waard….

De scoutinglijstjes uit Alkmaar waren gedateerd, nu gaan ze weer terug naar de gebruikelijke bord-op-schoot scouting. Is Martin van Geel al gesignaleerd in Rotterdam Zuid?
Antti Opdam
Gewoon Dirk

salmonyappi schreef: 03 apr 2024, 08:14 Je zet ‘m zelf op , hè :wink:
Niet helemaal.

Mensen blijven maar met die rare naam komen.

Te meer we nu al weten dat het funest is voor je hele club.

Heel misschien dat ik hem wil accepteren als derde rechtsbuiten en tegen het minimumloon. Voor als we veel geblesseerden hebben en we thuis tegen Vitesse of de Graafschap mogen.
RoycosoepieAZ
Oude garde

Driourech kun je ook wel vergeten, die is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld en misschien wel langer.
SimonPoulsen
Co

RoycosoepieAZ schreef: 03 apr 2024, 15:06 Driourech kun je ook wel vergeten, die is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld en misschien wel langer.
En onze grote vriend Nanasi begint met een goal en een assist aan het seizoen. Lijkt me eigenlijk al onhaalbaar geworden. Die zal wel weer direct door een grote ploeg worden opgepikt.
MB80
Invaller

RoycosoepieAZ schreef: 03 apr 2024, 15:06 Driourech kun je ook wel vergeten, die is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld en misschien wel langer.
Mocht AZ überhaupt Driouech willen dan is die blessure misschien wel “goed” nieuws, drukt de prijs en haalt de gehypte kapers weg. Vind hem zelf beter dan Brederode en Bommel samen…
differentcook
Harde Kern

MB80 schreef: 03 apr 2024, 16:40 Mocht AZ überhaupt Driouech willen dan is die blessure misschien wel “goed” nieuws, drukt de prijs en haalt de gehypte kapers weg. Vind hem zelf beter dan Brederode en Bommel samen…
Volgens mij zijn de kapers niet gehypt, maar Driouech
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde

Gezocht buitenspelers
Nummer 10
Spits
Verdedigende middenvelder
Rechtsback
Linksbenige centrumverdediger
SimonPoulsen
Co

DeTorenburch schreef: 03 apr 2024, 18:25 Gezocht buitenspelers
Nummer 10
Spits
Verdedigende middenvelder
Rechtsback
Linksbenige centrumverdediger
Linksback
DeTorenburch
Oude garde

SimonPoulsen schreef: 03 apr 2024, 18:48 Linksback
Eens
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder

Antti Opdam schreef: 03 apr 2024, 11:32 Niet helemaal.

Mensen blijven maar met die rare naam komen.

Te meer we nu al weten dat het funest is voor je hele club.

Heel misschien dat ik hem wil accepteren als derde rechtsbuiten en tegen het minimumloon. Voor als we veel geblesseerden hebben en we thuis tegen Vitesse of de Graafschap mogen.
Ons voormalig topscorer en grootste transfer ooit een rare naam en funest voor de hele club noemen die je wellicht wil accepteren voor het minimumloon. Iets minder popiejopie mag ook af en toe.

Ik heb volgens mij een prima redenering gegeven waarom je deze transfervrije aankoop prima kan verantwoorden, zeker met Addai en Lahdo in de lift.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

Leeuwenhart schreef: 03 apr 2024, 23:25 Ons voormalig topscorer en grootste transfer ooit een rare naam en funest voor de hele club noemen die je wellicht wil accepteren voor het minimumloon. Iets minder popiejopie mag ook af en toe.

Ik heb volgens mij een prima redenering gegeven waarom je deze transfervrije aankoop prima kan verantwoorden, zeker met Addai en Lahdo in de lift.
Zeker met Addai en Lahdo in de lift kan je dit soort aankopen niet permitteren. Die lopen alleen maar in de weg.

Clasie was ook bij Feyenoord de grootste transfer ooit, maar kon drie jaar later al geen potten meer breken om vervolgens twee jaar bij AZ op de bank te mogen zitten.

Stop met transfervrije afdankers van de top 3!
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder

Antti Opdam schreef: 04 apr 2024, 07:18 Zeker met Addai en Lahdo in de lift kan je dit soort aankopen niet permitteren. Die lopen alleen maar in de weg.

Clasie was ook bij Feyenoord de grootste transfer ooit, maar kon drie jaar later al geen potten meer breken om vervolgens twee jaar bij AZ op de bank te mogen zitten.

Stop met transfervrije afdankers van de top 3!
Addai en Lahdo hebben (nog) niet het niveau voor een vaste AZ basisspeler. Raakt er een geblesseerd ben je de pineut. Jahanbakhsh weet wat er gevraagd wordt en er komt altijd dreiging van uit. Hij zal niet de A keuze zijn maar krijgt sowieso meer speeltijd dan bij Feyenoord. Wat is jouw plan dan? Wéér een gok van 4 miljoen die niet op de bank wil zitten?

Clasie is ironisch genoeg juist een topvoorbeeld. Naast hem kon Koopmeiners uitgroeien tot de topper die het nu is en daarna is Clasie de motor van dit AZ (of je het nou leuk vindt of niet). Ik zou juist in mijn handjes knijpen met dat scenario.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

Leeuwenhart schreef: 04 apr 2024, 07:39 Addai en Lahdo hebben (nog) niet het niveau voor een vaste AZ basisspeler.
Jahanbakhsh ook niet.

Mijn mening over Clasie moge verder bekend zijn.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

Leeuwenhart schreef: 04 apr 2024, 07:39 Wat is jouw plan dan?
Lahdo was bij vlagen de beste man.

Je kan ook Sadiq eens 5 wedstrijden de kans geven ...

Maar bij AZ hangt er een hele merkwaardige sfeer waarbij alleen zwakke spelers of spelers zonder daadwerkelijk rendement (Van Brederode, Clasie, De Wit etc.) eindeloos kansen krijgen.
Plaats reactie